Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Det er en god regel

Tak. Ellers var det gået helt galt for mig. Så havde Line haft aaaalt for mange kjoler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

Ja lige præcis Så jeg samler en ordenlig stak, også ligner jeg et stort pakkeæsel når jeg kommer der med indkøbsvognen fyldt med pakker

he he ja det har jeg også gjort i perioder. Nu aflevere jeg dem når jeg skal handle ( ligger v. siden af hinanden.)

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

men har også solgt næsten alt claras tøj derinde. det er ikke meget jeg har tilbage, kun noget basis tøj til den næste vi får og 2 køresdragter i neutral, samt det jeg har til salg på baby. men har lige købt mig fattig i str. 80 og er nu så småt igang med 86. Clara bruger 74, men hun vokser så meget for tiden. har bla. taget ½ kilo på på ca 14 dage. hun æder og æder og sover og sover.

Jamen jeg kan godt se det smarte i det, men tror bare ikke jeg har selvdisciplin nok

Ihh hun blir så stor  Jeg er også spændt på hvad Runa vejer når jeg om to uger skal have hende på vægten igen...så er hun tre (3!!!!) måneder

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Tak. Ellers var det gået helt galt for mig. Så havde Line haft aaaalt for mange kjoler

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

he he ja det har jeg også gjort i perioder. Nu aflevere jeg dem når jeg skal handle ( ligger v. siden af hinanden.)

Her ligger postbutikken i superbest, så det passer også perfekt

Anmeld

12. august 2010

Maise

dorthemus skriver:

Jamen jeg kan godt se det smarte i det, men tror bare ikke jeg har selvdisciplin nok

Ihh hun blir så stor  Jeg er også spændt på hvad Runa vejer når jeg om to uger skal have hende på vægten igen...så er hun tre (3!!!!) måneder

JA det går bare så hurtigt Dorthe. Clara vejer næsten 9 kilo

er spændt på vejret når vi skal i kongens have, for tænker hvor vi alle skal gå hen??

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Maise skriver:

JA det går bare så hurtigt Dorthe. Clara vejer næsten 9 kilo

er spændt på vejret når vi skal i kongens have, for tænker hvor vi alle skal gå hen??

Wouuu ni kg!!

Jamen det skal bare være supergodt vejr...basta!!  Det er da også irriterende, at lige netop dette års august skal være så træls...Runa og jeg skal til polterabend og bryllup i denne måned..i en have! Så jeg krydser også på godt vejr.

Ellers ved jeg ikke hvor man kan være så mange mennesker

Anmeld

12. august 2010

slettet_7530

toboli skriver:

Man kan godt oprette 5 annoncer af gange som standard.. Og også overføre pengene til sin konto , det gjorde jeg nemlig igår

Det er muligt det er 5 annoncer, men man kan ikke overføre penge til sin bankkonto fra Tskontoen uden at være vip elelr det koster noget

Anmeld

13. august 2010

smokin

Maise skriver:

jeg har da fundet din annonce, skrev bare name it under mærke og kjole under varetype, samt piger o-1 år i kategorien så kom den frem. fandt den under udvidet søgning.

Nu ved jeg godt hvorfor jeg ikke selv kunne finde den.. jeg sad under shop og IKKE bazar. Pludselig gik det op for mig at det brugte er under bazar og det nye er under shop... korrekt ?

Wohooo en helt ny verden!

Kærlig hilsen

Zette og Malou

Anmeld

13. august 2010

smokin

forældre-til-Asta skriver:

Kan sagtens se din annonce.. Men som udgangspunkt skal du altid sætte portoen til 22kr ca.. For du vil aldrig kunne sende en kjole til 5,50... Men ellers ser det fint ud..

Okay kan jeg så rette annoncen?

Og hvor længe ligger en annonce?

Hvordan ved jeg hvis der er en der byder på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.