Hvordan mon det sker? (ekstremt følsomt - ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Ann.

Diana... skriver:

Hvor tit får hun anfald? Du skriver hun ikke har lang leve tid, Hvor lang tid er det så i følge lægerne? 

Du skal ikke svar hvis det er for hård, det ville jeg forstå fuld ud. 

En bekend har haft det hele hendes liv og hun er nu snart 40 men jeg ved selvfølgelig ikke hvor slemt hendes er da hun er en bekendt. 

Lærke har mange anfald i løbet af dagen.

Hun får dem i serier - det vil sige omkring 5-10 serier med 20-30 anfald i hver, hver dag.

Lægerne siger at hun nok højst vil blive 6 år - men nu hvor de ikke kan holde kramperne nede, så ved vi ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

<3

Epilepsi foreningen er også min tanke at der må de vide sådan noget og sikkert meget andet også.

Stort knus fra mig af

Anmeld

14. august 2010

Helle30

Jeg kender ikke noget til epilepsi. Jeg vil bare gerne sende dig og hele din familie og jeres lille pige mine varmeste knusere.

- Helle

Anmeld

14. august 2010

Diana...

TrineLærke skriver:

Lærke har mange anfald i løbet af dagen.

Hun får dem i serier - det vil sige omkring 5-10 serier med 20-30 anfald i hver, hver dag.

Lægerne siger at hun nok højst vil blive 6 år - men nu hvor de ikke kan holde kramperne nede, så ved vi ikke?

Åhh det er godt nok også mange  hvor må det være hård  Jeg synes det så flot at du kan snakke om det, men det har man vel også lidt brug for? 

Tak fordi du ville svare. 

Kæmpe kram 

Anmeld

14. august 2010

Ann.

Diana... skriver:

Åhh det er godt nok også mange  hvor må det være hård  Jeg synes det så flot at du kan snakke om det, men det har man vel også lidt brug for? 

Tak fordi du ville svare. 

Kæmpe kram 

Jo vi har bestemt brug for det. 

Anmeld

14. august 2010

<3

Da jeg ikke kendte til sådan en slags epilepsi i forvejen tog nysgerrigheden ved mig og jeg fandt dette link http://www.epilepsy.dk/Epilepsi/Epilepsi-Anfaldstyper-dk.asp og det Lærke har er altså petit mal/absenser? Men og undskyld hvis dette er et upassende spørgsmål men ved I noget om hvordan det er sket? Jeg mener jeg har hørt om iltmangel under fødsel men ellers ved jeg intet om det for kender ikke nogen med epilepsi (min søn har feberkramper og det er forskrækkeligt nok synes jeg! Så ved slet ikke hvordan det er med så mange kramper ) Men føler meget med jer

Anmeld

14. august 2010

Ann.

Kirle skriver:

Da jeg ikke kendte til sådan en slags epilepsi i forvejen tog nysgerrigheden ved mig og jeg fandt dette link http://www.epilepsy.dk/Epilepsi/Epilepsi-Anfaldstyper-dk.asp og det Lærke har er altså petit mal/absenser? Men og undskyld hvis dette er et upassende spørgsmål men ved I noget om hvordan det er sket? Jeg mener jeg har hørt om iltmangel under fødsel men ellers ved jeg intet om det for kender ikke nogen med epilepsi (min søn har feberkramper og det er forskrækkeligt nok synes jeg! Så ved slet ikke hvordan det er med så mange kramper ) Men føler meget med jer

Lærke er født med det - dvs. at det er sket de første 8-10 uger i graviditeten. Hun er utrolig hjerneskadet. Faktisk hele hjernen er indvolveret

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

åh jeg kan næsten ikke bære at læse dit indlæg. jeg har ingen viden at hjælpe med. men vil bare sende jer et stort og fortælle at jeg har læst dit indlæg, og at jeg føler så inderligt med jer. det må være utroligt hårdt at leve på den måde.

Anmeld

14. august 2010

Mathilde

Er i ikke tilknyttet en læge eller en afdeling som kan svare på sådanne spørgsmål?

Jeg kan godt forstå det er noget i tænker over selvom det ikke er rart!

Og endnu engang dyb medfølelse herfra jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad det er i gennemgår!!

Anmeld

14. august 2010

Ann.

Mathilde skriver:

Er i ikke tilknyttet en læge eller en afdeling som kan svare på sådanne spørgsmål?

Jeg kan godt forstå det er noget i tænker over selvom det ikke er rart!

Og endnu engang dyb medfølelse herfra jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad det er i gennemgår!!

Jo der er selvfølgelig en læge. Vi har ikke tid før i november hos hende, men vil prøve at få fat i hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.