Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

6800

Da vi engang havde indbrud, havde de taget 15 kr, en lommelygte og en kasse sodavand....der var et helt nyt B&O anlæg, som de lod være....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Sommerfuglelarven

saxi skriver:

Jeg forstår slet ikke man kan have samvittighed til det?!? Og hvad tror hun selv - at hun ikke bliver bustet i det eller hvad?? My God altså.

Jeg forstår det virkelig heller ikke! Vi kunne regne ud at det var hende, for det var altid når hun havde været alene i et rum, at der manglede ting.

Desværre kunne vi ikke smide hende ud af mødregruppen, da det var i et familiehus, som vi hver især var tilknyttet pga. en eller anden form for problem (jeg var da jeg før jeg blev gravid, havde haft psykiske problemer, og var bange for at de kom når jeg havde født også).

Anmeld

19. august 2010

Guldet

haha sjove ting folk stjæler..

Da jeg arbejde som ungarbejder i Kvickly xtra. Var der engang en mand der havde stjålet et frosen lammekølle, og havde gemt den under blusen..

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

Tja vi har ikke som sådan fået stjålet noget, men vi havde ikke fået låst vores bil og da Frederik ville rette på autostolen inden vi skulle ud på en længere tur, væltede den bare

Så nogen har altså løsnet den uden at tage den.... Hvad tænker folk på? Altså sæt vi ikke havde opdaget det og var kørt galt og.....ja tør ikke tænke længere

Anmeld

19. august 2010

Bom

Vi havde indbrud i januar mdr, tyven stjal min barnevogn, 4 ks dåse øl og 3 ks sodavand, og så en flytte kasse med VHS bånd som min kæreste havde optaget olsen banden på, fra Sesamstrase (staves?) (tysk fjernsyn)... Ja og så en dåse diesel start..

Hvem fanden gider og gøre sig til tyv for så'n nogle ting, det eneste der kan pisse mig af, er at han stjal min barnevogn.. Røv hul..
Men han var da så flink og lade en halv kasse dansk vand stå tilbage, det gad han åbenbart ikke ha...

Han skulle i retten her engang i sommer, men vi har ikke hørt mere til det.. Desværre..

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

Jeg har engang fået stjålet mine sprit nye doc.Martens støvler lige ude foran min hoveddør   I en opgang vel at mærke ,, sgu frækt

Anmeld

19. august 2010

SiLiMiMa

vi havde indbrud i vores hus sidste vinter, mens vi var i sommerhus.... de stjal det sædvanlige: playstation, wii, 2 af mine ringe, men det VÆRSTE VAR, at de stjal alt vores juleslik fra skabet i soveværelset! IDIOTER!!!

heise

Anmeld

19. august 2010

MariaJ

Ej, hvor er det bare nogle sindssyge ting folk stjæler

Mine forældre havde indbrud for en del år siden, hvor de blandt diverse andre mærkelige småting fik stjålet en børnesparebøsse med småpenge i, og mine yngre søskendes konfirmations-salmebøger

Anmeld

19. august 2010

bagger26

MariaJ skriver:

Ej, hvor er det bare nogle sindssyge ting folk stjæler

Mine forældre havde indbrud for en del år siden, hvor de blandt diverse andre mærkelige småting fik stjålet en børnesparebøsse med småpenge i, og mine yngre søskendes konfirmations-salmebøger

De skulle nok have renset deres samvittighed hehe..  (hvis man da kan det med en salmebog, hehe..)

Anmeld

19. august 2010

Banditten´s mor

Maja_4000 skriver:

Der var indbrud i mine forældres sommerhus i vinters .. 
De tog en gammel play station (den første model  ) som i øvrigt ikke virkede .. Og alle spillene .. 

Men det værste var , at han sked på toilettet ! Og fordi det var vinter , var der jo lukket for vandet .. A D ! :b

Mine forældre havde osse indbrud i deres sommerhus for mange år siden om vinteren. Intet var stjålet, men der var sovet i sengene, toilettet brugt på trods af manglende vand og toiletpapir. Men så tørrede de bare røv i pudebetræk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.