Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

krokus

Solajma skriver:

Kender og kender er måske så meget sagt, men er da rendt på et par stykker hist og her  (har bare aldrig kameraet med, når det sker)

Har bl.a siddet og drukket med Stig og Cobber (Jacob Binzer) fra DAD, på en bar i Aalborg. Min veninde som er MEGA fan, vidste tilfældigvis at det var deres stamsted, når de kom til Aalborg på turné. Men det var dem som kom hen til vores bord

Og så har jeg kysset lidt på den tidligere håndboldmålmand Ole Kuhr, fra Aab's superliga hold (men det er måske ikke så kendt igen, medmindre man ser herrehåndbold, selvfølgelig)..

Jeg har mødt Ole Henriksen i Aalborg lufthavn. Min kæreste delte flyver med ham fra KBH - Aalborg (han opdagede det dog ikke før jeg sagde det).. Han er faktisk en meget lille mand

Og så har jeg været på endags-kursus med Gun-britt Zeller (hvor hun også havde sin kendis mand Torben Zeller med) Og været på 4 dages kursus med Dennis Knudsen

ole kuhr har min kusine barn med idag. hvor sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Maddox

krokus skriver:

ole kuhr har min kusine barn med idag. hvor sjovt!

ej, hvor sjovt! Han er en sød fyr

Anmeld

5. august 2010

krokus

Solajma skriver:

ej, hvor sjovt! Han er en sød fyr

helt bestemt!

Anmeld

8. august 2010

Stumpen

FrkT skriver:

Neeej hvor sjovt... hvor langt ude er I i familie så?? Noget fætter-værk? Kan da godt se det, og selvom jeg fulgte med i serien, så har jeg aldrig tænkt over det før, lol

Ep det er min fætter...

Anmeld

8. august 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Ep det er min fætter...

Ihhhh hvor sejt....

Anmeld

8. august 2010

krokus

Tjuhl skriver:

orv ja...jeg var engang på date med en fyr der hed Bjørn - kæmpe spasser, men det er en anden historie - og vi sad bagved sådan en rigtig 80'er rocker med langt hår og bakkenbarter, der bare følte sig MEGAlækker. jeg hviskede til Bjørn, om ikke det var lige lidt yt det der (fordi jeg egentlig syntes at når man sad og følte sig SÅ laber, som ham her den langhårede fister gjorde, så kunne man godt tåle et gok i nødden), Bjørn blev heeeeeelt stram i ansigtet og bagefter så jeg så, at det var forsangeren fra DAD.

men han har sgu heller aldrig lige været min kop the!

jeg har også ekspederet hele dad bandet! og jeg fandt først ud af det bagefter! syntes godt nok også at de var klædt lidt sjovt.

Anmeld

8. august 2010

Sommerfuglelarven

I mine teenageår, der var jeg vist en såkaldt "starfucker"... Eller rettere ordvalg er nok "stalker", så i min tid har jeg mødt en masse kendte, og jeg har også en masse billeder, autografer og minder, men næsten det hele er fra før jeg fik digital kamera, og de sidste 4 år har jeg smidt billeder på ekstern harddisk, så jeg har kun få jeg kan vise.

Men jeg har bla. snavet med Dr. Bombay (uden forklædning), serveret og snakket med 666, mødt Paddy Kelly, serveret for Poul Krebs, stalket Hampenberg, været venner med Dj Aligator, været til realiseparty hos Twiins hvor bla. Michael Falch, Danser med Drenge og Torbjørn Hartvig Hummel var med, snakket en del med Kira Skov, skrevet breve og snakket en del med Søs Fenger, været til intim koncert med Kim Larsen og Kjukken hvor vi snakkede med dem bagefter, festet med DAD, været venner med Richard og Christian fra Flødeskumskliken kendt fra "Baren",  været venner med Martin Axelgaard og ellers festet med en masse kendte/semikendte i Løkkens natteliv   Nå jo, og Line fra De unge mødre er min kusine og June er min veninde, samt jeg har været til nogle sammenkomster med et par mere fra programmet.

Men dem som jeg gentagne gange får taget billeder med, det er Danser med Drenge - billederne bliver taget som et minde, og da jeg snakker en del med medlemmerne, så bliver det ikke akavet at spørge.

