okay, jeg sidder pt og er forvirret, min kæreste er begyndt at holde mig på maven, om det er bevidst eller hvad ved jeg ikke, men undre mig over at når han ved jeg ikke har besluttet mig endnu, hvorfor er han her så stadig. Han kan jo på en måde gætte sig til at jeg beholder det, da jeg sagde til ham at hvis jeg fik en abort så blev det så hurtigt som muligt og han ved godt at men hurtigt kan komme til. så tænker også lidt om han enlig godt ved at jeg har valgt at beholde det
Jeg prøver at holde humøret oppe, men tanken om at han snart er væk gør mig så ked af det. Tanken om ikke at skulle kysse og kramme ham gør så ondt, det at han ikke er her til at mærke når barnet det begynder at sparke.
kæresten og jeg har en meget stor gnist for hinanden, og når alt går godt nyder vi hinanden som nyforelsket par og sex'en er den bedste hele tiden. jeg kan bare ikke give slip på den mand jeg ønsker et liv med... hvordan kom i videre? nu ved jeg ikke endnu om han skrider tør ikke fortælle ham det, tror jeg håber lidt for meget at han vil blive og være en del af det, selv nu da han skal til norge og arbejde i nogle mdr.
hjælp
er træt af at være trist og ked af det og det ødelægger også min tid med min kæreste...
skal sige jeg har været meget jaloux, er dog ikke så jaloux mere, men sidder hele tiden og er bange for Imorgen og den næste dag og den næste, bare det han skriver på sin mobil kan jeg ikke klare og så hader jeg når han skal steder hen hvor jeg ikke er med, han siger vi klister, men vi har stort set ikke været sammen i 3 uger og han bliver ved med at sige at han gerne vil have vi får det som i staten, nogen der har nogle råd til mig når han skal være sammen med vennerne, hvordan jeg kan stoppe med at blive sur, ked og skuffet og så bare nyde at jeg har ham her... og så råd til det andet også hvis i vil være søde.
ville ikke starte en ny debat på noget der er det sammen.
Anmeld