Runa 3 måneder - masser af billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

dorthemus

Mullemus86 skriver:

Ih, hvor er hun dog skøn..!

Tak  hun blir også bare dejligere og dejligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Det er egentlig ret sjovt, synes jeg  Jeg blev selv meget overrasket da scanningsdamen sagde pige...var selv overbevist om, at det var en dreng

Men jeg er glad for, at det er en pige..tror det er nemmere når nu der ikke er en far

Hehe ja det tror jeg du har ret i Men jeg synes på den anden side at det var LIDT unfair at scanningsdamen at sige, at fordi at baby lå med samlede ben til MD, så siger hun at det ligner en pige... griner.. Men jeg kan skam godt forstå du er glad for Runa Hun er osse en RIGTIG charmetrold altså hihi..

Knus Sussie 28+6

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det tror jeg du har ret i Men jeg synes på den anden side at det var LIDT unfair at scanningsdamen at sige, at fordi at baby lå med samlede ben til MD, så siger hun at det ligner en pige... griner.. Men jeg kan skam godt forstå du er glad for Runa Hun er osse en RIGTIG charmetrold altså hihi..

Knus Sussie 28+6

Tak igen  Glæder mig til afsløringen om max tre måneder

Anmeld

29. august 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Tak igen  Glæder mig til afsløringen om max tre måneder

Hehe bare rolig I slipper ikke herinde hihi... Og selv tak søde hihi..

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da helt galt med mig i dag, først Alvin og Viola-billederne og nu Runa Ønskebarn - jeg kan simpelthen ikke stå for dem 

Jeg ønsker dig stort tillykke med dit fremmelige lille vidunder!!!

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Det er da helt galt med mig i dag, først Alvin og Viola-billederne og nu Runa Ønskebarn - jeg kan simpelthen ikke stå for dem 

Jeg ønsker dig stort tillykke med dit fremmelige lille vidunder!!!

Tak Rosa  Jamen jeg er også hyper sensitiv i øjeblikket..måske det er noget i vandet??

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Og det var jo MIN kusine  Jeg glæder mig som en sindsyg til om et lille års tid, når Runa og Frigg løber og leger sammen Kan slet ikke vente...

Anmeld

29. august 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Tak Rosa  Jamen jeg er også hyper sensitiv i øjeblikket..måske det er noget i vandet??

Det tror jeg på... Selv svenskefanden måte pudse næse efter at have set det nye billede af tvillingerne

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Og det var jo MIN kusine  Jeg glæder mig som en sindsyg til om et lille års tid, når Runa og Frigg løber og leger sammen Kan slet ikke vente...

JAAAAAAAA med store blenumser

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Det tror jeg på... Selv svenskefanden måte pudse næse efter at have set det nye billede af tvillingerne

Hihihiii de følsomme fædre altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.