Det der trendsales..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

smokin

forældre-til-Asta skriver:

Jeg havde også problemer i starten, men nu er det som en leg..

Jeg brugte simpelthen en hel aften på at sætte mig ind i tingene, både hvordan jeg oprettede, og skrev til folk.. Og lavede ts-handel... Og som sagt, nu kan jeg med lukkede øjne

Tror bare man skal sætte sig ind i tingene, uden at blive forstyrret.. hehe

men hvad er en ts-handel i forhold til forudbetaling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Ja ja, bare ikke mere end 5 annoncer af gangen...

Det du kan som VIP er at se hvor mange der har besøgt din annonce, men det er jo ikke det der virkelig tæller, det er jo hvad folk byder - og det kan du se uden at du betaler...

Har du oprettet en annonce, eller er du gået i stå der??

gået i stå må jeg sige og jeg har ikke tid lige pt. for trutten sover ikke. Men vil prøve i aften, der var en anden herinde der skrev en fyldig forklaring.. så må prøve om jeg kan hitte ud af det.

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

men hvad er en ts-handel i forhold til forudbetaling?

Hvis du f.eks har en køber til en af dine annoncer, så sender du det man kalder en ts-handel som køberen så skal acceptere. Når køberen har accepteret, så bliver beløbet sat ind på din ts-konto, og du vil modtage en mail med køberens oplysninger, ligesom køber vil modtage oplysningerne om dig... Forstår du?? ellers spørger du bare

Anmeld

12. august 2010

smokin

Hvis du f.eks har en køber til en af dine annoncer, så sender du det man kalder en ts-handel som køberen så skal acceptere. Når køberen har accepteret, så bliver beløbet sat ind på din ts-konto, og du vil modtage en mail med køberens oplysninger, ligesom køber vil modtage oplysningerne om dig... Forstår du?? ellers spørger du bare

Okay for at sikre at sælger får sine penge og køber sine ting? Eller hvordan?

Anmeld

12. august 2010

Mor-til-asta-09

Zette skriver:

Okay for at sikre at sælger får sine penge og køber sine ting? Eller hvordan?

Ja lige præcis. Også fordi så får du pengene med det samme, og skal ikke vente 2 dage ligesom f.eks en bankoverførelse...

Du spørger bare hvsi du vil vide mere..

Anmeld

12. august 2010

bullerbassen

albertesmor skriver:

Hvis du ikke er VIP kan du kun oprette 3 annoncer af gangen, du kan ikke se om folk er online eller ej, det koster dig 7,00 kroner den første måned at være VIP derefter 190,00 hver 3 måned  som de automatisk trækker fra din bank.

Hvis du er VIP kan du overføre penge fra din TS-konto til din bankkonto, det kan du ikke hvis du er standardbruger, hvilket vil sige at du skal bruge de penge der står derinde.

Når du skal igang klikker du på sælg vare, herefter kommer der en masse kategorier frem her vælger du så om det er pige drenge eller dametøj for den sags skyld, herefter vil de vide størrelsen samt standen, jeg plejer så at skrive 0 i købspris og 0 i pris for vare, så laver den automatisk annoncen til en BYD annonce, så klikker du vidre og har du ikke udfyldt rigtigt er de poster markeret med rødt, så skal der billeder ind her kan du som standardbruger sætte 3 billeder på pr annonce, men er du Vip kan du sætte 6 billeder på eller 8, derefter trykekr du opret annoncen og så er den klar.

Du skal oftest gøre billederne mindre forat de kan sættes ind.

Man kan godt oprette 5 annoncer af gange som standard.. Og også overføre pengene til sin konto , det gjorde jeg nemlig igår

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Tulipan skriver:

Du er ikke alene, har også en profil derinde. Men aldrig fået det brugt, for forstår det altså ik helt

samme her 

Anmeld

12. august 2010

smokin

Hvad pokker er klip? og skal jeg vælge 0 ?

Anmeld

12. august 2010

smokin

Zette skriver:

Hvad pokker er klip? og skal jeg vælge 0 ?

har jeg gjort det rigtigt ? http://www.trendsales.dk/annoncer/name-it-kjole/18210646?Refreshtsusersession=1

Anmeld

12. august 2010

smokin

Og næste spørgsmål er så HVOR er min annonce som jeg har oprettet ... for under name it der 9 annoncer og det er squ ikke min nogen af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.