Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Maise

Og næste spørgsmål er så HVOR er min annonce som jeg har oprettet ... for under name it der 9 annoncer og det er squ ikke min nogen af dem

jeg har da fundet din annonce, skrev bare name it under mærke og kjole under varetype, samt piger o-1 år i kategorien så kom den frem. fandt den under udvidet søgning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

dorthemus

Jeg skal under INGEN omstændigheder ind på Trendsales...så skal jeg da først tilmeldes Luksusfælden  Det er galt nok med mig er på Baby.dk

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

har jeg gjort det rigtigt ? http://www.trendsales.dk/annoncer/name-it-kjole/18210646?Refreshtsusersession=1

Kan sagtens se din annonce.. Men som udgangspunkt skal du altid sætte portoen til 22kr ca.. For du vil aldrig kunne sende en kjole til 5,50... Men ellers ser det fint ud..

Anmeld

12. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Jeg skal under INGEN omstændigheder ind på Trendsales...så skal jeg da først tilmeldes Luksusfælden  Det er galt nok med mig er på Baby.dk

ja det er spjældfisme farligt at være derinde, puha

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

Og næste spørgsmål er så HVOR er min annonce som jeg har oprettet ... for under name it der 9 annoncer og det er squ ikke min nogen af dem

Du kan se dine annoncer uner MIN KONTO og annonce-Åbne

Anmeld

12. august 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

Kan sagtens se din annonce.. Men som udgangspunkt skal du altid sætte portoen til 22kr ca.. For du vil aldrig kunne sende en kjole til 5,50... Men ellers ser det fint ud..

22kr -du tænker maxibrev og b-post ikke?

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

ja det er spjældfisme farligt at være derinde, puha

Det er det jeg tænker...så nej tak

Anmeld

12. august 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Det er rigtig farligt  Jeg har lavet den regel, at jeg kun må bruge de penge derinde, som jeg tjener derinde. det virker ret godt, selvom det kræver noget selvdisciplin

Anmeld

12. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Det er det jeg tænker...så nej tak

men har også solgt næsten alt claras tøj derinde. det er ikke meget jeg har tilbage, kun noget basis tøj til den næste vi får og 2 køresdragter i neutral, samt det jeg har til salg på baby. men har lige købt mig fattig i str. 80 og er nu så småt igang med 86. Clara bruger 74, men hun vokser så meget for tiden. har bla. taget ½ kilo på på ca 14 dage. hun æder og æder og sover og sover.

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

22kr -du tænker maxibrev og b-post ikke?

Jo det er.. Men man kan ikke sende en kjole for 5,50.. sidst jeg sendte en kjole, tror jeg at der skulle 18,50 på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.