Skjuler han noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Thalia

Anonym skriver:

Måske, men hvis ikke jeg havde mistanke om han har gang i noget så ville jeg heller ikke bede om at se det beskeder.

Det er det jeg mener med at jeg ikke ville kunne leve i et forhold hvor der tilsyneladende ikke er ret meget tillid.

Jeg ville ganske enkelt ikke orke at være sammen med en mand der ikke stolede på mig, og jeg ville ikke gide spilde min tid på er forhold hvor jeg selv skulle gå rundt og være usikker over alting.

Ud fra det du har beskrevet kan jeg ikke se at din kæreste gør noget galt. Jeg kan bare se at du har en masse issues du bør arbejde med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Ja nu har jeg altså brug for hjælp..

Jeg er meget jaloux og stoler meget lidt på min kæreste. Eller det er blevet bedre med tiden, men her forleden havde jeg bestilt noget tøj på nettet og brugt hans email. Vi ledte så efter den der bekræftelse som man får og kommer tilfældigt til at se han han har skrevet meget privat med piger på hans facebook. Bliver meget mistænkelig og spørger om jeg må se de beskeder. Men nej det må jeg ikke. Det var privat. Øhm NÅ? Måske er det det, men idet han siger jeg ikke må se dem tror jeg bare endnu mere at han skjuler noget. Blev ret sur og så bagefter at han lavede hans kode om. ?? Øhm kender den ikke engang.. Men nu er han meget påpasselig med at logge af facebook inden han går bare 2 sek fra computeren.

WHAT TO DO ?

Jeg er så ked af det og går og spekulere over HVAD han har skrevet med dem og siden jeg ikke må se det :s

SØDE, Hver gang din intuision siger dig, at der er noget galt - så skal du stole på den, fordi den taler helt klart sandt - uanset hvad han end siger som undskyldning. Forlang at se de sms'er, fordi selvom man har ret til et privatliv, så har han ikke ret til at holde noget skjult for dig. Hvis han ikke kan stå inde for de beskeder, der står på facebook, ja så har manden sig nok et problem!! ENIG med de andre - forlang at se dem eller stop forholdet! Du er ikke tjent med den behandling!! 

Anmeld

27. august 2010

BinaMor

jeg havde flippet en kriger hvis jeg ikke måtte se.. seriøst. for der er jo grund til man ikke må se...

øv hvor er det surt for dig

Anmeld

27. august 2010

Silas&Mille

Hvis min kæreste sidder og skriver med nogen spørge jeg altid efter hvem det er og det svare han altid på. Men han svare ikke altid på hvad de skriver om hvis jeg spørger, men det gør mig nu heller ikke noget, bare han nøjes med at kigge/skrive og så spiser hos mig Hvis I forstår

Ej... jeg ved at hvis jeg spørger om jeg må se hans FB profil eller lignende så får jeg lov. Jeg har fået hans login til både email, FB og diverse andre ting hvor han kunne foretage sig noget lignende det TS beskriver, men bruger kun de logins når han beder mig fikse et eller andet for ham som at sende en email eller lignende.

Han har ingen af mine logins men han har heller aldrig spurgt. Men spørger han så får han det login han har brug for

Ved ikke rigtig om det ovenstående giver mening, men det jeg vil sige med det er at vi har hvert vores privatliv men vi skjuler ikke noget for hinanden.

Jeg synes bestemt også du skal konfrontere ham med det, jeg ville nok heller ikke finde mig i det, altså at han konsekvent vender computeren væk fra dig hver gang så du ikke kan se osv. Umiddelbart tror jeg desværre også han skjuler noget for dig

Og sender lige et afsted til dig og håber dig det bedste

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

Hvis du ved han ikke er overraskelses typen, så ville jeg sku sige til ham at du skal se de beskeder. Det kan godt være at man skal have tillid til sin partner, men så skal det også være den anden vej rundt, og turde vise hvad man skriver, ellers har han måske ikke helt rent mel i posen

Jeg selv ved at det forhold jeg er I, spørger vi tit hvad hinanden snakker med venner om, fordi vi er nysgerrige og synes det er hyggeligt at vide, og hvis den ene siger nej, ville jeg godt nok også tænkte 'øh?'..

Tillid er vigtigt - meget - men hvis noget viser at han ligesom har gang i noget forkert, og han vender computerskærmen osv, så synes jeg ligesom grænsen til tillid er gået der.

Anmeld

27. august 2010

Thalia

Men altså seriøst, der er da kæmpe forskel på at spørge "Hvem er hun", og så på at kræve at få lov at læse deres breve...

Herhjemme kan vi også sagtens spørge hinanden hvem nogen på facebook er, men der er altså langt derfra og så til at skulle have fri adgang til alle breve og samtaler.

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Men altså seriøst, der er da kæmpe forskel på at spørge "Hvem er hun", og så på at kræve at få lov at læse deres breve...

Herhjemme kan vi også sagtens spørge hinanden hvem nogen på facebook er, men der er altså langt derfra og så til at skulle have fri adgang til alle breve og samtaler.

Har før spurgt efter hvem hun er, men der vidste han det knap nok. Sagde han! Men der var rigtig mange beskeder fra hende/til hende..

Anmeld

27. august 2010

XXSS

Den var altså hellere ikke gået her! Jeg ville have for mange søvnløsenætter og det gider jeg bare ikke mere.. Enten må han ud med det ellers må du jo tage det for gode varer at han laver noget han ikke må og så må han jo ud af vagten.

Anmeld

27. august 2010

sarahb

ud af vagten med ham, der er noget galt hvis han skal skjule noget for dig.

Jeg var blevet rasende..! Det kan slet ikke være rigtigt!!!

Anmeld

27. august 2010

Thalia

Anonym skriver:

Har før spurgt efter hvem hun er, men der vidste han det knap nok. Sagde han! Men der var rigtig mange beskeder fra hende/til hende..

Hvad sker der hvis du spørger ham nu hvem hun er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.