hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

TineA

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Tynen

Tut skriver:

Også mig, også mig trine. Jeg er nemlig håbløs til det der make-up.

Du er sgu altid så piv lækker

Anmeld

29. august 2010

BechHannibal

Mit must er en foundation, da jeg har fået røde små bumser under min graviditet. Nogle gange tager jeg lidt puder på i T-zonen, og
Mascara. Men da mine øjenvipper er mørke i forvejen er det ikke en nødvendighed altid

Anmeld

29. august 2010

millesofie

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er faldet for pin-up stilen. Desværre kræver den flydende eyeliner, hvilket jeg synes vil blive lidt for meget til daglig. Ved specielle lejligheder er det mig intet problem at ligge den flydende eyeliner.

Men hvor meget make-up bruger I til daglig?

Brug så meget du har løst til det vigtige er at du føler dig pæn!!

jeg bruger nok mere end de fleste, mascara, streg, læbe-streg, læbestift, let pudder med børste.. det hele lægges let og det til læberne er i lyse toner og hvis der også er øjnskygge er det også i lyse toner

Anmeld

29. august 2010

FrkT

Når jeg skal på arbejde og "ud" eller hjem at besøge nogle og sådan, så tager jeg en mascara på over og undervipper, og så lidt Manhatten-puder i ansigtet (og dækstift hvis der er noget at dække). Til fest er det nogenlunde det samme, af og til dog en smule blyantstreg, men ikke noget vildt.

Er jeg bare herhjemme eller et smut i Brugsen og sådan noget, så bruger jeg ikke noget.

Jeg behøver reelt ikke at bruge mascara, da jeg har mørke og MEGET lange øjenvipper i forvejen, så for mig er det mest psykisk, at jeg føler jeg ligner en der lige er stået ud af sengen uden mascara, og så gør det altså også at jeg gennem dagen føler mig mere træt uden det, mystisk... men har det helt fint med det, da jeg var teenager brugte jeg i perioder meget mere.

Anmeld

29. august 2010

NinaNymannMadsen

til dagligt bruger jeg pudder (da min hud skinder rigtig meget) og så bruger ejg en neutral øjnskygge som brun, og ellers mascara og eyeliner den helt almindelig blyantsform.
til fester og andre ting hvorr man godt kan gøre noget mere ud af sig selv bruger ejg noget helt andet.

Anmeld

29. august 2010

Muffinmus

Hmm, har brugt flydende eyeliner hver dag i 18 år næsten:-)

Og synes ikke det er for meget overhovedet, ligner jo ikke ligefrem en diskodronning på mit profilbillede vel:-??

Men ellers kun eyeliner, og nogle gange lidt foundation til at dække rander under øjenne..måske mascara, men dælme ikke tit.

Anmeld

29. august 2010

Mellepige

Det er forskelligt. Nogen gange ingen ting, andre gange lidt pudder over det urene hud - Men når jeg tar i byen får den lidt ekstra, med en mørk øjenskygge, pudder, bryne får lidt farve, solpudder og lidt ved siden af  og en masse på vipperne!

Anmeld

29. august 2010

heaven

hehe...... ja, jeg bruger stort set det/den samme makeup til hverdag som til fest - bare større/kraftigere mængde til festen....

jeg bruger: Dagcreme som får lov at tørre lidt, så en pudder, lidt solskinspudder på kinderne, øjenskygge (faktisk mest neutral), streg på øjenlåg og under øjet og så mascara til sidst.... - og så bruger jeg foundation inden pudder til fest, ellers ingen foundation.

gud, hvor det egentlig lyder dullet og malet - det er det altså ikke, f.eks kan man ikke se en pudderkant osv.....

Jannie

Anmeld

29. august 2010

Silvermist

Jeg bruger meget sjældent make-up, og hvis jeg gør det, så er det kun et meget tyndt og neutralt pudderlag (Clinique pressed powder) og måske lidt mascara til at fremhæve med). Okay jo, jeg bruger en øjenbrynsblyant hver dag.

Jeg har det bedst som jeg er, så neutral som muligt. Men jeg har også mørke øjenbryn og øjenhår, da jeg er asiatisk. Og jeg er tilfreds med min hud som den er. Jeg bruger nærmest aldrig foundation. Bryder mig ikke om at have det på huden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.