hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.406 visninger
68 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er faldet for pin-up stilen. Desværre kræver den flydende eyeliner, hvilket jeg synes vil blive lidt for meget til daglig. Ved specielle lejligheder er det mig intet problem at ligge den flydende eyeliner.

Men hvor meget make-up bruger I til daglig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

saxa

Jeg bruger mascara (hver dag!!) tager engang imellem øjenskygge/glimmer og eyeliner på.. Intet andet.. Men mascaraen er den aller vigtigste detalje - er ikke meget for at bevæge mig ud uden..

Når man skal skeje ud er det en anden sag

Anmeld

29. august 2010

merichs

Hej piger.

Jeg er faldet for pin-up stilen. Desværre kræver den flydende eyeliner, hvilket jeg synes vil blive lidt for meget til daglig. Ved specielle lejligheder er det mig intet problem at ligge den flydende eyeliner.

Men hvor meget make-up bruger I til daglig?

Jeg er nok en af dem som bruger halvmeget make-up dagligt: Foundation, pudder, flydende eyeliner og mascara.

Til festlige lejligheder kommer der også lige noget øjenskygge, kohl og til tider blush

Anmeld

29. august 2010

NatasjaL

det er yderst sjælden jeg bruger make up, men en gang i mellem bruger jeg streg

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Jeg bruger mascara (hver dag!!) tager engang imellem øjenskygge/glimmer og eyeliner på.. Intet andet.. Men mascaraen er den aller vigtigste detalje - er ikke meget for at bevæge mig ud uden..

Når man skal skeje ud er det en anden sag

Mascaraen er også et must her!!
Men det lyder jo som en del, men øjenskygge kan jo også være forholdsvis neutral, men glimmer og eyeliner er jo fremtrædende. Du har intet imod, at gå med "så" meget en alm. dag? Jeg er bare sådan lidt... Det er bare skolen jeg skal i 5 dage om ugen, det vil måske være lidt for meget med den flydende eyeliner med "vinger" på?  

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Jeg bruger mascara næsten hver dag. Men det er altså ikke altid jeg gider står og putte det på kl. 5 om morgenen... Så det sker at jeg kommer afsted uden makeup et par gange om ugen.

Bruger aldrig øjenskygge eller andet makeup i hverdagen, men putter lidt på når jeg skal ud. Men nruger generalt ik meget makeup. Jeg har også allergi for parfume, og der er meget makeup som indeholde parfume! (selv om der står at det ikke gør.....!)

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Jeg bruger mascara næsten hver dag. Men det er altså ikke altid jeg gider står og putte det på kl. 5 om morgenen... Så det sker at jeg kommer afsted uden makeup et par gange om ugen.

Bruger aldrig øjenskygge eller andet makeup i hverdagen, men putter lidt på når jeg skal ud. Men nruger generalt ik meget makeup. Jeg har også allergi for parfume, og der er meget makeup som indeholde parfume! (selv om der står at det ikke gør.....!)

tænker du så også videre over det når du ser andre med lidt ekstra make-up i forhold til hvad du selv bærer?

Anmeld

29. august 2010

saxa

Anonym skriver:

Mascaraen er også et must her!!
Men det lyder jo som en del, men øjenskygge kan jo også være forholdsvis neutral, men glimmer og eyeliner er jo fremtrædende. Du har intet imod, at gå med "så" meget en alm. dag? Jeg er bare sådan lidt... Det er bare skolen jeg skal i 5 dage om ugen, det vil måske være lidt for meget med den flydende eyeliner med "vinger" på?  

Meget?!? Jeg sys bestemt ikke jeg bruger meget.. Glimmerne er ofte meget neutrale.. Og ikke vildt fremtrædende sys jeg.. Men det er jo en smagssag.. Derimod sys jeg det er vildt med dem der putter alt det "grat" i hovedet hver dag - og skal bruge flere timer foran spejlet, før de bevæger sig ud.. Men igen.. Hver sin smag..  Og tænker ikke over hvad andre tænker, og er ligeglad med hvad andre gør.. Man gør vel det der får en til at føle sig godt tilpas..

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Anonym skriver:

tænker du så også videre over det når du ser andre med lidt ekstra make-up i forhold til hvad du selv bærer?

Slet ikke. Synes folk må gøre hvad de vil

Jo måske hvis der kom en forbi med den hel store festmakeup på, ville jeg nok tænke "hold da op".... Men ikke mere end det..

Anmeld

29. august 2010

CarinaSB

jeg bruger pudder, macare, øjnskygge og streg .. Jeg ligner noget der er løgn uden .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.