Runa 3 måneder - masser af billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.433 visninger
66 svar
0 synes godt om
28. august 2010

dorthemus

Hej piger

Så blev Runa 3 måneder gammel i går Og det skal da fejres med en billedtråd. Jeg ville have oprettet tråden igår, men vi står midt i et af de store tigerspring så den gik ikke!

Runa er inde i en rivende udvikling; hun smiler rigtig meget og er på nippet til at grine...mor glæder sig meget til at høre hvordan det lyder  Hun pludrer og snakker og blir henrykt når jeg og andre efteraber og svarer hende med samme lyde. Hun eksperimenterer meget med sin stemme og mund og laver kliklyde og spytte- og smaskelyde og jeg synes det er fantastisk!

Jeg ser hendes personlighed mere og mere og jeg ser, at hun er en blid pige med et roligt temperament som er meget nysgerrig og opmærksom på sine omgivelser...hun skal dog lige se folk an før hun uddeler smil

Hun møver rundt og er meget fysisk i øjeblikket og kan snart vende sig fra ryg til mave...hun øver og puster og stønner så der arbejdes virkeligt for sagen

Og så sover hun igennem om natten hvilket jeg synes er fuldstændig fantastisk

I det hele taget er det et fantastisk privilegium at få lov at følge hendes udvikling på tæt hold og jeg glæder mig til alt det der endnu er i vente

Knus en meget stolt mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Jibbe

Hold da op hvor er hun skøn... det er godt nok gået stærkt, 3 måneder allerede... jeg kan huske da man tjekkede baby.dk for at se om du ikke snart fødte

Anmeld

28. august 2010

JulieE

Hvor er hun skøn, Dorthe! Så lækker en unge skal man godt nok lede længe efter!! Dejlige billeder

Hvordan går det med svømningen? Fik I et hoold? og kan hun lide det?

Julie

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Ih hvor er hun altså skøn... :)

Anmeld

28. august 2010

wamse

Hvor er hun bare en super dejlig lille pige

Anmeld

28. august 2010

smokin

tykke lille dame det er fandeme så herligt når de er til at "tage og føle på"....

Dejlige pige! Malou bliver 3 måneder tirsdag

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

Jibbe skriver:

Hold da op hvor er hun skøn... det er godt nok gået stærkt, 3 måneder allerede... jeg kan huske da man tjekkede baby.dk for at se om du ikke snart fødte

Tak  Jamen jeg er også selv helt skudt i hende  Tillykke med din egen lille dreng

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Hvor er hun skøn, Dorthe! Så lækker en unge skal man godt nok lede længe efter!! Dejlige billeder

Hvordan går det med svømningen? Fik I et hoold? og kan hun lide det?

Julie

Hej Julie

Tak  Ja vi svømmer hver torsdag og hun nyder det og er simpelthen så skøn i sin badedragt. Må huske at sende dig et billede

Knus Dorthe

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Ih hvor er hun altså skøn...

Tak

Anmeld

28. august 2010

dorthemus

wamse skriver:

Hvor er hun bare en super dejlig lille pige

Tak Jeg bliver også bare mere og mere forelsket i hende som tiden går og hun får mere personlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.