Projekt baby ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Selvfølgelig sker der ting bag skærmen

Fuck hvor går tiden langsomt! Er så spændt..Er den der ikk nu jamen så prøver vi da bare igen Men..Ville være ret fedt hvis det skete i første hug

Hehe ja det gjorder det her anden gang for os, blev helt forundret..kunne slet ikke forstå det... er det sket hurtigt de andre gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Shibby

haha..Hvorfor var det ventet????

Held og lykke. Det tog 2 år at lave mikkel..Kæft det var opslidene

Anmeld

12. august 2010

Shibby

Perl skriver:

Hehe ja det gjorder det her anden gang for os, blev helt forundret..kunne slet ikke forstå det... er det sket hurtigt de andre gange?

Mja..Både og..

Med mikkel gik der 2 år, ved mikas skete det på rødvin og baily..haha..Hvis ikk jeg husker helt forkert fik vi rødvin for 1½ uges tid siden :p

Man forstår det nok senere hen ikk

Anmeld

12. august 2010

ESV

Shibby skriver:

Hvorfor ikke?

Det har taget peter lang tid at få mig til at tro på at jeg ikke skal igennem samme lort som fra sidst Han nævnte det første gang i jan så jeg fik tygget på det i et halvt år før jeg fandt ud af havd jeg ville Fortiden er ikk altid rar,men uden den var jeg ikke på det punkt jeg er i dag

Tak

Man skal tage fortiden med sig på godt og ondt, tage det med sig man har lært på godt og ondt, men ikke lade sig begrænse af den. hvis du gjorde du ville du ikke være så lykkelig idag! Et er det har taget lang tid at nedbryde nogle mure sådan er det men du er hvor du er idag fordi (du efter min mening) ikke har ladet dig begrænse. Håber du tager det positivt for det er ment MEGET positivt!! Dejligt at dit liv idag også er fyldt med lys og lykke. Det fortjener du efter alt hvad du har været igennem.

Anmeld

12. august 2010

grinny

Shibby skriver:

haha..Hvorfor var det ventet????

Held og lykke. Det tog 2 år at lave mikkel..Kæft det var opslidene

Lige siden det afsnit hvor i var ude og kælke med begge drenge har jeg bare ønsket at der snart kom en blanding af jer, hehe! Totalt ynglings afsnit

Anmeld

12. august 2010

Shibby

ESV skriver:

Man skal tage fortiden med sig på godt og ondt, tage det med sig man har lært på godt og ondt, men ikke lade sig begrænse af den. hvis du gjorde du ville du ikke være så lykkelig idag! Et er det har taget lang tid at nedbryde nogle mure sådan er det men du er hvor du er idag fordi (du efter min mening) ikke har ladet dig begrænse. Håber du tager det positivt for det er ment MEGET positivt!! Dejligt at dit liv idag også er fyldt med lys og lykke. Det fortjener du efter alt hvad du har været igennem.

Mange tak sødte

Anmeld

12. august 2010

Shibby

grinny skriver:

Lige siden det afsnit hvor i var ude og kælke med begge drenge har jeg bare ønsket at der snart kom en blanding af jer, hehe! Totalt ynglings afsnit

Seriøst..Det er nok mit hadeafsnit. Der kan man se hvor meget jeg har taget på

Mener det er der jeg fortæller at peter har fortalt han gerne vil ha en baby

Anmeld

12. august 2010

grinny

Shibby skriver:

Seriøst..Det er nok mit hadeafsnit. Der kan man se hvor meget jeg har taget på

Mener det er der jeg fortæller at peter har fortalt han gerne vil ha en baby

Okay, det er så det eneste jeg ikke lagde mærke til i det afsnit, men ja, det er der hvor du fortæller det

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Mja..Både og..

Med mikkel gik der 2 år, ved mikas skete det på rødvin og baily..haha..Hvis ikk jeg husker helt forkert fik vi rødvin for 1½ uges tid siden :p

Man forstår det nok senere hen ikk

jo hehe så sker der ligesom nogle ting ved ens krop

Vil i hvert fald  for jer når man har besluttet sig må det gerne være nu!

Anmeld

12. august 2010

Shibby

grinny skriver:

Okay, det er så det eneste jeg ikke lagde mærke til i det afsnit, men ja, det er der hvor du fortæller det

Der er forskellen på hvad seerne ser,-og hvad jeg ser :p

Han ville ikke have flere med christina,-sagt på tv, han ville ikke have en med bianca selvom hun prøvede at overbevise ham,-sagt på tv

Men mig..Jeg gjorde ikk en skid..Fattede ikk hvorfor han så gerne ville,men et eller andet sted ikk,-er der så noget mere fantastisk end når den slags føles naturligt?  Jeg var bare lidt længe op det pga tidligere oplevelser,men jeg føler mig klar nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.