Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Tak for jeres svar ^^

Well.. Som i går,-som i dag. De minder om hinanden..pis os..Må bare vente lidt længere

Her er resultatet:

Dit kamera virker heller ikke så tydeligt.. er lidt i tvivl om man kan ane en streg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Shibby

har 5 mp camera

Hvorfor kan man ikke bare få et enten eller svar. Det er belastne at hænge midt imellem

Anmeld

13. august 2010

Diana...

Held og lykke med det det jo skønt! 

Altså jeg kan ikke se stregen på det alle første billed du lagde ind. 

MEN jeg kan sagtens se de på dem fra idag så jeg tror godt jeg tør sige tillykke.

Anmeld

13. august 2010

lotte32

hæj

Ved ikke om det er min computer eller dit camera... men jeg kan ikke se to streger, hverken på den første eller den anden test.. 

men håber da at jeres ønske om en 2011 baby går i opfyldelse

Lotte

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Kan sende en mms hvis nogen er friske på at ligge det herind bagefter. Billederne her er taget med peters tlf,måske min egen er bedre,men jeg ved ikk hvordan man overføre ^^

Anmeld

13. august 2010

FruEllingsen

Shibby skriver:

har 5 mp camera

Hvorfor kan man ikke bare få et enten eller svar. Det er belastne at hænge midt imellem

Prøv en digital test. dem der viser "GRAVID" eller " IKKE GRAVID"

Jeg blev også ved med at teste MEGET svag positiv i sin tid, så tog en digital test til sidst, så jeg ikke skulle blive ved med at analysere de svage streger.

Den sagde så gravid, og nu har vi lille Marcus på 3½ måned.

Krydser fingre for at ønskebarnet er på vej

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Digital test..hehe..Tja..hvorfor ikk..har jeg ikk fået mit lort mandag så vil jeg prøve såen en

Anmeld

13. august 2010

FruEllingsen

Shibby skriver:

Digital test..hehe..Tja..hvorfor ikk..har jeg ikk fået mit lort mandag så vil jeg prøve såen en

Så er der i hvert fald ikke noget at være i tvivl om

Anmeld

13. august 2010

Koen.

Jeg kan nu godt ane to streger håber den snart bliver helt tydelig

Anmeld

13. august 2010

pussepige

Det er da super med projekt baby.. I er et super godt par og er sikker på at det nok skal lykkes for jer.. Hva angår negativ respons så kan du bare lukke det ind af det ene øre og ud af det andet..  Jeg synes ihvertfald at det er super for jer   

Da jeg testede positiv ved de sidste 2 købte jeg de billige fra netto og de var ihvertfalde til at se stregerne på...   for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.