Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Shibby skriver:

Heysa derude

Tænkte at et indlæg omkring det ville være lettere istedet for rodede spørgsmål ^^

Jeg er den anonyme bag indlægget

https://www.baby.dk/debat/56597pi1/parforhold/zzz.aspx

Vi ved der vil komme blandede reaktioner på vores valg fra både seere og whatsoever,men det er det her vi vil ^^

Vi xer fingre for en baby i 2011

Pyh! Hvor dejligt ikke at skulle være anonym!

Jeg har rigtig dårlige erfarringer mht graviditeter, (sa)(ma) men vil hellere have nyheden ud så folk forstår vores reaktioner hvis det går skævt fremfor at vi evt skal smørre et smil på.. Fake har jeg været før,-det kapitel er slut nu

Testdag.. I morgen.. Så må vi se..

Tog den her i morgers men resultatet er ringe.. Aner ikke hvad det ender med men..

Glæder os  til i morgen

jamen jeg håber da i får jeres ønske! sidder selv og har fået en masse smidt i hoved af folk der syntes hvad jeg gør er forkert og dumt osv. men det hvad jeg ønsker og hvis i virkelig ønsker et lille barn til så syntes jeg da bare i skal være ligeglade med hvad resten af verden siger til det, de bestemmer jo ikke jeres lykke, det gør i.

håber på det bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Shibby

Hver 2 test har skyggestreg

Belastne..seriøst..Jeg hader det

Anmeld

20. oktober 2010

Lillefe

Hver 2 test har skyggestreg

Belastne..seriøst..Jeg hader det

irriterende

Anmeld

20. oktober 2010

Triile

Jeg  for dig, kan godt sætte mig ind i din fustration, vi er på forsøg nummer 12 hjemme ved os, så vi håber også på 2011 bliver lykken for os

Knus Triile

Anmeld

20. oktober 2010

morethanperfect

alt hvad jeg kan

Anmeld

21. oktober 2010

Shibby

Kunne ikke dy mig..!

Dag 7,- Negativ

Har mailet til min læge. Det her er simplethen for sært

Anmeld

21. oktober 2010

Loa

Hehe lyder som om noget spiller dig et puds......

Tror også jeg tog til lægen og blev testet der og hørte hvad hun havde at sige til det.....

Anmeld

21. oktober 2010

Shibby

Satme noget af et belastne puds!! Omg jeg blir sindsyg! 7 dage over tiden har jeg aldrig oplevet før..og den skide test er negativ. Fatter bjælde :/

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

Håber for jer, at det er jeres tester der er noget med (hvis der kan være det med så mange) Men ja, ring da lige til lægen.. -især hvis du ikke har prøvet at gå så mange dage over tid!

Jeg har læst hele din hjemmeside og har også skrevet til dig omkring det hele.. Men vil bare lige sige, at jeg på ingen måde har noget negativt at sige omkring jeres projekt baby.. Jeg synes, at det er super, at i vil have et sammen.. - Det er jo tydeligt hvor forelskede i er (fra dum og hjemmesiden)..

Og ja, Mikas har du efterhånden hørt så meget om fra alle os seer, så mon ikke den snart kan "glemmes"... - Ja ikke fra dig af, men fra alle os!

Held og lykke.. Bliver spændende at følge dig/jer!

Anmeld

21. oktober 2010

Loa

Shibby skriver:

Satme noget af et belastne puds!! Omg jeg blir sindsyg! 7 dage over tiden har jeg aldrig oplevet før..og den skide test er negativ. Fatter bjælde :/

Jaa ville nu også sige 7 dage over tid (hvis man normalt er rimelig præcis) lugter lidt meget af en drillebebs.......

Lad os krydser fingre for det er det der gemmer sig derinde......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.