gravid og min kæreste vil skride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Malonde1985

npn skriver:

What?? Han vil for alt i verden ikke have et barn nu, men om 2 måneder vil han gerne???

At man overhovedet kan fyre sådan noget af!!!   få en abort nu, så prøver vi igen om 1-2 mdr. Det er simpelthen for langt ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Malonde1985

Jeg synes, at hvis du har besluttet dig for at beholde barnet, så skal du gøre det. Det skal nok gå, og måske er han der, eller også er han der ikke.

Anmeld

26. august 2010

klmf

Hvad skulle fidusen være i, at blive gravid om 2 mdr i stedet for? At barnet så bliver født 2 mdr senere næste år?? Han er vist i gang med at tørre dig godt og grundigt og det er simpelthen for dumt at tro hvad han siger. Han smutter da ligeså snart den abort er overstået... 

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Rosa skriver:

Jeg har ikke været i din situation, men jeg har læst hundredevis af historier herinde efterhånden fra piger der har stået præcis der hvor du står nu - både før og efter de fik børnene...

Mit råd til dig er at hvis ikke du vil have en abort, så må du nok forberede dig på at blive enlig mor, for det lyder absolut ikke som om din kæreste har lyst til at blive far nu. Og hvis du tager det valg for ham og "tvinger ham" til at blive far fordi du gerne vil være mor, så kan det vel ikke overraske dig at han absolut ikke har lyst til at være din kæreste mere? Jeg synes det er værre at tvinge  nogen til at blive forælder resten af deres liv end det er at presse nogen til abort! Det er min ærlige mening! Jeg ville aldrig tilgive en person som tog valget fra mig og tvang mig til at blive forælder resten af mit liv mod min vilje! Tænk på hvor stor en beslutning det er - og tænk så på at være tvunget ud den, at få frataget muligheden for at sige "nu skal det være - hvor fantastisk det skal blive og hvor jeg dog glæder mig!"...

Jeg er MEGET imod at folk får børn som den ene forælder helst havde valgt fra. Børn har krav på og ret til TO forældre som virkelig ønskede sig at få dem - ikke bare en mor der vælger at få dem og så må faren bare følge med eller være weekendfar resten af sit liv. Og du kan altid få et barn senere med en far som virkelig ønsker sig børn med dig.

De fleste som vælger at få børn stik imod farens vilje ender med at stå alene med børnene, eller skulle igennem helvede for at få samarbejdet med faren til at fungere i årene fremover - og hvem taber i det spil? Barnet!!!

Mit råd er: Få den abort og brug tiden derefter på at slikke dine sår og blive ok igen, eller indstil dig på at være enlig mor og forklare dit barn en dag hvorfor far ikke er der...

Mvh

Rosa

Hold da op! Første gang jeg er RYGENDE uenig med dig Rosa!

Jeg synes da ABSOLUT ikke hun skal vælge en abort fordi faderen er en idiot. (ja undskyld mig, men han vil have barnet fjernet nu, men prøve igen om et par måneder. Om der går 9 eller 11mdr før han bliver far kan vel for fanden være lige meget!) Og jeg kan høre på trådstarter at hun virkelig ikke ønsker at fjerne det lille pus derinde. Så jeg synes helt klart du skal beholde lille bebs. Han/hun har ikke selv bedt om at komme derind men fortjener at blive elsket. (efter min mening), så som en anden herinde skriver: Man kan altid få en ny kæreste, man kan ikke altid få et andet barn. Knuuuus til dig og held og lykke med det hele.

Anmeld

26. august 2010

skøjte-prinsessen

lotchen skriver:

Så han vil have du får en abort nu så I om 2-3 måneder kan prøve at blive gravide igen?? Læser jeg det rigtigt?? Det giver da ingen mening what so ever....

ja det er det han siger... han mener ikke at nogen mænd i denne verden kan elske sit barn hvis det ikke er planlagt... jeg ved jeg ikke var planlagt og det var min storebror heller ikke, min bror blev lavet fordi min mor fik af vide hun ikke kunne få børn og ja jeg var også en smutter, men min bror og mig har fået mere kærlighed end mange af mine klassekammerater gjorde, deres forældre havde aldrig tid til dem og jeg lærte at stole på mig selv og have min egen tro og holdninger og alt det der. 

så syntes det noget BÆ at sige at han ikke kan elske dette barn fordi det er en smutter, jeg kalder det et love child, fordi at jeg er vild med min kæreste og derfor selvom det er en smutter er det lavet af kærlighed fra to mennesker, samt er jeg så glad for at være gravid med min kæreste og ikke med et engang knald... hvis i kan følge mig

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
michella80 skriver:

Jeg synes da ABSOLUT ikke hun skal vælge en abort fordi faderen er en idiot. (ja undskyld mig, men han vil have barnet fjernet nu, men prøve igen om et par måneder. Om der går 9 eller 11mdr før han bliver far kan vel for fanden være lige meget!) Og jeg kan høre på trådstarter at hun virkelig ikke ønsker at fjerne det lille pus derinde. Så jeg synes helt klart du skal beholde lille bebs. Han/hun har ikke selv bedt om at komme derind men fortjener at blive elsket. (efter min mening), så som en anden herinde skriver: Man kan altid få en ny kæreste, man kan ikke altid få et andet barn. Knuuuus til dig og held og lykke med det hele.

Jamen uenighed er da også spændende (selvom jeg selvfølgelig bedst kan lide at få ret )

Eehh, okay - Vil lige indskyde at det med at han kun vil vente en måned eller to er først blevet tilføjet efter mit svar... Det ændrer jo selvfølgelig tingene en hel del

Men hvis vi snakkede om år eller "måske en gang" så står jeg ved mit svar!

Anmeld

26. august 2010

mullesmith2

Dandiann skriver:

hej alle sammen

jeg har brug for hjælp, jeg er gravid og for 3 dage siden fortalte jeg min kæreste det, vi har skændes meget og jeg er blevet gravid på p-piller. jeg ved ikke om han er bange for om vi går fra hinanden eller hvad, han vil gerne have at vi har det godt inden der kommer børn og kan godt følge ham, men ved at vi får det dejligt sammen nu og vil ikke have en abort for at få det godt sammen og så blive gravid, så heller arbejde for hvad der er nu og her. Han siger han vil kun have mig, samt siger han, hvis jeg ikke får en abort så skrider han og vi ses aldrig mere,og så tvivler jeg på hvordan hans følelser virkelig er, han siger han har mange følelser for mig og ikke vil miste mig, men jeg har ikke lyst til at få en abort, jeg vil gerne have det her barn, men jeg vil også gerne have ham...

nu er det jeg vil høre om nogen har været ude for det sammen som jeg er i nu og om han så bare skal have lidt tid til at sluge den? om der bare er et lille håb om at han bliver hos mig sammen med barnet?

håber i kan hjælpe mig lidt, for det gør virkelig ondt og det går også ud over barnet

Knus

Hvor langt er du henne?? Det er da virkelig en træls situation og en meget underlig måde din kæreste reagere på. Jeg ville nok sige til ham at hvis han skrider hvis du ikke får abort så skrider du hvis du får en abort. Jeg ville ihvertfald ikke have et barn med en der ikke ønskede at være sammen med mig og barnet, den persons gener ville jeg ikke have blandet med mine hvis det var mig. Så jeg ville nok tænke mig grundigt om og tænke på hvad det er for en fremtid du vil gå i møde som alene mor og hvad det vil betyde for det kommende barn at mor og far ikke er sammen. Altså jeg er selv skilsmissebarn og jeg HADER det virkelig. Jeg håber virkelig for di at din kæreste åbner øjnene op og ser hvilket dejligt mirakel det er at du er blevet gravid og endda på p piller, og at han tager sig lidt sammen og tager det som en voksen mand. Held og lykke med det hele og håber det kommer til at gå godt. 

Anmeld

26. august 2010

mullesmith2

michella80 skriver:

Jeg tænker at man jo egentlig godt kan få et andet barn... når man finder en lidt sødere kæreste der ikke ønsker man skal få barnet fjernet hvis man bliver gravid ved et uheld. Det er simpelthen ikke fair at være sådan en idioit og stå og sige hun skal få fjernet barnet fordi den ikke var planlgt men han i forvejen faktisk gerne vil have et barn bare om nogle måneder. Han fortjener bare ikke at få et barn altså og barnet fortjener ikke sådan en far.... sådan tænker jeg bare, jeg havde helt sikkert fået det fjernet og fået kæresten fjernet samtidig, for det er bare for ondt at være sådan altså.

Anmeld

26. august 2010

sofie85

Tanja78 skriver:

Det er bare noget han bilder dig ind, fordi at han ikke har lyst til at få et barn.! Man får ikke en abort nu - for så at prøve om 2 måneder igen.... Det er naivt og tro det i hvert fald! sorry..

Gør hvad du føler i dit hjerte og overvej om du vil kan overskue at være alenemor.. Gør op med dig selv, om han er det værd.. Umiddelbart lyder det som om, at han dropper dig når du har fået en abort og at han kun lover dig at prøve igen om 2-3 måneder for at få dig til at droppe det nuværende barn...

Lige præcis sådan jeg også tænker!

Anmeld

26. august 2010

sofie85

mullesmith2 skriver:

Hvor langt er du henne?? Det er da virkelig en træls situation og en meget underlig måde din kæreste reagere på. Jeg ville nok sige til ham at hvis han skrider hvis du ikke får abort så skrider du hvis du får en abort. Jeg ville ihvertfald ikke have et barn med en der ikke ønskede at være sammen med mig og barnet, den persons gener ville jeg ikke have blandet med mine hvis det var mig. Så jeg ville nok tænke mig grundigt om og tænke på hvad det er for en fremtid du vil gå i møde som alene mor og hvad det vil betyde for det kommende barn at mor og far ikke er sammen. Altså jeg er selv skilsmissebarn og jeg HADER det virkelig. Jeg håber virkelig for di at din kæreste åbner øjnene op og ser hvilket dejligt mirakel det er at du er blevet gravid og endda på p piller, og at han tager sig lidt sammen og tager det som en voksen mand. Held og lykke med det hele og håber det kommer til at gå godt. 

Jeg vil heller ikke tro at det er helt nemt at være skilmissebarn, har aldrig prøvet det, men jeg er nok en af de få som ville ønske at jeg havde været det! Uden min far havde mit liv været nemmere og bedre på mange områder, desværre! Så 2 forældre gør det ikke altid bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.