Hejsa
Jeg stod for lidt over 3 år siden i fuldstændig samme situation. Min kæreste og jeg var gået fra hinanden og 6 uger efter opdager jeg at jeg var gravid...
Jeg ringer selvfølgelig til ham og forklare hvordan og hvorledes.... Han meddeler mig så at han KUN vil være der for barnet hvis vi bliver kærester igen... Det sagde jeg nej til. Vi fik fra hinanden fordi jeg ikke havde følelser for ham mere, ikke nok til at vi skulle være kærester i hvert fald.... Også tændte han helt af!!! Han ville hellere sidde 12 år i spjældet for drab på babyen i maven og mig, end han ville være far for babyen, så jeg havde bare at få en abort for jeg ville aldrig kunne gå i sikkerhed, osv osv...... Og som jeg sagde til ham, jeg ved ikke hvad en graviditet kunne have gjort for mine følelser for ham, men nu havde han da i hvert fald ødelagt det helt for sig selv..... Hørte så overhovedet ikke mere fra ham! Men jeg havde taget min beslutning, jeg ville have barnet, jeg havde elsket det fra første sekund (da jeg testede positiv) så jeg var overhovedet ikke i tvivl. Far eller ej....
Skrev så en sms til min eks 3 dage efter jeg havde født. At nu havde jeg født en dejlig dreng, str på ham og de ting man nu skriver. Og at han stadig kunne nå at ændre mening, jeg gav ham 1 mdr til at finde ud af hvad han ville. Men bestemte han sig for at han stadig ikke vil have noget med min søn at gøre, så var det for altid. Det var enden eller..... OLg jeg har aldrig nogensinde hørt fra han siden, og idag er min søn 3 år og 4 mdr!!!
Og det skal så lige siges at han aldrig har manglet noget. Så det pis med at et barn har krav på begge forældre osv osv.... Op i røven med det, du kan give dit barn et dejligt liv uden en far. Og du skal nok finde dig en sød fyr som med tiden vil være der for både dig og dit barn.... Jeg er idag gift med en skøn fyr, som fra dag et tog min søn til sig. De er far og søn, og vi har sammen ffået endu en dreng....
Jeg vil selvfølgelig fortælle min søn når han bliver ældre at han har en anden far, også vil han få sandheden. Også må han selv tage stilling til om han vil opsøge hans biologiske far, eller om han ikke har noget at bruge ham til..... Jeg og min mand (hans "rigtige" far vil støtte ham uanset hens beslutning)
Du skal gøre lige præcis det du føler for....
Kram
Anmeld