Hvis min kæreste sidder og skriver med nogen spørge jeg altid efter hvem det er og det svare han altid på. Men han svare ikke altid på hvad de skriver om hvis jeg spørger, men det gør mig nu heller ikke noget, bare han nøjes med at kigge/skrive og så spiser hos mig
Hvis I forstår
Ej... jeg ved at hvis jeg spørger om jeg må se hans FB profil eller lignende så får jeg lov. Jeg har fået hans login til både email, FB og diverse andre ting hvor han kunne foretage sig noget lignende det TS beskriver, men bruger kun de logins når han beder mig fikse et eller andet for ham som at sende en email eller lignende.
Han har ingen af mine logins men han har heller aldrig spurgt. Men spørger han så får han det login han har brug for 
Ved ikke rigtig om det ovenstående giver mening, men det jeg vil sige med det er at vi har hvert vores privatliv men vi skjuler ikke noget for hinanden.
Jeg synes bestemt også du skal konfrontere ham med det, jeg ville nok heller ikke finde mig i det, altså at han konsekvent vender computeren væk fra dig hver gang så du ikke kan se osv. Umiddelbart tror jeg desværre også han skjuler noget for dig 
Og sender lige et
afsted til dig og håber dig det bedste
Anmeld