Hej piger
Så blev Runa 3 måneder gammel i går

Og det skal da fejres med en billedtråd. Jeg ville have oprettet tråden igår, men vi står midt i et af de store tigerspring så den gik ikke! 
Runa er inde i en rivende udvikling; hun smiler rigtig meget og er på nippet til at grine...mor glæder sig meget til at høre hvordan det lyder
Hun pludrer og snakker og blir henrykt når jeg og andre efteraber og svarer hende med samme lyde. Hun eksperimenterer meget med sin stemme og mund og laver kliklyde og spytte- og smaskelyde og jeg synes det er fantastisk!
Jeg ser hendes personlighed mere og mere og jeg ser, at hun er en blid pige med et roligt temperament som er meget nysgerrig og opmærksom på sine omgivelser...hun skal dog lige se folk an før hun uddeler smil 
Hun møver rundt og er meget fysisk i øjeblikket og kan snart vende sig fra ryg til mave...hun øver og puster og stønner så der arbejdes virkeligt for sagen 
Og så sover hun igennem om natten hvilket jeg synes er fuldstændig fantastisk 
I det hele taget er det et fantastisk privilegium at få lov at følge hendes udvikling på tæt hold og jeg glæder mig til alt det der endnu er i vente 
Knus en meget stolt mor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld