Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Maise

forældre-til-Asta skriver:

Jo det er.. Men man kan ikke sende en kjole for 5,50.. sidst jeg sendte en kjole, tror jeg at der skulle 18,50 på

det har du vældig ret i. det koster en krig at sende. sender altid som maxi og b-post.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

JulieE

Jo det er.. Men man kan ikke sende en kjole for 5,50.. sidst jeg sendte en kjole, tror jeg at der skulle 18,50 på

Man kan med fordel lige smide det man sætter til salg en tur på bagevægten inde man opretter annoncen.

Så slipper man for sure købere, hvis de har betalt for meget og selv at tabe penge, hvis porto er sat for lavt

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

det har du vældig ret i. det koster en krig at sende. sender altid som maxi og b-post.

Ja det gør jeg også næsten.. Også fordi det er nemmere at regne ud i hovedet hvad det vil koste at sende

Anmeld

12. august 2010

Maise

JulieE skriver:

Man kan med fordel lige smide det man sætter til salg en tur på bagevægten inde man opretter annoncen.

Så slipper man for sure købere, hvis de har betalt for meget og selv at tabe penge, hvis porto er sat for lavt

jep jeg vejer alt også.

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

JulieE skriver:

Ja det er rigtigt..

Men f.eks herhjemme er alt tøjet i en sort sæk, også jeg sælger meget pakker.. Det er ikke så nemt at veje Meeen sender mest de store pakker som forsikret..

Anmeld

12. august 2010

Maise

Ja det gør jeg også næsten.. Også fordi det er nemmere at regne ud i hovedet hvad det vil koste at sende

ha ha lige præcis. man bliver en haj til det. bare irriterende at man skal på posthuset for at sende b-post og ikke bare må skrive det på konvelutten. men på den anden side passer frimærkerne aldrig så man skal derned alligevel, arghh

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Det er rigtig farligt  Jeg har lavet den regel, at jeg kun må bruge de penge derinde, som jeg tjener derinde. det virker ret godt, selvom det kræver noget selvdisciplin

Det er en god regel

Anmeld

12. august 2010

JulieE

Ja det er rigtigt..

Men f.eks herhjemme er alt tøjet i en sort sæk, også jeg sælger meget pakker.. Det er ikke så nemt at veje Meeen sender mest de store pakker som forsikret..

Klart det fornuftigste, når det er store pakker. det er trods alt mange penge, hvis den bliver væk. Og man kan rimeligt gætte om den vejer mere eller mindre end 5 kg

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

ha ha lige præcis. man bliver en haj til det. bare irriterende at man skal på posthuset for at sende b-post og ikke bare må skrive det på konvelutten. men på den anden side passer frimærkerne aldrig så man skal derned alligevel, arghh

Ja lige præcis Så jeg samler en ordenlig stak, også ligner jeg et stort pakkeæsel når jeg kommer der med indkøbsvognen fyldt med pakker

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

JulieE skriver:

Klart det fornuftigste, når det er store pakker. det er trods alt mange penge, hvis den bliver væk. Og man kan rimeligt gætte om den vejer mere eller mindre end 5 kg

Ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.