Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: tykke lille dame det er fandeme så herligt når de er til at "tage og føle på".... Dejlige pige! Malou bliver 3 måneder tirsdag
tykke lille dame det er fandeme så herligt når de er til at "tage og føle på"....
Dejlige pige! Malou bliver 3 måneder tirsdag
Ja det er skønt med nogle store basselår...så længe de ikke sidder på mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Hej piger Så blev Runa 3 måneder gammel i går Og det skal da fejres med en billedtråd. Jeg ville have oprettet tråden igår, men vi står midt i et af de store tigerspring så den gik ikke! Runa er inde i en rivende udvikling; hun smiler rigtig meget og er på nippet til at grine...mor glæder sig meget til at høre hvordan det lyder Hun pludrer og snakker og blir henrykt når jeg og andre efteraber og svarer hende med samme lyde. Hun eksperimenterer meget med sin stemme og mund og laver kliklyde og spytte- og smaskelyde og jeg synes det er fantastisk! Jeg ser hendes personlighed mere og mere og jeg ser, at hun er en blid pige med et roligt temperament som er meget nysgerrig og opmærksom på sine omgivelser...hun skal dog lige se folk an før hun uddeler smil Hun møver rundt og er meget fysisk i øjeblikket og kan snart vende sig fra ryg til mave...hun øver og puster og stønner så der arbejdes virkeligt for sagen Og så sover hun igennem om natten hvilket jeg synes er fuldstændig fantastisk I det hele taget er det et fantastisk privilegium at få lov at følge hendes udvikling på tæt hold og jeg glæder mig til alt det der endnu er i vente Knus en meget stolt mor
Hej piger
Så blev Runa 3 måneder gammel i går Og det skal da fejres med en billedtråd. Jeg ville have oprettet tråden igår, men vi står midt i et af de store tigerspring så den gik ikke!
Runa er inde i en rivende udvikling; hun smiler rigtig meget og er på nippet til at grine...mor glæder sig meget til at høre hvordan det lyder Hun pludrer og snakker og blir henrykt når jeg og andre efteraber og svarer hende med samme lyde. Hun eksperimenterer meget med sin stemme og mund og laver kliklyde og spytte- og smaskelyde og jeg synes det er fantastisk!
Jeg ser hendes personlighed mere og mere og jeg ser, at hun er en blid pige med et roligt temperament som er meget nysgerrig og opmærksom på sine omgivelser...hun skal dog lige se folk an før hun uddeler smil
Hun møver rundt og er meget fysisk i øjeblikket og kan snart vende sig fra ryg til mave...hun øver og puster og stønner så der arbejdes virkeligt for sagen
Og så sover hun igennem om natten hvilket jeg synes er fuldstændig fantastisk
I det hele taget er det et fantastisk privilegium at få lov at følge hendes udvikling på tæt hold og jeg glæder mig til alt det der endnu er i vente
Knus en meget stolt mor
Hvor er hun bare kær altså Hihi.. Jeg kan godt forstå du er helt skudt i hende Nu bliver jeg bare ENDNU mere skruk altså hihi... Glæder mig til det er min tur til at flashe billeder er vores lille guldklump i maven
Knus Sussie 28+5
NR3ønskebarn skriver: Hvor er hun bare kær altså Hihi.. Jeg kan godt forstå du er helt skudt i hende Nu bliver jeg bare ENDNU mere skruk altså hihi... Glæder mig til det er min tur til at flashe billeder er vores lille guldklump i maven Knus Sussie 28+5
Tak Og der er da heller ikke længe til at jeres lille ny kommer kan jeg se...rigtig meget held og lykke med det. DET ER FANTASTISK!!!!
dorthemus skriver: Tak Og der er da heller ikke længe til at jeres lille ny kommer kan jeg se...rigtig meget held og lykke med det. DET ER FANTASTISK!!!!
Mange tak Vi er osse EDDER spændte altså hihi...
kæmpe herfra
Sussie 28+5
NR3ønskebarn skriver: Mange tak Vi er osse EDDER spændte altså hihi... kæmpe herfra Sussie 28+5
Jamen det er da også spændende...ved I hvad det blir?
dorthemus skriver: Jamen det er da også spændende...ved I hvad det blir?
Nej så heldige er vi dog ikke at vide kønnet griner... Ungen ville ikke rigtig vise noget til MD hihi... Det var mig som satte et billede ind fra vores NF hvor det kunne LIGNE en tap, uden at vi er sikre på det Men vi fik dog af vide at h*n vokser som h*n skal Og at alt er i skønneste orden Så det er bare super skønt altså
Knus Sussie 28+6
hvor er hun bare dejlig Dorthe og det er bare med at nyde hende, for tiden går bare såå stærkt, synes stadig det var igår freja kom til verden og nu er hun jo så bare lige et år og lidt og de blir bare mer og mer dejlige
dorthemus skriver: Hej Julie Tak Ja vi svømmer hver torsdag og hun nyder det og er simpelthen så skøn i sin badedragt. Må huske at sende dig et billede Knus Dorthe
Hej Julie
Tak Ja vi svømmer hver torsdag og hun nyder det og er simpelthen så skøn i sin badedragt. Må huske at sende dig et billede
Knus Dorthe
Hej Dorthe!
Ih, hvor godt at I fik et hold! Det er bare så hyggeligt. Og de er rigtig gode i Frederikberg svømmehal Uh... jeg vil rigtig gerne se et billede af Runa-pigen i badedragten!
Knus fra
Julie
3 MÅNEDER...... Vildt hvor tiden går stærkt...
Tillykke med hende... Hvor er hun bare en lækkermås!!!
Knus Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128