Skjuler han noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det ville jeg bare SLET ikke syns var i orden ! Slet ikk hvis han nu har slettet beskederne .. 

Jeg ville kræve og få af vide hvad de havde snakket om nu hvor han havde slettet dem , og hvis han ikk gad det , ville jeg smutte ... Jeg ville aldrig kunne stole på ham igen .. Aldrig nogensinde 

Han siger bare de skrev om alt muligt. Så ved sku ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Anonym trådstarter

Fiona78 skriver:

Ja det har han...
Grunden til at jeg siger dette er at det er lige som at se mig selv da jeg var min kæreste utro og skrev med en anden på FB osv, vil ikke sidde her og påstå han er dig utro for det har jeg ingen mulighed for at vide, det kan også bare være han skriver for spændingens og bekræftigelsen skyld og aldrig kunne drømme om at gøre mere end det, men det er stadig ikke i orden

Syntes det er noget røv det hele lige pt. :s

Anmeld

28. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Øv - jeg har virkelig ondt af dig... det må gøre rigtig ondt!!

Er han slet ikke påvirket af, at du bliver såret???

For tænker... at hvis han IKKE har noget at skjule, burde han jo sagtens kunne tale åbent om det, og få dig til at føle sig godt tilpas og helt rolig....

Men ærligt.. så lyder det ikke til, at du kan stole på ham....

Anmeld

28. august 2010

Fiona78

Anonym skriver:

Kan sagtens følge dig
Ved hvor meget jeg sårede min kæreste den gang og føj hvor har jeg det skidt med det....

sender et stort til dig og håber virkelig ikke han har gang i noget han ikke bør

Anmeld

28. august 2010

Lone Jakobsen

har ikke læst de andre svar, så håber ikke jeg gentager for meget.

en ting undrer mig: hvorfor er du sammen med en mand hvis du ikke stoler på ham?

har selv været meget jaluox, og det krævede virkelig hårdt arbejde at slippe ud af det. så tror det er den du skal ind og arbejde med.

stoler du ikke på manden, så var det måske en ide at tage jeres forhold op til overvejelse.

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Øv - jeg har virkelig ondt af dig... det må gøre rigtig ondt!!

Er han slet ikke påvirket af, at du bliver såret???

For tænker... at hvis han IKKE har noget at skjule, burde han jo sagtens kunne tale åbent om det, og få dig til at føle sig godt tilpas og helt rolig....

Men ærligt.. så lyder det ikke til, at du kan stole på ham....

Han virker hmm.. Ligeglad.. Og kiggede slet ikke på mig da jeg ville snakke om det..

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

har ikke læst de andre svar, så håber ikke jeg gentager for meget.

en ting undrer mig: hvorfor er du sammen med en mand hvis du ikke stoler på ham?

har selv været meget jaluox, og det krævede virkelig hårdt arbejde at slippe ud af det. så tror det er den du skal ind og arbejde med.

stoler du ikke på manden, så var det måske en ide at tage jeres forhold op til overvejelse.

Vil jo gerne stole på ham. Men når han laver sådan nogle numre her, så er det skisme lidt svært..

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Ja hvis var sådan her, var han røget ud ved første dør...

Du fortæller at han siger du godt må se beskederne, men han har slettet dem?

Hmm... Så må der jo være noget....

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja hvis var sådan her, var han røget ud ved første dør...

Du fortæller at han siger du godt må se beskederne, men han har slettet dem?

Hmm... Så må der jo være noget....

Ja det vil jeg jo også sige... Men han siger at det er noget han gør tit, altså sletter dem... Meeeen ?  Det kan han jo sagtens sige

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Ja det vil jeg jo også sige... Men han siger at det er noget han gør tit, altså sletter dem... Meeeen ?  Det kan han jo sagtens sige

Hmm... I min øjne vil jeg altså mene han gør noget han ikke burde og gøre...

Han vil ikke se dig i øjnene når I snakker om = at han godt ved den er gal?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.