Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.886 visninger
52 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Shibby

Jeg starter ^^

Jeg arbejdede i en lille fastfood ting der ligger tæt på bryggen i vejle. Det var dog før bryggens tid. Jeg arbejdede der som 17årig i 2004.

Der kom indbrud,-og her er listen over tyveriet..

Dette er er seriøst

1 par klipklappere 

En halv slochice maskine

1 kg bacon

1 åbnet pakke lurpak smør

Thats it!!! Fryseren var fyldt med bøffer,pølser men det havde ikk tyvenes interesse! Nejnej. Klipklappere,lurpak smør,bacon og en halv slochicemaskine..yepyep

Jeg var flad af grin over tyveriet!

Fortæl endelig om sære ting der er blevet stjålet fra jer eller lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

ekzunz

Vinduesviskere....

Anmeld

19. august 2010

B&J

Shibby skriver:

Jeg starter ^^

Jeg arbejdede i en lille fastfood ting der ligger tæt på bryggen i vejle. Det var dog før bryggens tid. Jeg arbejdede der som 17årig i 2004.

Der kom indbrud,-og her er listen over tyveriet..

Dette er er seriøst

1 par klipklappere 

En halv slochice maskine

1 kg bacon

1 åbnet pakke lurpak smør

Thats it!!! Fryseren var fyldt med bøffer,pølser men det havde ikk tyvenes interesse! Nejnej. Klipklappere,lurpak smør,bacon og en halv slochicemaskine..yepyep

Jeg var flad af grin over tyveriet!

Fortæl endelig om sære ting der er blevet stjålet fra jer eller lign

En af mine venner arbejde et sted hun fik stjålet et sæt benvoksbehandling som hun lig havde købt men glem af fik det med hjem og om natten fik de lige indbrud og det var det eneste de stjal ahahahahahah

Anmeld

19. august 2010

saxa

Znuzke skriver:

Vinduesviskere....

Hahaha.. Dit indlæg igår var også det første der kom op i mig

Anmeld

19. august 2010

Shibby

benvokstamtam og vindusviskere..hahahaha

Anmeld

19. august 2010

saxa

Da jeg arbejde i Kvickleys tøjafdeling var der ofte nogle der stjal undertøj, men det er jo ikke så underligt, det sker jo så tit.. Det klamme ved det var at de smed deres meget brugte undertøj i prøverummet..  Og hvem skulle fjerne det?!?

Ellers har jeg hørt om nogle hvor tyvene er brudt ind om natten mens folkene sov, og det eneste de har taget er mad - som de så har spist i køkkenet inden de har forladt huset igen

Anmeld

19. august 2010

bagger26

Da jeg arbejdede i bilka for 9 år siden, blev en dame blev taget i at have stjæle en pakke kondomer, hun havde hendes 4 børn med, så var nok for flov til at købe dem foran hendes børn, meeen måtte man så ikke lige ventet til de ikke var med...

Anmeld

19. august 2010

Low

Jeg har en ven som sidder inde for 4 røverier (Idiot ja men han er min ven). Et af hans udbytte blev til: 6 øl og 3 pakker skjold(smøger). Jeg var inde og besøge ham og jeg kunne ikke lade vær med at sige: 6 ØL OG 3 PAKKER SKJOLD??! Og så var jeg ved at dø af grin

Anmeld

19. august 2010

Shibby

Eeeew...skulle i fjerne andres sure underhakkere når de havde taget friske trusser på 

kondomer er lige så naturligt som toiletpapir. Det burde en med 4 børn sgu da vide..ha

Anmeld

19. august 2010

Shibby

Low skriver:

Jeg har en ven som sidder inde for 4 røverier (Idiot ja men han er min ven). Et af hans udbytte blev til: 6 øl og 3 pakker skjold(smøger). Jeg var inde og besøge ham og jeg kunne ikke lade vær med at sige: 6 ØL OG 3 PAKKER SKJOLD??! Og så var jeg ved at dø af grin

Tror også jeg bare var flækket af grin!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.