Mors prinsesse kan ikke skide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Barbamama

Zette skriver:

Har ikke lyst til at hverken selv give eller betale for zoneterapi. Vi har gået til det og her fik det hende til at græde i flere dage efterfølgende...

okay ej det lyder da slet ikke rart. Puha ej det kan jeg godt forstå. Vi har bare SÅ god erfaring med det herhjemme så jeg deler det zoneterapi-punkt ud til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

twinboys

Zette skriver:

Men movicol er jo afførende... ? det fik jeg efter kejsersnittet...

Min Oliver får dagligt movicol junior for at holde maven i gang til at kunne komme af med affør.

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Zette skriver:

Hun er 12 uger imorgen, det tror jeg er lige tidligt nok ... men ved det ikke, da hun er mit første barn?

Jeg vil ikke råde dig til det ene eller det andet, det er ganske enkelt op til dig om du vil prøve med det eller ej. Men jeg kan sige dig at min datter var præcist 3 mdr og 2 dage da hun startede på mos, hun var dog 4 mdr før hun begyndte på sveskemos. Du kan prøve at snakke med sundhedsplejersken om det, for det er selvfølgelig bedre at hun kommer af med afføringen, end at hun bliver ved med at have ondt.

Og angående zoneterapi, så grad vores datter også rigtig meget de efterfølgende gange, efter første gang - men efter anden gang, der hjalp det, og vi kunne nøjes med 3 gange. Terapeuten fortalte os også at, man ikke skal forvente forbedringer efter første gang og heller ikke anden gang, men tredje gang ville det begynde at hjælpe - det hjalp så bare her med 3 gange i alt

Anmeld

22. august 2010

smokin

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg vil ikke råde dig til det ene eller det andet, det er ganske enkelt op til dig om du vil prøve med det eller ej. Men jeg kan sige dig at min datter var præcist 3 mdr og 2 dage da hun startede på mos, hun var dog 4 mdr før hun begyndte på sveskemos. Du kan prøve at snakke med sundhedsplejersken om det, for det er selvfølgelig bedre at hun kommer af med afføringen, end at hun bliver ved med at have ondt.

Og angående zoneterapi, så grad vores datter også rigtig meget de efterfølgende gange, efter første gang - men efter anden gang, der hjalp det, og vi kunne nøjes med 3 gange. Terapeuten fortalte os også at, man ikke skal forvente forbedringer efter første gang og heller ikke anden gang, men tredje gang ville det begynde at hjælpe - det hjalp så bare her med 3 gange i alt

Nej det kan jeg godt forstå du ikke vil! Men jeg tænker mere på om de kan klare det i maven?

Anmeld

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Zette skriver:

Nej det kan jeg godt forstå du ikke vil! Men jeg tænker mere på om de kan klare det i maven?

Lige netop sveskemos tror jeg godt kan være lidt hårdt for maven at starte op på, men jeg ved ikke om det vil være godt eller skidt, når hun i forvejen har hård mave

Det kommer også helt an på hvor hurtig hun ellers er til at udvikle sig, da det tit hører sammen med hvor hurtigt de udvikler tarmene. Men forhør dig ved sundhedsplejersken, hun kender jer, og vil kunne rådfører jer bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.