Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Shibby

Har en lille ide om at min vægt fucker min cyklus op. Ved det ikke,men vejer nu 83,2, er 160 høj såå.. altså.. Tænker rigtig meget! 7 dage er sgu meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Shibby

Endelig overstået! Fik mit lort..! Har siddet og googlet og har en ide om at jeg har noget der hedder pco..? :/ Skal hvertfald tale med lægen om det! Men endelig blev jeg afklaret. 8 dage over tiden. Dag 38

Anmeld

22. oktober 2010

thildemus

Shibby skriver:

Endelig overstået! Fik mit lort..! Har siddet og googlet og har en ide om at jeg har noget der hedder pco..? :/ Skal hvertfald tale med lægen om det! Men endelig blev jeg afklaret. 8 dage over tiden. Dag 38

Nogle skøn siger, at op til 25% af alle danske kvinder har pco. Der er grader af pco, og nogle er rigtigt hårdt ramt. Kender ikke voldsomt meget til det, men det er noget med at cyster på æggestokkene gør, at det er svært at blive gravid. Men du har jo været gravid 3 gange, så jeg tænker at du måske ikke har en svær grad (hvis du har pco). Ved dog ikke om alderen kan spille ind i forhold til pco.

Det er altså tit at kvinder der gerne vil være gravide går over tiden. Og mange læger mener, at den psykiske faktor er altafgørende

Anmeld

22. oktober 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Har en lille ide om at min vægt fucker min cyklus op. Ved det ikke,men vejer nu 83,2, er 160 høj såå.. altså.. Tænker rigtig meget! 7 dage er sgu meget

Du tager vel pis på mig, du vejer sq da ikke så meget?? nej nej... Er sikker på din vægt er forkert

Men godt der er sket noget, så du ikke skal spekulere mere på det... Kan også være du har tænkt for meget over det, siger de ikke at den så også bliver forskubbet

Anmeld

22. oktober 2010

Shibby

Det tog 2 år at lave mikkel såå..Har slet ikke tænkt jeg ku fejle noget,og det der med at psyken spiller ind tror jeg ikk en skid på. Alle andre gange hvor jeg bare har vidst at NU var den der,-der var den der sgu ikk alligevel-fik mit lort på klokkeslettet måned efter måned i knap 2 år,så jeg ved at det ikke er det! Skal hvertfald tjekkes bare for at se for symtomerne stemmer overens. Ret nitten.

Irene. Jooo..83. Det er 4 kg siden sidst du så mig så ikk den vilde foreskel men stadig for meget!

Anmeld

22. oktober 2010

CamillaValby

Shibby skriver:

Det tog 2 år at lave mikkel såå..Har slet ikke tænkt jeg ku fejle noget,og det der med at psyken spiller ind tror jeg ikk en skid på. Alle andre gange hvor jeg bare har vidst at NU var den der,-der var den der sgu ikk alligevel-fik mit lort på klokkeslettet måned efter måned i knap 2 år,så jeg ved at det ikke er det! Skal hvertfald tjekkes bare for at se for symtomerne stemmer overens. Ret nitten.

Irene. Jooo..83. Det er 4 kg siden sidst du så mig så ikk den vilde foreskel men stadig for meget!

Når du snakker med lægen om det, og hvis du skal undersøges for det, så sørg for at få taget en blodprøve.

Hospitalet var så søde at give mig diagnosen i 2008 udelukkende ved at lave en scanning. Fandt så en læge som var specilist inden for PCO i KBH, han tog blodprøver mm. Har ikke PCO.

Når du kommer så langt og hvis du vil have hans nr. Kan du altid smide en PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.