Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

mum2010

MamaMis. skriver:

Ja, det tænkte jeg også til at starte med, men da jeg snakkede med naboerne, fik jeg af vide at dem der bor 2 huse fra mig, havde fået tømt HELE hytten juleaften, og der var de brudt indsamme sted, og på samme måde - Så måske jeg bare har været heldig?

Ja okay - ja så er det nok ikk børn. Der må være et eller andet der er kommet i vejen så, for man er vel ikke så dum at man vil fanges som tyv for 2 sølle øl... Jesus nogle mennesker altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

klmf

Shibby skriver:

Sikke en smuk beskrivelse

Nøj jeg var blevet gal..men tror jeg havde smågrint over toiletrensen! Hvorfor tage det..

Minde rmig om en der står mig nær som stjal en duftfrisker dims der skal sidde i kummen..yep

Jeg græd indvendig i flere uger over alle mine fine, gode ting - var på SU, så man drønede ikke lige ud og erstattede det og det meste var købt i USA. Men toiletrensen forstod jeg heller ikke. De tog endda begge flasker, den der var i brug og den nye...  Må trøste mig med at mit liv er bedre end deres.

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

En barselsstork, som min mand havde sat op som en overraskelse, da jeg havde født

Anmeld

19. august 2010

saxa

Ej jeg var også til en privatfest engang. Jeg havde en Helly Hansen dunjakke på - det skal lige siges jeg ikke er særlig høj (163) og jakken var derfor str.s.

Alle jakkerne lå på en sofa - da jeg stod og skulle ud at ryge med nogle andre, kunne jeg ikke finde min jakke Går så udenfor og ser en fyr (som minimum var 190cm og en af badass fyrene fra området) med en meget for lille jakke på, nøjagtig samme model som min.. Går over til ham og beder ham give mig min jakke. Han påstår hårdnakket det er hans! Selvom den sidder oppe over navlen og ærmerne kun lige går til hans albuer.. Loool... Beskriver hvad jeg har i lommerne og han må så gå til bekendelse og give mig min jakke igen.. Ham fyren var desuden en der var kendt for at stjæle Buffalo støvler..  

Anmeld

19. august 2010

mum2010

Sommerfuglelarven skriver:

Vi har haft indbrud i vores gamle bil, hvor der lå splinterny GPS (hele kassen faktisk), Maxi Cosi autostol, nye Ecco sandaler til herre, og nye Angulus sandaler til pige, en stor stak cd'er, Sony bilanlæg og meget mere - men det eneste tyvene stjål var 10 kr som lå over anlægget (vores vognmønt til når vi handler)... For den sølle tier havde de så splittet vores bil ad

Men det mærkligste tyveri vi har været ude for, var da nogen stjål vores combivogn med klapvognsdel på - vi var lige kommet hjem fra ferie, og combivognen stod LIGE udenfor vores hoveddør mens vi tømte bilen. Imens vi så har været inde med baggage havde nogen stjålet den... 2 måneders tid senere blev den så fundet ovre i en park på den anden side af vejen, det eneste de havde beholdt, var et gammelt lammeskind.

Og ellers har jeg fået stjålet min pung med ca 40 kr i mønter, i min tidligere mødregruppe. Hun havde dog beholdt mit dankort, og troet at hun kunne hæve på det, for det blev fundet et andet sted en resten af pungen - dankortet var dog blevet spærret max 30 minutter efter hun havde taget den!

Nu skal jeg lige forstå dig ret - var der en i din mødregruppe der stjal din pung  

Anmeld

19. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har haft indbrud i sommerhuset en gang. Der blev stjålet lidt forskelligt: en halv pose Daim/chokolade, en gammel (ødelagt) transisterradio og en dåseåbner... Og så havde han i øvrigt taget en dyne frem, puttet dynebetræk på(!!!!) og overnattet i sofaen

Han var en stakkel som var stukket af fra et drengehjem. Blev fundet dagen efter

Anmeld

19. august 2010

Sommerfuglelarven

mum2010 skriver:

Nu skal jeg lige forstå dig ret - var der en i din mødregruppe der stjal din pung  

Jep! Vi var desværre blevet sat i en mødregruppe, med en som havde tendenser til at stjæle, og hun gjorde det næsten hver gang vi var sammen (altså fra de andre også). Utroligt at man kan få sig til det!

Anmeld

19. august 2010

mum2010

Min lillesøster havde engang i tidernes morgen besøg af en "veninde" som vi senere fandt ud af var lidt langfingret... Hun stjal så mit penalhus - deri lå et gammelt viskelæder, 2 blyanter og en knækket lineal  Nå men havde en undskyldning om at jeg jo så skulle ha nyt

Anmeld

19. august 2010

saxa

Jep! Vi var desværre blevet sat i en mødregruppe, med en som havde tendenser til at stjæle, og hun gjorde det næsten hver gang vi var sammen (altså fra de andre også). Utroligt at man kan få sig til det!

Jeg forstår slet ikke man kan have samvittighed til det?!? Og hvad tror hun selv - at hun ikke bliver bustet i det eller hvad?? My God altså.

Anmeld

19. august 2010

mum2010

Armen!!! Og hun regnede ikke lige med at bli opdaget - jøsses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.