Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

JustAnotherName

LotteN skriver:

uha, jeg har lige købt billet til hans koncert i RAanders s. 28. oktober

Må jeg spørge, hvor meget koster billetterne, og hvor er de bestilt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

JustAnotherName

Må jeg spørge, hvor meget koster billetterne, og hvor er de bestilt?

Hmm.... Tror måske selv jeg har fundet svar her :

http://www.randersbilletten.dk/order/27749  

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

Hov glemte lige... ja, kan godt forstå du takkede nej. Så små børn skal ikke på scenen... Også selv om Instruktøren synes det er en viiildt god idé.

Jeg har været regissør på vikinge spillet på Lindhold høje år tilbage og der satte jeg som forestillingsleder grænsen bed 6 år...

Okay. hos os har vi ingen grænser. Kun ved sværd og den slags stunts

Hos os er det forældrene der tager valget. Nogle børn kan jo holde til det, og nogle kan ikke. Jeg havde ikke mulighed for at give min store søn ferie mens det hele stod på, ellers kune han sikkert godt have klaret det. Men ikke når der er børnehave og alt sådan noget dagen efter, så bliver det sgu for hårdt....

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

Jeg blev færdig sidste år, så nej det er ikke længe siden  Jeg var Elev på Gasværket fra 2003 til 2009 (2 gange barsel og en brækket ben, gjorde min udd lidt lang *G*)

Hvem er din eks??

Jamen han hedder Kenneth Grundtmann.... Kender du ham mon? Hans far er Henrik Grundtmann.....

Anmeld

5. august 2010

Mumto3

jeg er en af dem der overhovedet ikke kender de kendte!!!

En dag jeg var på arbejde for omkring 15 år siden (jeg var ca. 25 den gang) så kommer der en rigtig sød fyr ind på arbejde. Vi står og snakker, og jeg har på fornemmelsen at han små-fliter med mig.  Nå, men til sidst går han, og det er jeg lidt ærgelig over. Jeg løber så efter ham og beder om ild til en smøg. Det får jeg, og han forære mig hans lighter. Hmmm...jeg var lidt skuffet. For selvom han ikke var så høj, så synes jeg virkelig at jeg havde mødt en sød fyr, og jeg kunne godt tænke mig at lære ham nærmere at kende. Mine målløse kollegaer kunne så fortælle mig at det var Thomas Helmig jeg havde jagtet. Det anede jeg ikke!!! overhovedet!!! ej, hvor blev jeg bare flov og træt af mig selv!!! Ham gad jeg da ikke have noget med at gøre! -og han må da have tænkt at jeg var en irriterede fan, der sådan løber efter ham og beder om ild til en smøg. Hvor plat kan man være...

Anmeld

5. august 2010

Ranarupta

Fiona78 skriver:

Det her er så mig og den (i mine øjne) ovre lækre forsanger i Volbeat, Michael Poulsen

Han er vildt lækker!! (Og I kunne snildt være et yndigt par, så godt, som du også ser ud!) 

Anmeld

5. august 2010

TbCp

Tut skriver:

Hold da op, der er nogen af jer der godt nok har mødt mange kendte!

Jeg hyrede ALEX (popstars) til at komme og synge til vores bryllup som en overraskelse til min mand - så jeg har både fået kys på kinden og krammer af ham...

SUUUUK!

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Mumto3 skriver:

En dag jeg var på arbejde for omkring 15 år siden (jeg var ca. 25 den gang) så kommer der en rigtig sød fyr ind på arbejde. Vi står og snakker, og jeg har på fornemmelsen at han små-fliter med mig.  Nå, men til sidst går han, og det er jeg lidt ærgelig over. Jeg løber så efter ham og beder om ild til en smøg. Det får jeg, og han forære mig hans lighter. Hmmm...jeg var lidt skuffet. For selvom han ikke var så høj, så synes jeg virkelig at jeg havde mødt en sød fyr, og jeg kunne godt tænke mig at lære ham nærmere at kende. Mine målløse kollegaer kunne så fortælle mig at det var Thomas Helmig jeg havde jagtet. Det anede jeg ikke!!! overhovedet!!! ej, hvor blev jeg bare flov og træt af mig selv!!! Ham gad jeg da ikke have noget med at gøre! -og han må da have tænkt at jeg var en irriterede fan, der sådan løber efter ham og beder om ild til en smøg. Hvor plat kan man være...

Smågriner hvor er du sød...

Anmeld

5. august 2010

TbCp

Hey jo... jeg har da haft Sepp Piontex' kone til engelsk.... hvis der overhovedet er nogle der husker ham længere

Anmeld

5. august 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.