Vi har haft indbrud i vores gamle bil, hvor der lå splinterny GPS (hele kassen faktisk), Maxi Cosi autostol, nye Ecco sandaler til herre, og nye Angulus sandaler til pige, en stor stak cd'er, Sony bilanlæg og meget mere - men det eneste tyvene stjål var 10 kr som lå over anlægget (vores vognmønt til når vi handler)... For den sølle tier havde de så splittet vores bil ad 
Men det mærkligste tyveri vi har været ude for, var da nogen stjål vores combivogn med klapvognsdel på - vi var lige kommet hjem fra ferie, og combivognen stod LIGE udenfor vores hoveddør mens vi tømte bilen. Imens vi så har været inde med baggage havde nogen stjålet den... 2 måneders tid senere blev den så fundet ovre i en park på den anden side af vejen, det eneste de havde beholdt, var et gammelt lammeskind.
Og ellers har jeg fået stjålet min pung med ca 40 kr i mønter, i min tidligere mødregruppe. Hun havde dog beholdt mit dankort, og troet at hun kunne hæve på det, for det blev fundet et andet sted en resten af pungen - dankortet var dog blevet spærret max 30 minutter efter hun havde taget den!
Anmeld