Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

TbCp

I et tørrerum i en vaskekælder, som var aflåst, fik min mor stjålet et par trusser.... de gamle beskidte havde tyven efterladt 

Hjemme i vores carport hang alt vores tøj til tørre...... alt min storesøsters blev nuppet....

Jeg blev engang truet af en narkoman til at give hende hvad jeg havde i tasken.... hendes udbytte blev en pung med 10kr og en pakke med to smøger

Herhjemme fik vi stjålet to fyrfadslamper der stod udenfor på vores trappe....

Og så var der et par frække tyve, her for nogle uger siden, der gik ind i vores hus mens vi sad i haven, og stjal min pung, min mands taske med bærbar og tilbehør + hans ur som lå i køkkenet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

otlitrom

Vi har fået "stjålet" en halv pizza...

Vi havde venner på besøg, og sad og drak rødvin. En bekendt bor på den anden side af gården (200 meter væk) og han kom også forbi. Efter han har drukket tæt er han pludselig væk. Vi kigger rundt i lejligheden, men han er der ikke. Dog står hans gamle slidte sko i gangen.. Vi forstår det ikke rigtigt. I ovnen havde vi stillet en halv pizza, som var rest fra aftensmaden.. Den var væk...

Dagen efter skriver han, at han vist har glemt sine sko, men var kommet til at tage en pizza i stedet! Øh ja, har du rullet den om fødderne?

Da jeg skulle i bad viste det sig, at knolden havde overbrækket vores bruskabine og vores bademåtte, prøvet at tørre det op med hvide(!) håndklæder og viskestykker fra køkkenet, og bare havde smidt det hele derind, og trukket forhænget for! Nok det klammeste tømmermands-syn nogensinde!

Nå, længere historie om den halve pizza

Anmeld

19. august 2010

VIPpigen

Min mor har fået stjålet sin bil, det vil sige de var så flinke at sætte den næsten på plads hvor de tog den fra. Hun kom ned en morgen hun skulle køre, og syntes den holdte lidt længere oppe end hun havde parkeret den, og den holdte mere skæv, men det var først da hun skulle låse op hun ser låsen var brudt op, og bilen skulle nu starves med en skruetrækker istedet... Vi vidste hvem det var, men havde ingen beviser. Et par dage senere er der en anden i samme boligkvarter som også har fået "lånt sin ud", så han var så flink at ligge en seddel i sin bilrude til dem om at næste gang de ville låne bilen måtte de gerne komme og be om nøglerne. De var jo så søde at sætte bilerne på plads efter lån...

Boede i et bofællesskab, hvor vi havde indbrud, en dør var sparket ind til et af værelserne, og rodet fuldstændig igennem (de fandt ud af det var det forkerte værelse) værelset ved siden af stod døren pænt åbent, på gulvet lige indenfor stod absolut vodka flasker som de ikke havde nået at tage med. De havde stjålet en projekter, eiffeltårn-sparegris med småpenge, digitalkamera, og lidt penge i en skuffe. De havde taget fjernbetjeningen til anlæget,men ikke anlæget, og havde efterladt fjernbetjeningen til projekteren. Og så et dynebetræk til at slæbe alle tingene i... Og så var det højlys dag... De vidste hvilket værelse de som sådan skulle ind i, dog tog de lige fejl af de 2 døre ved siden af hinanden. Men de andre 6 værelser var der ikke rørt ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.