Runa 3 måneder - masser af billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

JAAAAAAAA med store blenumser

Totalt jeg er bare så lykkelig over at vi får børn samtidig Selvom det er sært at få en kusine, når man er såååååå gammel som mig. Så passer det bare PERFEKT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Vial

Årrh en dejlig lille/stor glad pige. Glæder mig til at jeg får lidt mere overskud, så vi rigtig kan nyde babylykken sammen.  

Skønt badebillede - og elsker det med fødderne.

Jeg tog et af violas fødder forleden dag.. der er bare noget over babyfødder.

Tjek lige en ministørrelse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Totalt jeg er bare så lykkelig over at vi får børn samtidig Selvom det er sært at få en kusine, når man er såååååå gammel som mig. Så passer det bare PERFEKT

Ja hehe...dengang du blev født syntes jeg også det var vildt underligt at blive moster som 7 årig  Det blir dejligt at se dem vokse op sammen Og Idun der vil styre dem med hård hånd...bare hun ikke blir lige så drillesyg og jaloux som jeg blev

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Årrh en dejlig lille/stor glad pige. Glæder mig til at jeg får lidt mere overskud, så vi rigtig kan nyde babylykken sammen.  

Skønt badebillede - og elsker det med fødderne.

Jeg tog et af violas fødder forleden dag.. der er bare noget over babyfødder.

Tjek lige en ministørrelse:

Ja små fustæer det er bare det bedste...også i minstørrelse  Synd de ikke blir ved med at have den charme

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Super... venter på mens... SÅ ER VI IGANG MED FØRSTE IVF FORSØG..... WEEEEEEEEE.....

Det er jo så spændende!!! Hepper på jer

Anmeld

29. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja hehe...dengang du blev født syntes jeg også det var vildt underligt at blive moster som 7 årig  Det blir dejligt at se dem vokse op sammen Og Idun der vil styre dem med hård hånd...bare hun ikke blir lige så drillesyg og jaloux som jeg blev

Mmm... Sådan som hun er ligenu, er hun slet ikke jaloux på hverken Runa eller Frigg. Hun taler jo masser om Runa og bare den måde hun er med hende Sååå skønt. Så jeg håber at hun bare vil nyde at være idolet og forbilledet for dem - Som du også var for mig, selvom at du drillede hehe..

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Mmm... Sådan som hun er ligenu, er hun slet ikke jaloux på hverken Runa eller Frigg. Hun taler jo masser om Runa og bare den måde hun er med hende Sååå skønt. Så jeg håber at hun bare vil nyde at være idolet og forbilledet for dem - Som du også var for mig, selvom at du drillede hehe..

Ja de kommer til at forgude hende...kan lige se det for mig  Er der ellers noget i gære i mavehøjde?

Anmeld

29. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja de kommer til at forgude hende...kan lige se det for mig  Er der ellers noget i gære i mavehøjde?

Hun skruer og skruer, så jeg er ved at blive SINDSYG... Men man skla jo også nå at være træt af at være gravid inden man føder ik?...

Jeg har ikke haft tegnblødning, men der er kommet noget 'snask' hertil aften, som jeg måske tolker som lidt slimprop også er jeg mega træt i kroppen af at hun har skruet så meget... Men hun ligger så langt nede hun kan uden at falde ud nu.

Men Idun og jeg sover hos far og vivi i nat, fordi Tom har 12 timerss vagt, så jeg går iKKE i fødsel i nat, for jeg skal ikke køre en time i bil med veer!! NIX...

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Hun skruer og skruer, så jeg er ved at blive SINDSYG... Men man skla jo også nå at være træt af at være gravid inden man føder ik?...

Jeg har ikke haft tegnblødning, men der er kommet noget 'snask' hertil aften, som jeg måske tolker som lidt slimprop også er jeg mega træt i kroppen af at hun har skruet så meget... Men hun ligger så langt nede hun kan uden at falde ud nu.

Men Idun og jeg sover hos far og vivi i nat, fordi Tom har 12 timerss vagt, så jeg går iKKE i fødsel i nat, for jeg skal ikke køre en time i bil med veer!! NIX...

Nej puha det skal du ikke...desuden er aftalen jo også, at det blir på onsdag  

HUSK NU AT SMS`SE MIG...vil ikke gå glip af det

Anmeld

29. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Nej puha det skal du ikke...desuden er aftalen jo også, at det blir på onsdag  

HUSK NU AT SMS`SE MIG...vil ikke gå glip af det

Ja... onsdag er en god dag. Der kommer også desperate housewifes hehe... Det så vi jo også, da du kravlede rundt med veer

Og jo jo Du er jo på første alarm liste, når der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.