Billede 1: Rie fra Danser med Drenge (DmD) og min datter til Twiins koncert.

Billede 2: Vi har da også mødt Dora, og Svampe Bob firkant

Billede 3: Rie fra DmD, June fra D.U.M og jeg.

Billede 4: June min egen kendis , Klaus Kjellerup fra DmD og jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2010

Tina2

Solajma skriver:

Kender og kender er måske så meget sagt, men er da rendt på et par stykker hist og her  (har bare aldrig kameraet med, når det sker)

Har bl.a siddet og drukket med Stig og Cobber (Jacob Binzer) fra DAD, på en bar i Aalborg. Min veninde som er MEGA fan, vidste tilfældigvis at det var deres stamsted, når de kom til Aalborg på turné. Men det var dem som kom hen til vores bord

Og så har jeg kysset lidt på den tidligere håndboldmålmand Ole Kuhr, fra Aab's superliga hold (men det er måske ikke så kendt igen, medmindre man ser herrehåndbold, selvfølgelig)..

Jeg har mødt Ole Henriksen i Aalborg lufthavn. Min kæreste delte flyver med ham fra KBH - Aalborg (han opdagede det dog ikke før jeg sagde det).. Han er faktisk en meget lille mand

Og så har jeg været på endags-kursus med Gun-britt Zeller (hvor hun også havde sin kendis mand Torben Zeller med) Og været på 4 dages kursus med Dennis Knudsen

Hyyyyyl, har du drukket med Stig fra DAD?????????????? Hvor fanden var jeg???????  Det er jo fandme Dk's lækreste mand!!!!!! Han er da simpelthen den sprødeste snitte!!!!!

Hvilken stamsted????  Kom frisk, Anja

Anmeld

9. august 2010

MoarTNoah

sylvestersmor skriver:

He! Hende kender jeg osse. Hun boede på Østerbro i samme boligforening som mig.  Hun gik under navnet hattedamen pga. hendes hatte. Hun råbte " Store idiot" efter mig indtil flere gange og jeg var meget uforstående over for det, indtil jeg snakkede med min bror, der fortalte at hun råbte efter alle. Jeg har osse hart en meget interessant snak med hende om politi, rumskibe og andet godt, der var efter hende...

Ellers har jeg luftet hund med Caroline Henderson, købt ind i føtex med Anders Morgenthaler, været på cafe med Michael Simpson, været på Mojo med Kim Larsen, Mia Lyhne og hende der Anna Pihl, overhælet Frank wahm omkring søerne, betjent hele det brune punktum i brugsen og en masse andre. Men har desværre ingen billeder...

Han må løbe meget ham frank der, har en veninde der var ude og løbe forleden, og rundt om et hjørne smadrede hun direkte ind i ham, så hårdt at hun røg på røven, fik en kæmpe bule i panden (Billede er lagt på hendes face..  hehe), Hun skrev at hun sku lige til at gå amok da hun så hvem hun løb ind i - så hun løb fnisende videre.. haha..

gad jeg dælme godt have set!

Anmeld

9. august 2010

Sees

Ja, jeg svømmer jo i kendte .. LOOOOL!! - Overhovedet ikke det der ligner.

Men men men, jeg har da mødt:

Razz (da han var fremme, var det STORT )
Lars Lilholt med band (Op til fleeeeere gange)
Thomas Helmig (et par gange eller 7)
DMD (Også flere gange)
Amalie og Patrick (fra paradise hotel 2010.)
Remee (mums)
Nik og Jay-ay-ay-ay-ay
Peter og de andre kopier (op til fleeere gange)
DJ Sash
Morten Breum

- Ja, og bedst af alt, så stod jeg lige ved siden af selveste MIKKEL KESSLER, i en kø i 7eleven i Århus engang

(Og min kæreste er blevet tattoveret i Miami INK, så han blev da også fotograferet derinde, sammen med tattovøren)

Billede 1: Emil med Amalie og Patrick fra paradise hotel.
Billede 2: ^^
Billede 3: Remee Lækkermås!
Billede 4: Lasse med tattovøren fra Miami INK!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.