Skjuler han noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja nu har jeg altså brug for hjælp..

Jeg er meget jaloux og stoler meget lidt på min kæreste. Eller det er blevet bedre med tiden, men her forleden havde jeg bestilt noget tøj på nettet og brugt hans email. Vi ledte så efter den der bekræftelse som man får og kommer tilfældigt til at se han han har skrevet meget privat med piger på hans facebook. Bliver meget mistænkelig og spørger om jeg må se de beskeder. Men nej det må jeg ikke. Det var privat. Øhm NÅ? Måske er det det, men idet han siger jeg ikke må se dem tror jeg bare endnu mere at han skjuler noget. Blev ret sur og så bagefter at han lavede hans kode om. ?? Øhm kender den ikke engang.. Men nu er han meget påpasselig med at logge af facebook inden han går bare 2 sek fra computeren.

WHAT TO DO ?

Jeg er så ked af det og går og spekulere over HVAD han har skrevet med dem og siden jeg ikke må se det :s

altså... først og fremmest skal du arbejde med din jalousi! det er ikke okay at være mistroisk uden grund...

men jeg vil så mene at du nu har en grund.... og det skal du tale med ham om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg er meget jaloux og stoler meget lidt på min kæreste. Eller det er blevet bedre med tiden, men her forleden havde jeg bestilt noget tøj på nettet og brugt hans email. Vi ledte så efter den der bekræftelse som man får og kommer tilfældigt til at se han han har skrevet meget privat med piger på hans facebook. Bliver meget mistænkelig og spørger om jeg må se de beskeder. Men nej det må jeg ikke. Det var privat. Øhm NÅ? Måske er det det, men idet han siger jeg ikke må se dem tror jeg bare endnu mere at han skjuler noget. Blev ret sur og så bagefter at han lavede hans kode om. ?? Øhm kender den ikke engang.. Men nu er han meget påpasselig med at logge af facebook inden han går bare 2 sek fra computeren.

WHAT TO DO ?

Jeg er så ked af det og går og spekulere over HVAD han har skrevet med dem og siden jeg ikke må se det :s

læste lige hele tråden..... er det ikke lidt mystisk at han slettede dem?

var det mig, ville jeg sige at han skulle være ærlig... ellers kan du ikke stole på ham og så kommer det aldig til at gå mellem jer!

Anmeld

28. august 2010

qp

Anonym skriver:

WHAT TO DO ?

Jeg skal allerførst lige sige, at jeg ikke har læst hele tråden. Men jeg ser, at der både er for og imod. Jeg kan sagtens forstå den med, at man gerne vil have sit private i fred - MEN når det så er sagt så synes jeg, at hvis min kæreste vidste jeg var ked/ usikker ved, at jeg ikke måtte se en mailkorrispondance mellem ham og en anden kvinde og stadig lod mig være i uvished - ja så var han sgu ikke den rette mand for mig! Partnere der ikke er villige til, at ofre sig så den anden får det godt - de er i min verden ikke dét værd.

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hmm... I min øjne vil jeg altså mene han gør noget han ikke burde og gøre...

Han vil ikke se dig i øjnene når I snakker om = at han godt ved den er gal?

Det vil jeg jo også sige. Han burde da kigge på mig og berolige mig med at der altså ikke er noget at være urolig for. men det gjorde han ikke.. Blev nød til at slukke tv'et fordi han gloede på det istedet for at kigge på mig..

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

læste lige hele tråden..... er det ikke lidt mystisk at han slettede dem?

var det mig, ville jeg sige at han skulle være ærlig... ellers kan du ikke stole på ham og så kommer det aldig til at gå mellem jer!

Syntes det er MEGET mystisk.

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg skal allerførst lige sige, at jeg ikke har læst hele tråden. Men jeg ser, at der både er for og imod. Jeg kan sagtens forstå den med, at man gerne vil have sit private i fred - MEN når det så er sagt så synes jeg, at hvis min kæreste vidste jeg var ked/ usikker ved, at jeg ikke måtte se en mailkorrispondance mellem ham og en anden kvinde og stadig lod mig være i uvished - ja så var han sgu ikke den rette mand for mig! Partnere der ikke er villige til, at ofre sig så den anden får det godt - de er i min verden ikke dét værd.

Det er bare ikk så nemt bare at smide ham ud.. elsker ham jo, og har jo ingen beviser for at han rent faktisk HAR skrevet noget snask.. Jeg har bare en mistanke. Og indtil jeg er helt sikker, vil jeg helst ikke gøre noget overilet. Altså tænk nu hvis han faktisk IKKE har skrevet noget ? Sur røv til mig så

Selvom jeg nu har mine tvivl!

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Det vil jeg jo også sige. Han burde da kigge på mig og berolige mig med at der altså ikke er noget at være urolig for. men det gjorde han ikke.. Blev nød til at slukke tv'et fordi han gloede på det istedet for at kigge på mig..

Åh det er bare så træls....

Har du gjort dig nogen tanker selv, til hvad du vil gøre ? Altså yderligere...

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Åh det er bare så træls....

Har du gjort dig nogen tanker selv, til hvad du vil gøre ? Altså yderligere...

Se det jeg har skrevet lige over dit..

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Se det jeg har skrevet lige over dit..

Ja det så jeg så ikke... :) Hehe...

Hmm.. Ja har sq ikke rigtig nogen råd...

Jeg kom sammen med en fra Ry engang... Og han lavede virkelig noget skidt.. jeg stolede på ham hver evig eneste gang han sagde at han tog ud til en kammerat... Det viste sig faktisk at det gjorde han ikke...

Han knaldede med flere udover mig.. og jeg fatter bare ikke jeg ikke fandt ud af det noget før... Jeg stolede 100% på ham...

Anmeld

28. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

Syntes det er MEGET mystisk.

Han har helt sikkert noget at skjule, ellers ville han ikke slette de beskeder nu og her.. Han vidste jo også at du kendte til dem og at du måske kunne finde på at stille spørgsmålstegn ved dem.. ! Jeg forstår simpelthen ikke at du kan være sammen med ham, især når han ikke engang kan føre en alvorlig samtale!

Det burde da også være i hans interesse, at få sagen ud af verden, men åbenbart ikke! Jeg ville ikke tøve - jeg havde gjort det forbi! - man skal være ærlig og selvfølgelig skal man ikke snage og være alt for jaloux men det her er på grænsen til det latterlige fra hans side.

Hvis det havde været min mand, var jeg blevet godt og grundig ked af det, fået det skidt og tænkt på hvad det nu er han har gang i hele tiden, så for mig havde det ikke gået at være i uvished.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.