Mors prinsesse kan ikke skide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.275 visninger
54 svar
0 synes godt om
20. august 2010

smokin

VRÆÆÆÆÆÆÆÆL! Åh hvor gør det ondt langt ind i hjertet når et lille menneske kæmper SÅ MEGET for sagen uden resultat....

Har givet hen lactolouse idag for første gang og nu bliver der bare pruttet igennem... men ingen "gevinst endnu"...

Hvornår virker det mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

LouiseNielsen

Laktoloce gør jo ikke de bare kommer med en masse lige med det samme. Det blødgøre afføringen så de nemmere kan komme af med det når de så skal..... Og til at starte med giver det bare en masse prutter, men skulle gerne næste gang hun skal lave "bommelum" gøre det meget nemmere.....

Også gør det til en fast rutine at du massere hende på maven, rundt om navlen hver aften, fx før bad....

Kram til dig og svigerdatteren....

Anmeld

20. august 2010

Daisy

LouiseNielsen skriver:

Laktoloce gør jo ikke de bare kommer med en masse lige med det samme. Det blødgøre afføringen så de nemmere kan komme af med det når de så skal..... Og til at starte med giver det bare en masse prutter, men skulle gerne næste gang hun skal lave "bommelum" gøre det meget nemmere.....

Også gør det til en fast rutine at du massere hende på maven, rundt om navlen hver aften, fx før bad....

Kram til dig og svigerdatteren....

Er det ikke noget om at man skal huske at massere 'med klokken' for at det skal være godt??? Eller er det bare mig der har fået ammehjerne Også 'cykle' lidt med benene, det plejer mine at kunne lide og giver også en dejlig kontakt .

Håber hun slipper for maveknebet snarest

Anmeld

20. august 2010

smokin

Daisy skriver:

Er det ikke noget om at man skal huske at massere 'med klokken' for at det skal være godt??? Eller er det bare mig der har fået ammehjerne Også 'cykle' lidt med benene, det plejer mine at kunne lide og giver også en dejlig kontakt .

Håber hun slipper for maveknebet snarest

Vi cykler ofte for hun bliver så glad af kontakten... Og jeg masserer maven så godt jeg nu kan Men synes ikke rigtig det punkt hjælper.

Tror der er en prop for hun plejer normalt ikke at have problemer med at komme af med det og pludselig har hun kun tisset i 4 dage... Hmrrrmm.... Så derfor prøver jeg med lidt lactolouse...

Anmeld

20. august 2010

Tulle28

Zette skriver:

Vi cykler ofte for hun bliver så glad af kontakten... Og jeg masserer maven så godt jeg nu kan Men synes ikke rigtig det punkt hjælper.

Tror der er en prop for hun plejer normalt ikke at have problemer med at komme af med det og pludselig har hun kun tisset i 4 dage... Hmrrrmm.... Så derfor prøver jeg med lidt lactolouse...

Zette, nu kan jeg ikke lige huske om du fuldammer? For så er det altså helt naturligt at der kommer et tidspunkt, hvor der går flere dage imellem de har afføring - 10 til 14 dage! Så længe hun ikke er generet af det.

Knus Tulle

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Hvis det blir ved så gå til lægen... Jeg gav elias laksolose i sååå lang tid uden sønderligt resultat... andet end en  mavepine. Og hans mave sydet og bloblede da lægen lyttede... Den kunne slet ikke klare alt det sukker... Så fik noget på recept til ham.

Han har stadig problemer med maven,  så jeg må holde hans ben når han skal af med afføring for det meste. Og det har han haft siden han fik grød første gang... :-S

Anmeld

20. august 2010

N1

Hm, jeg mener at jeg kan huske noget med en vatpind og vaseline  Noget med at man skulle køre vatpinden forsigtigt rundt i "kanten" 

Anmeld

20. august 2010

Betteisen

Tullen85 skriver:

Hvis det blir ved så gå til lægen... Jeg gav elias laksolose i sååå lang tid uden sønderligt resultat... andet end en  mavepine. Og hans mave sydet og bloblede da lægen lyttede... Den kunne slet ikke klare alt det sukker... Så fik noget på recept til ham.

Han har stadig problemer med maven,  så jeg må holde hans ben når han skal af med afføring for det meste. Og det har han haft siden han fik grød første gang... :-S

Puh ha det lyder da lidt hårdt. Får han ikke stadig det på recept?? Ellers vil jeg varmt anbefale Movicol pulver som blandes i vand... det har fin effekt her.

MVH

Louise

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Betteisen skriver:

Puh ha det lyder da lidt hårdt. Får han ikke stadig det på recept?? Ellers vil jeg varmt anbefale Movicol pulver som blandes i vand... det har fin effekt her.

MVH

Louise

det var også det han fik... han kommer af med afføring hver dag, så lægen mener ikke det er nødvendigt.. Men han har heldigvis ikke ondt mere, så det er til at holde ud for både ham og mig...

Men ja movicol virker helt fantastisk.... og er i følge min læge også mere skånsomt en lactolose for maven...

Anmeld

20. august 2010

mettenoah

Nathasja. skriver:

Hm, jeg mener at jeg kan huske noget med en vatpind og vaseline  Noget med at man skulle køre vatpinden forsigtigt rundt i "kanten" 

hehe ja der har vi også været.. men faktisk hjalp det at tage temperaturen (altså i rumpetten)
Jeg ville tjekke min søn for feber, da man jo i disse situationer er desperat, og kort efter var der kæmpe gevinst

Det var vores redning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.