Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.522 visninger
74 svar
0 synes godt om
12. august 2010

smokin

Er der ikke en der vil forklare mig hvordan jeg kommer igang? Jeg har for lang tid siden oprettet en profil derinde, men kan se allerede nu hvor jeg genaktiverede profilen at det er MEGET svært...

Skal jeg betale penge for at kunne sælge eller hvordan?

Kærlig hilsen

Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

eliasogmor

Zette skriver:

Er der ikke en der vil forklare mig hvordan jeg kommer igang? Jeg har for lang tid siden oprettet en profil derinde, men kan se allerede nu hvor jeg genaktiverede profilen at det er MEGET svært...

Skal jeg betale penge for at kunne sælge eller hvordan?

Kærlig hilsen

Zette

hej du.. hvis du skal være vip bruger ..skal du betale....hvad er problemet, kan du ikke komme ind eller???

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg elsker dig Zette!!! HAHA... Jeg kan heller ikke finde ud af trendsales. Jeg prøvede engang og fandt det fuldstændig totalt ikke-logisk. Så tænkte jeg: Tsk, det kan også bare være lige meget så!!!...

Så jeg er aldrig kommet igang med det og skal sikkert også genaktivere eller noget, hvis jeg prøver igen. Men jeg syntes godtnok ikke at det er nemt altså. Og alle folk er altid ved at dø af grin over mig, fordi jeg jo er 'sådan en som ved aaaaaaalt om computer'... Men altså, jeg ved ikke noget om trendsales

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Mener ikke du skal betale penge for at sælge.. Eller jo hvis du skal ha mange annoncer med billeder osv på, så skal man vidst være vip-bruger. Mener det koster 68,- om måneden.

Hvis du skal købe noget derinde, kan du enten vælge over banken, men nogle sælgere derinde ser helst at det bliver over trendsales handel, dvs. du overfører nogle penge fra din konto og over til trendsales. Det lyder måske lidt indviklet, men er faktisk meget nemt når man først kommer igang

Anmeld

12. august 2010

MM1987

Du behøves ikke betale for at sælge noget derinde. 

Jeg kan ikke lige svare på hvordan man genaktivere sin profil, men synes ellers det er rimelig simpelt derinde.

Du skal bare oprette en annonce med det du vil sælge, når du ikke er VIP mener jeg du kun kan have 5 annoncer af gangen. Det koster vidst kun 7 kr at være VIP den første måned, og så lidt mere efterfølgende. 

Held og lykke med at få noget solgt

P.S.: Pas på, jeg plejer at få købt mere end jeg får solgt...

Anmeld

12. august 2010

smokin

Zafir skriver:

Jeg elsker dig Zette!!! HAHA... Jeg kan heller ikke finde ud af trendsales. Jeg prøvede engang og fandt det fuldstændig totalt ikke-logisk. Så tænkte jeg: Tsk, det kan også bare være lige meget så!!!...

Så jeg er aldrig kommet igang med det og skal sikkert også genaktivere eller noget, hvis jeg prøver igen. Men jeg syntes godtnok ikke at det er nemt altså. Og alle folk er altid ved at dø af grin over mig, fordi jeg jo er 'sådan en som ved aaaaaaalt om computer'... Men altså, jeg ved ikke noget om trendsales

PRÆCIS! Jeg synes faktisk det er flovt at indrømme, men jeg fatter seriøst ikke systemet og det kan da ikke være godt for deres salg??!

Jeg blev så hysterisk sidst at jeg besluttede at jeg ikke gad bruge det dumme site, nu vil jeg dog prøve igen, men AK samme problem...

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Men altså egentlig skal man bare holde sig væk derinde fra  for man kommer HURTIGT og HELE TIDEN til at finde noget man lige kan bruge..

Anmeld

12. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Du behøves ikke betale for at sælge noget derinde. 

Jeg kan ikke lige svare på hvordan man genaktivere sin profil, men synes ellers det er rimelig simpelt derinde.

Du skal bare oprette en annonce med det du vil sælge, når du ikke er VIP mener jeg du kun kan have 5 annoncer af gangen. Det koster vidst kun 7 kr at være VIP den første måned, og så lidt mere efterfølgende. 

Held og lykke med at få noget solgt

P.S.: Pas på, jeg plejer at få købt mere end jeg får solgt...

Arh men søde skattepige - kan man så virkelig sælge derinde uden at være VIP? Så må du forklare mig hvordan, for jeg forstår det ikke

Anmeld

12. august 2010

smokin

Jeg har iøvrigt genaktiveret min konto, nu skal jeg bare igang med at sælge

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

PRÆCIS! Jeg synes faktisk det er flovt at indrømme, men jeg fatter seriøst ikke systemet og det kan da ikke være godt for deres salg??!

Jeg blev så hysterisk sidst at jeg besluttede at jeg ikke gad bruge det dumme site, nu vil jeg dog prøve igen, men AK samme problem...

HAHAHAAHAH... Det er NØJAGTIG som jeg har det Og ALLE jeg kender bruger bare trendsales og jeg fatter det bare ikk!!!...  Selvom det er alle de veninder, som jeg altid laver computer for og alt det... Så sært! Men jeg tænker også, med den form for logik, kan de skuda tabe mange kunder!!!...

Men jeg har masser af ting jeg godt kunne skyde af der inde... HVIS jeg bare kunne finde ud af det...

Vi må klage til Henrik. Det er jo hans løn-job der ejer det eller i hvertfald noget af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.