Skjuler han noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.674 visninger
74 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Anonym trådstarter

Ja nu har jeg altså brug for hjælp..

Jeg er meget jaloux og stoler meget lidt på min kæreste. Eller det er blevet bedre med tiden, men her forleden havde jeg bestilt noget tøj på nettet og brugt hans email. Vi ledte så efter den der bekræftelse som man får og kommer tilfældigt til at se han han har skrevet meget privat med piger på hans facebook. Bliver meget mistænkelig og spørger om jeg må se de beskeder. Men nej det må jeg ikke. Det var privat. Øhm NÅ? Måske er det det, men idet han siger jeg ikke må se dem tror jeg bare endnu mere at han skjuler noget. Blev ret sur og så bagefter at han lavede hans kode om. ?? Øhm kender den ikke engang.. Men nu er han meget påpasselig med at logge af facebook inden han går bare 2 sek fra computeren.

WHAT TO DO ?

Jeg er så ked af det og går og spekulere over HVAD han har skrevet med dem og siden jeg ikke må se det :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Lady Marion <3

Det fandt jeg mig IKKE i   Svesken på disken ellers måtte han pisse af

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

Anonym skriver:

Ja nu har jeg altså brug for hjælp..

Jeg er meget jaloux og stoler meget lidt på min kæreste. Eller det er blevet bedre med tiden, men her forleden havde jeg bestilt noget tøj på nettet og brugt hans email. Vi ledte så efter den der bekræftelse som man får og kommer tilfældigt til at se han han har skrevet meget privat med piger på hans facebook. Bliver meget mistænkelig og spørger om jeg må se de beskeder. Men nej det må jeg ikke. Det var privat. Øhm NÅ? Måske er det det, men idet han siger jeg ikke må se dem tror jeg bare endnu mere at han skjuler noget. Blev ret sur og så bagefter at han lavede hans kode om. ?? Øhm kender den ikke engang.. Men nu er han meget påpasselig med at logge af facebook inden han går bare 2 sek fra computeren.

WHAT TO DO ?

Jeg er så ked af det og går og spekulere over HVAD han har skrevet med dem og siden jeg ikke må se det :s

Altså..... Jeg vil indrømme, at hvis det var min kæreste, så ville jeg godt nok forlange at se de beskeder, da vi ikke holder hemmeligheder.. Men håb at det måske at er en overraskelse eller et eller andet? Det er måske naivt, men pas på med at overfalde ham før du er helt sikker..

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Muffi . skriver:

Det fandt jeg mig IKKE i   Svesken på disken ellers måtte han pisse af

Det mener jeg jo også for kæft det går mig på Og han vender computeren væk fra mig når han har den. Måske et tilfælde, men hver gang ? Hmm

Anmeld

27. august 2010

henh01

Jeg fandt mig bestemt heller ikke i det kan jeg godt love dig for.. Synes du skal bede ham vise dig de beskeder for det er tydeligt for mig at han skjuler noget.

Det er ok at skrive sammen med nogle af det andet køn, men hvor privat skal man lige være når man har en kæreste. Min kæreste må se alt hvad jeg skriver med andre fyre om. Det private holder jeg til mine veninder

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

SabrinaL skriver:

Altså..... Jeg vil indrømme, at hvis det var min kæreste, så ville jeg godt nok forlange at se de beskeder, da vi ikke holder hemmeligheder.. Men håb at det måske at er en overraskelse eller et eller andet? Det er måske naivt, men pas på med at overfalde ham før du er helt sikker..

Ved det ikke er en overraskelse. Kender ham sku for godt. Også derfor jeg VED han har svært ved at modstå pæne villige kvinder. Forstå mig ret

Anmeld

27. august 2010

Thalia

Jeg synes der er noget helt galt i et parforhold hvis man ikke kan få lov at have private samtaler i fred.

Min mand får under ingen omstædigheder lov at læse mine emails, eller mine breve på facebook. Det handler ikke om at jeg skjuler noget, men om at de ting jeg skriver med mine venner om er noget privat mellem mig og dem. Hvis min mand skal høre om det skal jeg nok fortælle ham det, men ikke tale om at han skulle have lov til selv at se efter det.

Og jeg ville aldrig kunne leve i et forhold hvor der var så lidt tillid som det TS beskriver.

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg fandt mig bestemt heller ikke i det kan jeg godt love dig for.. Synes du skal bede ham vise dig de beskeder for det er tydeligt for mig at han skjuler noget.

Det er ok at skrive sammen med nogle af det andet køn, men hvor privat skal man lige være når man har en kæreste. Min kæreste må se alt hvad jeg skriver med andre fyre om. Det private holder jeg til mine veninder

Nemlgi har også sagt han til hver en tid kan be om at kigge mine beskeder, både på mobil og face. Har intet at skjule.

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeg synes der er noget helt galt i et parforhold hvis man ikke kan få lov at have private samtaler i fred.

Min mand får under ingen omstædigheder lov at læse mine emails, eller mine breve på facebook. Det handler ikke om at jeg skjuler noget, men om at de ting jeg skriver med mine venner om er noget privat mellem mig og dem. Hvis min mand skal høre om det skal jeg nok fortælle ham det, men ikke tale om at han skulle have lov til selv at se efter det.

Og jeg ville aldrig kunne leve i et forhold hvor der var så lidt tillid som det TS beskriver.

Måske, men hvis ikke jeg havde mistanke om han har gang i noget så ville jeg heller ikke bede om at se det beskeder.

Anmeld

27. august 2010

gittn

Jeg ville ikke gå og tænke på det.. hvis du ikke må se det, kan det jo være fordi han ved du er lidt jaloux og fx ville ligge mere i en uskyldig besked.

Måske er han også typen der får bekræftelse ved at du bliver jaloux og det bliver du jo når han går så meget op i at du ikke ser beskederne (hvis du ved hvad jeg mener?)

jeg ville prøve at slå det ud af hovdet og slet ikke sige noget til ham.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.