Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Shibby

KarinaIda skriver:

Har faktisk også engang taget en kunde i og stjæle en pakke gær... Og en anden i og stjæle en dåse kattemad.... HAHAHA.. det var dengang jeg arbejdede i føtex

gær og kattemad.. SÅ er man desperat.. Hvor er det synd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Shibby

saxi skriver:

Ja samme dag.. Flot!!! og det værste var at de ikke anede hvad de skulle bruge det til, andet end de havde lyst til at lave ballde..

idioter

Åhh sidder og hoster af grin :`D Hvor fandne skulle de også læsse alt det kød af henne

Anmeld

19. august 2010

Shibby

KarinaIda skriver:

Jeg har for mange år siden, fået stjålet et par gummisko, som var så slidt og virkelig mange år gamle.. De stod blandt alle mine andre dyre sko, men de tog kun disse!!!

så har jeg prøvet og få stjålet en splinterny cykel, 14 dage efter jeg havde fået den...

Og det sidste jeg har fået stjålet, er et par rulleskøjter herhjemme, de er simpelthen pist væk... Så der er nogen der har været listet ind i vores værksted mens det ikke var låst... TRÆLS.. Så har ikke kunne rulle i år, som jeg gør hver sommer hver evig eneste dag

slidte gummisko og rulleskøjter.. Jeg kan forstå det emd rulleskøjterne hvis de vare dyre og fede..men slidte gummisko..hvad er de værd på det sorte marked..

Anmeld

19. august 2010

mum2010

MamaMis. skriver:

Jeg havde indbrud i julen, og jeg fik stjålet .. DAMDADAAAAAA - 2 ØL!!

De var kommet ind igennem mit vindue, og var gået ud igennem hoveddøren, så de har gået rundt i huset, men har hverken taget bærbar, fjernsyn eller ligende. De var nok godt tilfedse, med deres 2 øl

haha 2 øl!!  Synes faktisk at det lyser langt væk af at det er børn der har lavet den her... Ellers er det da en meeeeget udspekuleret tyv du har haft besøg af - fnis

Anmeld

19. august 2010

klmf

Jeg havde engang en lille et-værelses med toilet på gangen (aflåst). Det blev lige ryddet en dag og de tog ALT, alt mit parfume, makeup, smykker, TOILETRENS..... Det var næsten komisk, men også kun næsten. Kan stadig blive meget ked af mit übercool Guess-ur, som en klam junkiefætter har givet til sin ko af en kæreste

Anmeld

19. august 2010

Shibby

lotchen skriver:

Jeg havde engang en lille et-værelses med toilet på gangen (aflåst). Det blev lige ryddet en dag og de tog ALT, alt mit parfume, makeup, smykker, TOILETRENS..... Det var næsten komisk, men også kun næsten. Kan stadig blive meget ked af mit übercool Guess-ur, som en klam junkiefætter har givet til sin ko af en kæreste

Sikke en smuk beskrivelse

Nøj jeg var blevet gal..men tror jeg havde smågrint over toiletrensen! Hvorfor tage det..

Minde rmig om en der står mig nær som stjal en duftfrisker dims der skal sidde i kummen..yep

Anmeld

19. august 2010

Sommerfuglelarven

Vi har haft indbrud i vores gamle bil, hvor der lå splinterny GPS (hele kassen faktisk), Maxi Cosi autostol, nye Ecco sandaler til herre, og nye Angulus sandaler til pige, en stor stak cd'er, Sony bilanlæg og meget mere - men det eneste tyvene stjål var 10 kr som lå over anlægget (vores vognmønt til når vi handler)... For den sølle tier havde de så splittet vores bil ad

Men det mærkligste tyveri vi har været ude for, var da nogen stjål vores combivogn med klapvognsdel på - vi var lige kommet hjem fra ferie, og combivognen stod LIGE udenfor vores hoveddør mens vi tømte bilen. Imens vi så har været inde med baggage havde nogen stjålet den... 2 måneders tid senere blev den så fundet ovre i en park på den anden side af vejen, det eneste de havde beholdt, var et gammelt lammeskind.

Og ellers har jeg fået stjålet min pung med ca 40 kr i mønter, i min tidligere mødregruppe. Hun havde dog beholdt mit dankort, og troet at hun kunne hæve på det, for det blev fundet et andet sted en resten af pungen - dankortet var dog blevet spærret max 30 minutter efter hun havde taget den!

Anmeld

19. august 2010

Sees

mum2010 skriver:

haha 2 øl!!  Synes faktisk at det lyser langt væk af at det er børn der har lavet den her... Ellers er det da en meeeeget udspekuleret tyv du har haft besøg af - fnis

Ja, det tænkte jeg også til at starte med, men da jeg snakkede med naboerne, fik jeg af vide at dem der bor 2 huse fra mig, havde fået tømt HELE hytten juleaften, og der var de brudt indsamme sted, og på samme måde - Så måske jeg bare har været heldig?

Anmeld

19. august 2010

KarinaIda

Shibby skriver:

slidte gummisko og rulleskøjter.. Jeg kan forstå det emd rulleskøjterne hvis de vare dyre og fede..men slidte gummisko..hvad er de værd på det sorte marked..

Det jo det, de var nok ikke meget værd, selvom de var nike sko..... Men rulleskøjterne var nærmest ikke brugt og så kostede de normalt 1600 men jeg gav kun 800 for dem i tidernes morgen, så lidt trælse og midste

Anmeld

19. august 2010

KarinaIda

Shibby skriver:

gær og kattemad.. SÅ er man desperat.. Hvor er det synd!

Meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.