Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Smaaaart..godt den viste positiv inden du drak dig i hegnet

Ja det var ligesom også det jeg tænkte  glæder mig til at høre om de forhåbentligt to streger i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

grinny

Shibby skriver:

Der er forskellen på hvad seerne ser,-og hvad jeg ser :p

Han ville ikke have flere med christina,-sagt på tv, han ville ikke have en med bianca selvom hun prøvede at overbevise ham,-sagt på tv

Men mig..Jeg gjorde ikk en skid..Fattede ikk hvorfor han så gerne ville,men et eller andet sted ikk,-er der så noget mere fantastisk end når den slags føles naturligt?  Jeg var bare lidt længe op det pga tidligere oplevelser,men jeg føler mig klar nu

Han har nok bare kunne mærke at det skulle være dig og det er jo bare helt fantastisk, så føler man virkelig at man er noget 

Har det lige præcis på samme måde med min kæreste, han var sammen med sin x i 7 år og sagde nej mange gange når hun spurgte om de skulle prøve, jeg har været sammen med ham i 2 år og nu er vi i gang, så føler man sig virkelig speciel.

Forstår godt at du har været lidt længere om at komme til det punkt, og jeg er også sikker på at Peter støtter dig 100 % i det nu og senere! Men at du nu vil prøve må vel også betyde for dig at du er kommet langt og har taget et stort skridt?

Anmeld

12. august 2010

Svei

Ej, det er da vildt skønt...og den ser da positiv ud, gør den ikke? et forsigtigt tillykke til jer to..

Anmeld

12. august 2010

Shibby

Der er foreskel på fisk

Det betyder meget for mig at han ikk gad med dem men med mig Jeg er stolt..Pissestolt!

Det skal nok lykkedes for jer..

Det er snarrrt fredag

Hvordan fuck skal jeg falde i søvn i nat!

Anmeld

12. august 2010

Shibby

Eva. skriver:

Ej, det er da vildt skønt...og den ser da positiv ud, gør den ikke? et forsigtigt tillykke til jer to..

Tak

Jeg ved det ikke..Kan godt se streg2 uden problemer,-meen den er skidesvag. Hvis den er tydligere i morgen så tror jeg at jeg tror det  Er den svagere,-så ved jeg godt hvor det føre hen..mens.. Så.. Jeg husker dit tillykke hvis det går godt i morgen tidlig ^^

Anmeld

12. august 2010

Svei

Shibby skriver:

Tak

Jeg ved det ikke..Kan godt se streg2 uden problemer,-meen den er skidesvag. Hvis den er tydligere i morgen så tror jeg at jeg tror det  Er den svagere,-så ved jeg godt hvor det føre hen..mens.. Så.. Jeg husker dit tillykke hvis det går godt i morgen tidlig ^^

Uhh, det er altså spændende...jeg krydser alt jeg kan og vil som det første tænde min computer i morgen tidlig for at se....

Anmeld

12. august 2010

mariamiss6

Hej Kath, og selvfølgelig også Peter... Jeg håber det lykkes for jer, sådan som i planlægger det

Jeg skrev lige før at jeg godt turde sige tillykke, men så så jeg at den meget tydelige streg nummer 2 jeg kunne se, vidst sad det forkerte sted

Anmeld

13. august 2010

grinny

Shibby skriver:

Der er foreskel på fisk

Det betyder meget for mig at han ikk gad med dem men med mig Jeg er stolt..Pissestolt!

Det skal nok lykkedes for jer..

Det er snarrrt fredag

Hvordan fuck skal jeg falde i søvn i nat!

hehe, ja det kan godt blive et problem, her er det snart søndag Jeg kommer nok ikke til at sove godt hele weekenden

Anmeld

13. august 2010

Becks

hvor spændende søde Kath... Håber den er der!!! 

Jeg kan nu godt ane streg nr 2! Så et forsigtigt tillykke herfra også 

dejligt I har det så godt sammen, det FORTJENER I begge!!

Anmeld

13. august 2010

Shibby

Tak for jeres svar ^^

Well.. Som i går,-som i dag. De minder om hinanden..pis os..Må bare vente lidt længere

Her er resultatet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.