Runa 3 måneder - masser af billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Ja... onsdag er en god dag. Der kommer også desperate housewifes hehe... Det så vi jo også, da du kravlede rundt med veer

Og jo jo Du er jo på første alarm liste, når der sker noget

Kommer det igen...jaaaaaaaaa  Kan overhovedet ikke huske hvad det sidste afsnit handlede om

Guuud det skal altså blive på onsdag...FRIGGGGG HØRER DUUUUU???? Jeg havde veer under sæsonafslutningen og du får det til sæsonstarten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Kommer det igen...jaaaaaaaaa  Kan overhovedet ikke huske hvad det sidste afsnit handlede om

Guuud det skal altså blive på onsdag...FRIGGGGG HØRER DUUUUU???? Jeg havde veer under sæsonafslutningen og du får det til sæsonstarten

Ja, det kunne være mega sjovt

Anmeld

29. august 2010

Becks

Kæft hun er lækker søde Dorthe  Jeg vil også 

Synes hun ligner dig mere og mere!

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Kæft hun er lækker søde Dorthe  Jeg vil også 

Synes hun ligner dig mere og mere!

Hvor er du sød TAK ...men hun ligner mig faktisk ikke..ikke rigtig, kun næsen og ørene tror jeg 

Lige om lidt er det din tur, det er jeg sikker på

Anmeld

29. august 2010

Maria.

Hvor er hun dejlig!

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Hvor er hun dejlig!

Det synes jeg også..tak Maria

Anmeld

29. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Hvor er du sød TAK ...men hun ligner mig faktisk ikke..ikke rigtig, kun næsen og ørene tror jeg 

Lige om lidt er det din tur, det er jeg sikker på

Synes bare I ligner hinanden på ansigtet så meget 

Men lækker det er hun 

Jah det håber jeg - Glæder mig som et lille barn til Tirsdag, sprang gerne mandag over   Men er samtidig p.... nervøs

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Synes bare I ligner hinanden på ansigtet så meget 

Men lækker det er hun 

Jah det håber jeg - Glæder mig som et lille barn til Tirsdag, sprang gerne mandag over   Men er samtidig p.... nervøs

Jeg ville rigtig gerne have at hun lignede mig mere, men det er ikke så tydeligt...håber det kommer  Eller også er det bare fordi jeg ikke kan se det

Guuud allerede på tirsdag

Anmeld

29. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jeg ville rigtig gerne have at hun lignede mig mere, men det er ikke så tydeligt...håber det kommer  Eller også er det bare fordi jeg ikke kan se det

Guuud allerede på tirsdag

Der vil nok altid være nogle træk i hende som er dine..

Jeg ligner på ingen måder min søster eller mor, de er begge mørke i huden, næsten sort hår og brune øjne, ligner min far på en prik. Men alligevel har jeg så mange træk som er min mors og min søsters, kan bare ikke se dem selv hihi

Jep samtalen er på tirsdag, den skal primært handle om PCO behandling men også om donor osv. Har 100.000 spørgsmål, men kan ikke få dem ud eller på papir  Mystisk 

Anmeld

29. august 2010

Vidunderligeunger

nuårh det er sjovt som man kan se nogle af de samme træk ved Alberte, som Runa har... hehe, den baby lykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.