Runa 3 måneder - masser af billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

3xM

super smuk er prinsessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Nej så heldige er vi dog ikke at vide kønnet griner... Ungen ville ikke rigtig vise noget til MD hihi... Det var mig som satte et billede ind fra vores NF hvor det kunne LIGNE en tap, uden at vi er sikre på det Men vi fik dog af vide at h*n vokser som h*n skal Og at alt er i skønneste orden Så det er bare super skønt altså

Knus Sussie 28+6

Det er også rigtigt!  Jamen så blir det jo en stor overraskelse...selvom jeg synes det ligner en bette dreng

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

mariaogmarcus skriver:

super smuk er prinsessen

Tak

Anmeld

29. august 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Det er også rigtigt!  Jamen så blir det jo en stor overraskelse...selvom jeg synes det ligner en bette dreng

Hihi det synes vi osse og det er der MANGE af vores fælles venner som har set billedet osse siger. Jordemoderen siger osse at det kunne ligne pungen/penis ELLER noget andet Så det bliver en stor overraskelse at se om det er en prins eller prinsesse som gemmer sig derinde Smiler.. Ej mand... Imorgen er jeg allerede 29+0 :O Det er altså ret vildt at tænke på hihi..

Knus Sussie 28+6

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

majhan11 skriver:

hvor er hun bare dejlig Dorthe og det er bare med at nyde hende, for tiden går bare såå stærkt, synes stadig det var igår freja kom til verden og nu er hun jo så bare lige et år og lidt og de blir bare mer og mer dejlige 

Ja tiden går vildt hurtigt nogle gange...tænk allerede 3 måneder  men du kan tro jeg nyder det

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

lillespurv19 skriver:

Hvor er hun lækker

Tak

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

3 MÅNEDER...... Vildt hvor tiden går stærkt...

Tillykke med hende... Hvor er hun bare en lækkermås!!!

Knus Lene

Tak søde  hvordan går det med dig?

Anmeld

29. august 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Tak søde  hvordan går det med dig?

Super... venter på mens... SÅ ER VI IGANG MED FØRSTE IVF FORSØG..... WEEEEEEEEE.....

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Hihi det synes vi osse og det er der MANGE af vores fælles venner som har set billedet osse siger. Jordemoderen siger osse at det kunne ligne pungen/penis ELLER noget andet Så det bliver en stor overraskelse at se om det er en prins eller prinsesse som gemmer sig derinde Smiler.. Ej mand... Imorgen er jeg allerede 29+0 :O Det er altså ret vildt at tænke på hihi..

Knus Sussie 28+6

Det er egentlig ret sjovt, synes jeg  Jeg blev selv meget overrasket da scanningsdamen sagde pige...var selv overbevist om, at det var en dreng

Men jeg er glad for, at det er en pige..tror det er nemmere når nu der ikke er en far

Anmeld

29. august 2010

Mullemus86

Ih, hvor er hun dog skøn..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.