Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Shibby

Er et sikkert medlem af anonyme overtestere..Bare ikk anonym længere! Har sendt peter afsted efter pistest og bind. Er testen negativ begynder min mens sikkert i nat ergo  får jeg brug for bind,er den positiv,-ja så var jeg i det mindste på den sikre side!

Han er nok hjemme om 10 min,-dag 31-næsten 32. Tror det bliver negativt,men vil bare gerne være forberedt i tilfælde af at vi igen ikke ramte plet.. Hmm

Xer..Tror ikke..Men håber..

Skriver senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Low

Shibby skriver:

Er et sikkert medlem af anonyme overtestere..Bare ikk anonym længere! Har sendt peter afsted efter pistest og bind. Er testen negativ begynder min mens sikkert i nat ergo  får jeg brug for bind,er den positiv,-ja så var jeg i det mindste på den sikre side!

Han er nok hjemme om 10 min,-dag 31-næsten 32. Tror det bliver negativt,men vil bare gerne være forberedt i tilfælde af at vi igen ikke ramte plet.. Hmm

Skriver senere

for jer 

Anmeld

15. oktober 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Skriver senere

også fingre

Anmeld

15. oktober 2010

henh01

Krydser fingre for at testen viser 2 streger

Anmeld

15. oktober 2010

FrkLarsen

for jer!!! 

Anmeld

15. oktober 2010

LinLin

Spændende

Anmeld

16. oktober 2010

Shibby

Negativ..Hmm..Så må jeg bar vente..

Anmeld

19. oktober 2010

Shibby

AGHR!!!! Dag 5. Efter testen har lagt 3 timer er der en svag skyggestreg,-men det hjælper jo ikke en bjælde. Det føles stadig som om jeg får mit lort om 5 min. Øv hvor nitten

Hvis jeg stadig ikke har fået mit lort søndag-så tester jeg for allersidste gang. Uanset svaret bliver lægen kontaktet mandag

Anmeld

20. oktober 2010

Shibby

Dag 6..

Anmeld

20. oktober 2010

Siljesmor

Har du testet i dag?? Har du fået skyggestreg hver gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.