Fortæl om sære tyverier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Sees

Jeg havde indbrud i julen, og jeg fik stjålet .. DAMDADAAAAAA - 2 ØL!!

De var kommet ind igennem mit vindue, og var gået ud igennem hoveddøren, så de har gået rundt i huset, men har hverken taget bærbar, fjernsyn eller ligende. De var nok godt tilfedse, med deres 2 øl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

saxa

Ej har også et hold venner hvor manden engang var med til at tømme en anhænger(lastbil) på en rasteplads, der var fyldt med kød.. Og det var i højlys dag.. Ikke smart...

Anmeld

19. august 2010

KarinaIda

Jeg har for mange år siden, fået stjålet et par gummisko, som var så slidt og virkelig mange år gamle.. De stod blandt alle mine andre dyre sko, men de tog kun disse!!!

så har jeg prøvet og få stjålet en splinterny cykel, 14 dage efter jeg havde fået den...

Og det sidste jeg har fået stjålet, er et par rulleskøjter herhjemme, de er simpelthen pist væk... Så der er nogen der har været listet ind i vores værksted mens det ikke var låst... TRÆLS.. Så har ikke kunne rulle i år, som jeg gør hver sommer hver evig eneste dag

Anmeld

19. august 2010

Shibby

MamaMis. skriver:

Jeg har indbrud i julen, og jeg fik stjålet .. DAMDADAAAAAA - 2 ØL!!

De var kommet ind igennem mit vindue, og var gået ud igennem hoveddøren, så de har gået rundt i huset, men har hverken taget bærbar, fjernsyn eller ligende. De var nok godt tilfedse, med deres 2 øl

Ej vel 2 øl.. Sært at nogen vil gøre sigselv til tyv for et par øl

Anmeld

19. august 2010

Maja_4000

Der var indbrud i mine forældres sommerhus i vinters .. 
De tog en gammel play station (den første model  ) som i øvrigt ikke virkede .. Og alle spillene .. 

Men det værste var , at han sked på toilettet ! Og fordi det var vinter , var der jo lukket for vandet .. A D ! :b

Anmeld

19. august 2010

KarinaIda

Har faktisk også engang taget en kunde i og stjæle en pakke gær... Og en anden i og stjæle en dåse kattemad.... HAHAHA.. det var dengang jeg arbejdede i føtex

Anmeld

19. august 2010

Shibby

saxi skriver:

Ej har også et hold venner hvor manden engang var med til at tømme en anhænger(lastbil) på en rasteplads, der var fyldt med kød.. Og det var i højlys dag.. Ikke smart...

Det var sgu ikk smart.. :p Blev de snuppet for det?

Anmeld

19. august 2010

Sees

Shibby skriver:

Ej vel 2 øl.. Sært at nogen vil gøre sigselv til tyv for et par øl

Jo, to øl - Jeg ved sgu ikke om de er blevet opdaget af nogen ude fra vejen, eller om katten har skræmt dem (HAHA), men de to øl var alt hvad der var væk!

Anmeld

19. august 2010

Sees

Maja_4000 skriver:

Der var indbrud i mine forældres sommerhus i vinters .. 
De tog en gammel play station (den første model  ) som i øvrigt ikke virkede .. Og alle spillene .. 

Men det værste var , at han sked på toilettet ! Og fordi det var vinter , var der jo lukket for vandet .. A D ! :b

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Anmeld

19. august 2010

saxa

Shibby skriver:

Det var sgu ikk smart.. :p Blev de snuppet for det?

Ja samme dag.. Flot!!! og det værste var at de ikke anede hvad de skulle bruge det til, andet end de havde lyst til at lave ballde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.