Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

smokin

eliasogmor skriver:

hej du.. hvis du skal være vip bruger ..skal du betale....hvad er problemet, kan du ikke komme ind eller???

Man kan godt sælge uden at være VIP eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

smokin

Zafir skriver:

HAHAHAAHAH... Det er NØJAGTIG som jeg har det Og ALLE jeg kender bruger bare trendsales og jeg fatter det bare ikk!!!...  Selvom det er alle de veninder, som jeg altid laver computer for og alt det... Så sært! Men jeg tænker også, med den form for logik, kan de skuda tabe mange kunder!!!...

Men jeg har masser af ting jeg godt kunne skyde af der inde... HVIS jeg bare kunne finde ud af det...

Vi må klage til Henrik. Det er jo hans løn-job der ejer det eller i hvertfald noget af det

Jeg har brugt QXL og DBA men synes måske ikke lige det er så børnerelateret. Og ja jeg får også så ofte smidt i hovedet at jeg da bare kan bruge trendsales - ja det er squ da meget nemt at sige, men når man tydeligvis er dum som en dør i det regi, hvad gør man så???!

Anmeld

12. august 2010

bullerbassen

Zette skriver:

Arh men søde skattepige - kan man så virkelig sælge derinde uden at være VIP? Så må du forklare mig hvordan, for jeg forstår det ikke

Håber det ok jeg giver et svar med.

Har en bruger på TS, i starten som standard bruger en periode som vip og nu igen som standard..

Man kan godt sælge derinde som standart bruger, men man har ikke så mange af fordelene..

Du kan have max 5 annoncer og kun 1 billede per annonce. ( hvilket kan være en ulempe ) Og så nogle andre fordele som du kan læse dig til..

Jeg solgte ikke mere i den periode jeg var vip, derfor valgte jeg at være standard igen.. Og det fungere fint..

Det er lidt indviklet i starten, og jeg havde det lige præsic som dig indtil jeg satte mig for AT NU SKULLE DET LYKKES Og så gik det fint. Tror bare at man skal prøve sig frem, det er nemlig ikke så slemt når det er afprøvet.. Og ja pas på man kan bruge mange penge derinde

Anmeld

12. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

Man kan godt sælge uden at være VIP eller hvordan?

Ja, du kan sagtens sælge varer uden at være VIP. VIP er noget man køber sig til, så man for ekstra goder osv. I form af flere billeder i ens galleri og sådan nogle ting. 

Du kan sagtens oprette annoncer derinde, så har du bare kun 1 foto pr. annonce når du ikke er VIP. Det fungerer fint for mig. 

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Jeg har brugt QXL og DBA men synes måske ikke lige det er så børnerelateret. Og ja jeg får også så ofte smidt i hovedet at jeg da bare kan bruge trendsales - ja det er squ da meget nemt at sige, men når man tydeligvis er dum som en dør i det regi, hvad gør man så???!

Jeg bruger også qxl og dba, men alle siger jo at trendsales er bedre til de der ting der... Mmm... Så man må vel igang. Det er et 'barsels' projekt for mig, havde je gbesluttet, så jeg kunne komme af med en masse ting hehe...

Anmeld

12. august 2010

smokin

Når man opretter skal jeg så trykke trendsaleshandel eller forudbetaling? Hvad er forskellen?

Anmeld

12. august 2010

smokin

Zafir skriver:

Jeg bruger også qxl og dba, men alle siger jo at trendsales er bedre til de der ting der... Mmm... Så man må vel igang. Det er et 'barsels' projekt for mig, havde je gbesluttet, så jeg kunne komme af med en masse ting hehe...

Ja, jeg tænker det da er en god måde at tjene penge på så kommer man af med det gamle og kan købe lidt nyt... på trendsales eller ej!

Men så skal man jo have det til at funke først...

Anmeld

12. august 2010

JulieE

Zafir skriver:

Altså Zafir. Jeg giver gerne en kop te og en gang Trendsales undervisning. det er altså meget nemt *GG* Og ellers er Sofie også Trendsales haj

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Zette skriver:

Ja, jeg tænker det da er en god måde at tjene penge på så kommer man af med det gamle og kan købe lidt nyt... på trendsales eller ej!

Men så skal man jo have det til at funke først...

Jeg har jo fået sparet sammen, så jeg ikke kommer til at skulle tænke over de 6 mrd på dagpenge, når lønnen ikke er der mere på barsel. Men jeg skulle også lige gerne have lidt lommepenge, så jeg havde da tænkt det som en mulighed i hvertfald. Men så er der også liiiiiidt tid til at løbe på

I øvrigt, så syntes jeg også at vi har ALT for mange ting herhjemme, så jeg vil hellere af med det på den måde

Anmeld

12. august 2010

Moderator

JulieE skriver:

Altså Zafir. Jeg giver gerne en kop te og en gang Trendsales undervisning. det er altså meget nemt *GG* Og ellers er Sofie også Trendsales haj

Det tager jeg gerne imod Jeg syntes også det er pinligt, fordi jeg jo kan alt muligt andet og ligesom laver folks computere også. Men nogen ting fatter man bare ikke lige... hehe...

Har du fået pakke idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.