Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Valle81

Heise skriver:

ok!

held og lykke, katharina!

øh, er jeg den eneste, som faktisk kan se streg nr. 2 på dit foto??????

så jeg tør næsten allerede nu sige tillykke!!

fedt for jer!

heise

Jeg kan også se den:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Digital test..hehe..Tja..hvorfor ikk..har jeg ikk fået mit lort mandag så vil jeg prøve såen en

sad lige og kiggede på billedet igen, og bliver i tvivl.. kan tydeligt se kontrol stregen men så tænker jeg er det den streg til højre for så kan jeg godt se den! har nemlig siddet og kigget til venstre for kontrol stregen...

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Man blir idiot af at stirre på de billeder

Anmeld

13. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Man blir idiot af at stirre på de billeder

ja det kan der være noget om det var bare efter andre skrev de kunne se noget så begyndte jeg...

Anmeld

13. august 2010

Shibby

altså..skal lige være sikker på du kigger rigtigt

Det er den samme streg vi snakker om ikk? :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

altså..skal lige være sikker på du kigger rigtigt

Det er den samme streg vi snakker om ikk? :p

syntes jeg kan ane meget lidt.. men den er nok tydeligere i virkeligheden end på billedet ikke?

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Der er ingen problemer med at se den irl ^^

Det ændre bare ikk at vi ikk kan godtage resultatet.. Betragter den som negativ.. Nu skal der bare gå 1 dag så er jeg 100% over tiden. Dag 32 er i dag,min cyklus plejer max at være 32. Det svinger ^^

Anmeld

13. august 2010

Karo

Det er svært at se om den er der eller ej................

Med min søn gik jeg 14 dage over tid før jeg havde en positiv test, mens jeg allerede havde en positiv test på testdagen med min datter. Så selv om den ikke viser tydeligt positiv kan du sagtens værer gravid. Det værste er at man så skal vente i 14 dage til at få et endeligt svar og man bliver mildest talt tosset af at gå og vente

Jeg håber for jer at det allerede er lykkes og at i får en lille dejlig baby (pige ) i 2011.

Anmeld

13. august 2010

Lillefe

Karo skriver:

Med min søn gik jeg 14 dage over tid før jeg havde en positiv test, mens jeg allerede havde en positiv test på testdagen med min datter. Så selv om den ikke viser tydeligt positiv kan du sagtens værer gravid. Det værste er at man så skal vente i 14 dage til at få et endeligt svar og man bliver mildest talt tosset af at gå og vente

Jeg håber for jer at det allerede er lykkes og at i får en lille dejlig baby (pige ) i 2011.

ja det var også det jeg tænkte, det værste er at så vil man bare have svar nu! *G* så man bliver helt tosset...

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Karo skriver:

1 dage over..det er sgu meget

Peter sagde også vi bare må vente nogle uger hvis ikk jeg får mit lort..men et par uger er lang tid

Hvorfor en pige? Sålænge det ikk blir tvillinger så er jeg ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.