Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: Heysa derude Tænkte at et indlæg omkring det ville være lettere istedet for rodede spørgsmål ^^ Jeg er den anonyme bag indlægget https://www.baby.dk/debat/56597pi1/parforhold/zzz.aspx Vi ved der vil komme blandede reaktioner på vores valg fra både seere og whatsoever,men det er det her vi vil ^^ Vi xer fingre for en baby i 2011 Pyh! Hvor dejligt ikke at skulle være anonym! Jeg har rigtig dårlige erfarringer mht graviditeter, (sa)(ma) men vil hellere have nyheden ud så folk forstår vores reaktioner hvis det går skævt fremfor at vi evt skal smørre et smil på.. Fake har jeg været før,-det kapitel er slut nu Testdag.. I morgen.. Så må vi se.. Tog den her i morgers men resultatet er ringe.. Aner ikke hvad det ender med men.. Glæder os til i morgen
Heysa derude
Tænkte at et indlæg omkring det ville være lettere istedet for rodede spørgsmål ^^
Jeg er den anonyme bag indlægget
https://www.baby.dk/debat/56597pi1/parforhold/zzz.aspx
Vi ved der vil komme blandede reaktioner på vores valg fra både seere og whatsoever,men det er det her vi vil ^^
Vi xer fingre for en baby i 2011
Pyh! Hvor dejligt ikke at skulle være anonym!
Jeg har rigtig dårlige erfarringer mht graviditeter, (sa)(ma) men vil hellere have nyheden ud så folk forstår vores reaktioner hvis det går skævt fremfor at vi evt skal smørre et smil på.. Fake har jeg været før,-det kapitel er slut nu
Testdag.. I morgen.. Så må vi se..
Tog den her i morgers men resultatet er ringe.. Aner ikke hvad det ender med men..
Glæder os til i morgen
ok!
held og lykke, katharina!
øh, er jeg den eneste, som faktisk kan se streg nr. 2 på dit foto??????
så jeg tør næsten allerede nu sige tillykke!!
fedt for jer!
heise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg håber det bedste for jeres projekt baby 2011
Det er super dejligt at hører at I har det godt, det fortjener du!!
Du skal da også lige have rigtig meget held og lykke herfra.. krydser for jer at det lykkeds snart.
Trine
P.s som Heise, så kan jeg sku også lige ane nr. 2 streg (man kan jo håbe den bliver tydligere)
Hejsa held og lykke håber den er der..
Tak
Kan ikek finde ud af om testen er negativ eller hvad den er,-glæder mig bare såå meget til i morgen ^^
Familie og nære venner er informeret og x fingre
Only fools rush in.. Tja.. Passer vel meget godt
Håber det lykkes for jer, held og lykke!!
Man skal aldrig lade sig begrænse af fortiden!!
ESV skriver: Håber det lykkes for jer, held og lykke!! Man skal aldrig lade sig begrænse af fortiden!!
Hvorfor ikke?
Det har taget peter lang tid at få mig til at tro på at jeg ikke skal igennem samme lort som fra sidst Han nævnte det første gang i jan så jeg fik tygget på det i et halvt år før jeg fandt ud af havd jeg ville Fortiden er ikk altid rar,men uden den var jeg ikke på det punkt jeg er i dag
Tillykke med i har besluttet jer! alt muligt held og lykke for en 2011 baby. Hvis man skulle bekymre sig om hvad andre tænkte kunne man vel ikke lave andet.. Og folk vil aldrig kende den historie og vide hvordan det har været med Mikas bare fordi de har set dig på tv, det er i hvert fald min mening der sker jo også ting bag ved skærmen!
Selvfølgelig sker der ting bag skærmen
Fuck hvor går tiden langsomt! Er så spændt..Er den der ikk nu jamen så prøver vi da bare igen Men..Ville være ret fedt hvis det skete i første hug
Jeg er ikke en af dem som ser negativt på jeres valg, jeg har ventet på det, hehe.. Er sikker på at det bliver den SØDESTE unge
for en baby i 2011 både for dig og mig (har prøvet 5 måneder og går snart ind i den 6 )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128