Mors prinsesse kan ikke skide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

XXSS

Zette skriver:

Jeg synes også det lyder helt forkert at putte noget op i numsen på hende - selv med termometer har jeg det rigtig skidt.... Hun kan iøvrigt ikke lide kamiliethe... hverken med eller uden sukker så den kan vi ikke bruge herhjemme...

Der har dog været levering i allerhøjeste grad i nat og i eftermiddags... så nu er vi glade igen!

Jeg tror det er meget almindeligt at have det sådan - for sådan har jeg både haft det første og anden gang... Men det hjalp  og her har vi skulle tage rigtig meget temperatur, da Olivia har været en del syg med mellemøresbetændelse så vi har "lært" det...

øv med kamilletheen det var ellers rigtig godt her

Dejligt at høre at hun har fået lettet trykket i maven. Jeg husker også at Olivia havde de turer.. Og venter spændt på at se om vi også skal igennem det med Freya hun er 5 uger nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

SHERO

Det var godt... :-) Min søn havde afføring flere gange om dagen da jeg ammede, og ligepludselig havde han det ikke i en uge... (mens jeg stadig fuldammede) Min SP sagde det var fordi han var begyndt at have styr på mine muskler til at holde lidt længere på det...

Men øv altså, når det så kom, så kom det også alle vejne, så han måtte spules hehe.... :-D

Men så længe du fuldammer, er der hvis ikke nogt at være nervøs for..: :-)

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

husk altid kun med klokken aldrig modsat...

Syntes det virker så logisk at det er den vej man gør det.... men er måske fordi man ved det!

Anmeld

22. august 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Syntes det virker så logisk at det er den vej man gør det.... men er måske fordi man ved det!

Ja det gør det også for mig, men måske andre ikke tænker over det når man gør det - man kunne jo finde på at køre hænderne begge veje.. og det må man bestemt ikke...

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

jeg vil stadig anbefale zoneterapi. Det hjælper helt vildt godt. Hver gang min datter har haft hård mave har jeg masseret hende i 5min (nogle gange kun 2min) og et par timer senere "afleverer" hun. Det er dælme effektivt!

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Men ja movicol virker helt fantastisk.... og er i følge min læge også mere skånsomt end lactolose for maven...

Anmeld

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Her gav Lactulose bare endnu mere hård mave, samt mavekramper, så det kan jeg bestemt ikke anbefale!

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men hvis hun er over 4 måneder gammel, så giv hende et par skefulde sveskemos 2-3 gange om dagen, det lover jeg dig for hjælper

Anmeld

22. august 2010

smokin

Sommerfuglelarven skriver:

Her gav Lactulose bare endnu mere hård mave, samt mavekramper, så det kan jeg bestemt ikke anbefale!

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men hvis hun er over 4 måneder gammel, så giv hende et par skefulde sveskemos 2-3 gange om dagen, det lover jeg dig for hjælper

Hun er 12 uger imorgen, det tror jeg er lige tidligt nok ... men ved det ikke, da hun er mit første barn?

Anmeld

22. august 2010

smokin

michella80 skriver:

jeg vil stadig anbefale zoneterapi. Det hjælper helt vildt godt. Hver gang min datter har haft hård mave har jeg masseret hende i 5min (nogle gange kun 2min) og et par timer senere "afleverer" hun. Det er dælme effektivt!

Har ikke lyst til at hverken selv give eller betale for zoneterapi. Vi har gået til det og her fik det hende til at græde i flere dage efterfølgende...

Anmeld

22. august 2010

smokin

twinboys skriver:

Men ja movicol virker helt fantastisk.... og er i følge min læge også mere skånsomt end lactolose for maven...

Men movicol er jo afførende... ? det fik jeg efter kejsersnittet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.