Mors prinsesse kan ikke skide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Betteisen

Tullen85 skriver:

det var også det han fik... han kommer af med afføring hver dag, så lægen mener ikke det er nødvendigt.. Men han har heldigvis ikke ondt mere, så det er til at holde ud for både ham og mig...

Men ja movicol virker helt fantastisk.... og er i følge min læge også mere skånsomt en lactolose for maven...

også min læges mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Barbamama

zoneterapi! Du skal massere blidt med din tommel lige over hælen i 5 minutter og højst 10min. Det virker SÅ godt!!! Jeg vedhæfter lige et billede. Du skal massere der hvor den nederste streg er (lige over hælen)

Anmeld

20. august 2010

piadas

Zette skriver:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆL! Åh hvor gør det ondt langt ind i hjertet når et lille menneske kæmper SÅ MEGET for sagen uden resultat....

Har givet hen lactolouse idag for første gang og nu bliver der bare pruttet igennem... men ingen "gevinst endnu"...

Hvornår virker det mon?

Vores søn døjede også på et tidspunkt. Så fik jeg et gammelt husgeråd, som virkede! Tag en vatpind og dyp i lidt olivenolie og kør forsigtigt rundt lige indenfor endetarmsåbningen. Det hjalp i hvert fald på vores søn, så det er da et forsøg værd!

fingre for at der snart er "gevinst"!

Anmeld

20. august 2010

Mikkelmusen

michella80 skriver:

zoneterapi! Du skal massere blidt med din tommel lige over hælen i 5 minutter og højst 10min. Det virker SÅ godt!!! Jeg vedhæfter lige et billede. Du skal massere der hvor den nederste streg er (lige over hælen)

Billedet er ikke så stort, kan du sende det til mig? For jeg har ledt efter sådan en der og kunne ikke finde noget...

Anmeld

20. august 2010

NinaNymannMadsen

Zette skriver:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆL! Åh hvor gør det ondt langt ind i hjertet når et lille menneske kæmper SÅ MEGET for sagen uden resultat....

Har givet hen lactolouse idag for første gang og nu bliver der bare pruttet igennem... men ingen "gevinst endnu"...

Hvornår virker det mon?

jeg fik afvide at man kunne prøve at stikke et termometer stille op lige som når man skal tage emperaturen i numsen for så kan det prikke hul på et eller andet. det har hjulpet ved os hver gang asta ikke har kunnet komme af med noget.

Anmeld

20. august 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

jeg fik afvide at man kunne prøve at stikke et termometer stille op lige som når man skal tage emperaturen i numsen for så kan det prikke hul på et eller andet. det har hjulpet ved os hver gang asta ikke har kunnet komme af med noget.

Det gør vi også herhjemme, men holder lige en stofble over hende for det løsner ligesom proppen, og så kommer det bare væltende

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Mikkelmusen skriver:

Billedet er ikke så stort, kan du sende det til mig? For jeg har ledt efter sådan en der og kunne ikke finde noget...

nej det kan jeg desværre ikke for billedet er ikke større... Desværre. Men det viser den vigtige streg helt tydeligt så det er jo godt.... He he.

Anmeld

20. august 2010

klmf

Laktulose kan tage 12 timer om at virke, så tålmodighed. Ellers prøv at massere rundt om anus med et par fingre, det skulle gerne stimulere lukkemusklerne til at sætte lidt fut i det

Hvis det bliver et problem ville jeg nok følge de andres råd om at spørge lægen om I kan få Movicol - det bruger vi meget på vores afdeling, patienterne er meget glade for det. Eller picolondråber hvis man må give det til små børn. Hvor laktulose sørger for at trække vand ind i afføringen og bløfgøre den, så stimulerer picolondråberne peristaltikken, dvs. tarmens bevægelser så afføringen kommer igennem systemet.

God bedring med det

Anmeld

20. august 2010

Mussen2

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men har du prøvet med sveskegrød, det er virksomt

Anmeld

20. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har kørt med movicol lige siden han var 13 mdr og han er 23½ mdr idag.

Det tilfører også noget af de salte osv de ellers for med ud via afføring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.