Mors prinsesse kan ikke skide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

smokin

Mor til Frederic skriver:

Vi har kørt med movicol lige siden han var 13 mdr og han er 23½ mdr idag.

Det tilfører også noget af de salte osv de ellers for med ud via afføring.

Men Malou er altså kun 11 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

smokin

Mussen2 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men har du prøvet med sveskegrød, det er virksomt

Hun er kun 11 uger

Anmeld

20. august 2010

smokin

Tulle28 skriver:

Zette, nu kan jeg ikke lige huske om du fuldammer? For så er det altså helt naturligt at der kommer et tidspunkt, hvor der går flere dage imellem de har afføring - 10 til 14 dage! Så længe hun ikke er generet af det.

Knus Tulle

Jeg ammer på fuld skrue... og vi har lige haft mega babskrise hvor hun skreg hver gang den kom i munden på hende. Er det så almindeligt med ingen afføring i 4 dage? Men masser af PRUT???

Anmeld

20. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Zette skriver:

Men Malou er altså kun 11 uger

vi kørte også med lactulose da han mindre.

Har ikke læst hele tråd, men ammer du? Så kan det være noget du har spist, som er gået videre i mælk.

Hvis du bruer mme, ville jeg nok skifte. Hvis det har stået på i længere tid.

Her var det efter han var fyldt 9 uger og været indlagt i 6 dage med medicin hver 8 time via drop i hovedet. det slog hans mave helt i stykker..

Anmeld

20. august 2010

bagger26

Zette skriver:

Jeg ammer på fuld skrue... og vi har lige haft mega babskrise hvor hun skreg hver gang den kom i munden på hende. Er det så almindeligt med ingen afføring i 4 dage? Men masser af PRUT???

Jeg har altid fået af vide, at hvis man giver mme så skal de have afføring en gang dagligt helst. Og hvis man ammer kan der sagtens gå 7-10 dage imellem... det lagde min Sp altid meget vægt på, så man ikke blev urolig hvis der gik flere dage imellem..

Anmeld

20. august 2010

SHERO

Zette skriver:

Hun er kun 11 uger

hvis du ikke ammer, så synes jeg du skal snakke med lægen. Movicol bliver brugt til helt små (fortidligfødte) børn på sygehusene, så det er en mulighed. Men spørg lægen, det er vist lidt forskelligt fra læge til læge om de anbefaler lactolose eller andet....

Anmeld

21. august 2010

bullerbassen

Vores dreng havde også problemer med maven , og 1 nat var den bare HELT galt. Han kunne slet ikke finde ro, græd og var meget pylret.

Havde så hørt om " termometeret metoden ".Den blev afprøvet Og skal da lige love for det virkede , ud væltede ( undskyld &nbspen masse lort, har aldrig set så meget lort komme ud af sådan en lille baby. Drengen sov inden jeg nåede at skiftet ham færdig og give ham tøj på.  Og aldrig har jeg set så saglig en baby..

Er ikke stor tilhænger af metoden, men har brugt den ganske få gange, hvor han virkelig har haft ondt.

Anmeld

21. august 2010

Tulle28

Zette skriver:

Det kan det sagtens være - her går der gerne en uge imellem hver "aflevering" og så fylder den bleen og lidt til he he:-) Det er noget med at de optager mælken bedre når de bliver ældre og deres tarmsystem er modnet - så det er et godt tegn! Jeg tror jeg ville droppe den lactulose og se tiden an, så længe hun ikke er generet af det. Og til det med prutter... Her er det ikke længere hyggelige prutter med lyd - det er BRANDSKID'ER!!;-) Og helst når man sidder og ammer og ikke kan slippe væk he he:-)

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Er der snart sket noget, så den lille pige ikke skal have så ondt mere!!!???

Anmeld

21. august 2010

LouiseNielsen

Daisy skriver:

Er det ikke noget om at man skal huske at massere 'med klokken' for at det skal være godt??? Eller er det bare mig der har fået ammehjerne Også 'cykle' lidt med benene, det plejer mine at kunne lide og giver også en dejlig kontakt .

Håber hun slipper for maveknebet snarest

Jo det er nemlig helt rigtig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.