Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Enayia

Det er da helt sikkert spændende det her. Jeg hænger mig lige på her og ønsker masser af held og lykke!

Krydser for jer at det går hurtigt og at du må få en neia m og smertefri graviditet

Hilsen Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Diana...

Er der kommet en tydeliger test eller ?

Anmeld

14. august 2010

Shibby

Har taget en mere,-andet mærke-den ser mere negativ ud end noget andet. Har noget ondt i maven agtigt så tror jeg får mit lort i nær fremtid..Men hva..Keep on trying ^^

Dag 33 sofare..

Anmeld

14. august 2010

Ni-ko-li-ne

jeg vil bare ønske jer alt mulig held og lykke og krydse fingre for at det hele klapper for jer...

når det er sagt vil jeg minde dig om at passe ufatteligt godt på dig selv denne gang! og søge hjælp med det samme hvis du føler dig depressiv... jeg er sikker på at Peter nok skal hjælpe med at "holde øje" med dig... kan bare ikke lade være med at blive lidt bekymret...

Anmeld

14. august 2010

Shibby

Jeg får psykolog på speedcall den her omgang. Jeg skal ikke gennemgå det helvede fra sidst igen!

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Shibby skriver:

Jeg får psykolog på speedcall den her omgang. Jeg skal ikke gennemgå det helvede fra sidst igen!

Anmeld

14. august 2010

Livas mor

Hvis det er det i ønsker, så får i en hel masse held og lykke kram herfra

Og hey Don Pedro (det er sådan vi omtaler ham hos os "Katharina og Don Pedro) er jo også et scoop, så klø på.. Og det er jo altid sjovt at lave en lille en ik

Anmeld

14. august 2010

Shibby

Tak.. ^^

Peter-don pedro? Ej vel  He..en lækkerbisken er han hvertfald

Anmeld

14. august 2010

4kløver

Livas mor skriver:

Hvis det er det i ønsker, så får i en hel masse held og lykke kram herfra

Og hey Don Pedro (det er sådan vi omtaler ham hos os "Katharina og Don Pedro) er jo også et scoop, så klø på.. Og det er jo altid sjovt at lave en lille en ik

Her hjemme kalder vi ham den nye Sidney Lee skal bare være med

undskyld

Anmeld

14. august 2010

Shibby

haha..det med sidney ved vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.