Skjuler han noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Jow det er sandt ! - men hvorfor skjule sådan en ting for dig, når han ved at du er meget jaloux anlagt ? - ville det så ikke være bedre for enes par forhold, bare at vise dig de beskeder, hvis der alligevel ikke er noget at skjule fra hans side af ? - du må sandlig ikke tro, at jeg er ude på at få dig til at tro, at han er dig utro, slet slet ikk .. kender bare godt til det med at være jaloux :s og det er ikke en rar følelse ! - man bliver helt skør af det tilsidst :/

Kan af ''gode'' grunde ikke se de beskeder, eftersom han har slettet dem :s Hvilket kun forstærker min mistanke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moar2011

Og det virker bare endnu mere underligt !  - og kan slet ikke forstå han bare er så "kold" hvilket jeg synes han virker til at være, hvis han ikke bare kunne vise de beskeder, når du tydeligt sagde hvordan du havde det med det, så synes jeg det virker ego ved at han bare sletter dem, og hellere ville lade jeres forhold køre af r**. det sku ikke fair , efter min mening.

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Og det virker bare endnu mere underligt !  - og kan slet ikke forstå han bare er så "kold" hvilket jeg synes han virker til at være, hvis han ikke bare kunne vise de beskeder, når du tydeligt sagde hvordan du havde det med det, så synes jeg det virker ego ved at han bare sletter dem, og hellere ville lade jeres forhold køre af r**. det sku ikke fair , efter min mening.

Det syntes jeg heller ikke det er

Men sådan er han

Anmeld

29. august 2010

Muhmi

Det der har jeg desværre også oplevet...

Og uden at male fanden på væggen... Så ville jeg ikke finde mig i det igen, enten viser du mig det ellers kan du skride makker.

Hvis det er ganske uskyldigt er der jo intet at skjule, men hvis han stadig insiterer på at holde dig udenfor, så kyl ham ud....Jeg ved udemærket godt det er nemmere sagt end gjort, men du skal ikke finde dig i sådan noget fis der!

Anmeld

29. august 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Ja det vil jeg jo også sige... Men han siger at det er noget han gør tit, altså sletter dem... Meeeen ?  Det kan han jo sagtens sige

Ha! Min eks slettede også "tit" cokies på computeren og fjernede alle adresser han havde været inde på, inkl. mine sider.

Den gælder altså bare ikke, når det kun sker når han har været alene hjemme en hel aften... badr altså!

Anmeld

29. august 2010

Moar2011

Anonym skriver:

Det syntes jeg heller ikke det er

Men sådan er han

Så må du jo give ham et valg, at enten sir han det eller så skrider han. - ved godt det er nemmere sagt end gjort, idet man er forelsket i ham osv.

men det jo helt tydeligt, at han ikke har ren mel i posen.

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Så må du jo give ham et valg, at enten sir han det eller så skrider han. - ved godt det er nemmere sagt end gjort, idet man er forelsket i ham osv.

men det jo helt tydeligt, at han ikke har ren mel i posen.

Han sagde at de bare skrev om alt muligt. Men hvis det ikke var noget fy fy kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke måtte se det ? Og da slet ikke forstå han har slettet det ??

Anmeld

30. august 2010

Shibby

eh.,.

Han skjuler sin tlf, skjuler sin facebook,

siger han ikke har noget at skjule men skjuler alt

-ændre adfærd (den er meget typisk)-til kølig/hård ,-og når man sidder med en grim fornemmesle og bliver nægtet adgang til at se de beskeder og få konstateret om man "bare" er jaloux/bekymret,-eller få konstateret om man står overfor en player så er det klart man føler sig udsat som den usikre,den jaloux type ect.

Det sidste er sgu aldrig sjovt,men helt ærligt,-så lyder det til at du har trukket nitten med ham her..Der er ALTID en årsag til at visse ting bliver hemmeliggjort ved at skjule cookies eller sletning 

Skulle det vise sig at der ikk var en skid at komme efter,-så bliver jeg overrasket

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

eh.,.

Han skjuler sin tlf, skjuler sin facebook,

siger han ikke har noget at skjule men skjuler alt

-ændre adfærd (den er meget typisk)-til kølig/hård ,-og når man sidder med en grim fornemmesle og bliver nægtet adgang til at se de beskeder og få konstateret om man "bare" er jaloux/bekymret,-eller få konstateret om man står overfor en player så er det klart man føler sig udsat som den usikre,den jaloux type ect.

Det sidste er sgu aldrig sjovt,men helt ærligt,-så lyder det til at du har trukket nitten med ham her..Der er ALTID en årsag til at visse ting bliver hemmeliggjort ved at skjule cookies eller sletning 

Skulle det vise sig at der ikk var en skid at komme efter,-så bliver jeg overrasket

Enig Beklager, men det lyder virkelig som om han har grund til at slette...

Anmeld

30. august 2010

smokin

Muffi . skriver:

Det fandt jeg mig IKKE i   Svesken på disken ellers måtte han pisse af

SÅÅÅÅÅÅÅDAN! Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.