I mine teenageår, der var jeg vist en såkaldt "starfucker"... Eller rettere ordvalg er nok "stalker", så i min tid har jeg mødt en masse kendte, og jeg har også en masse billeder, autografer og minder, men næsten det hele er fra før jeg fik digital kamera, og de sidste 4 år har jeg smidt billeder på ekstern harddisk, så jeg har kun få jeg kan vise.
Men jeg har bla. snavet med Dr. Bombay (uden forklædning), serveret og snakket med 666, mødt Paddy Kelly, serveret for Poul Krebs, stalket Hampenberg, været venner med Dj Aligator, været til realiseparty hos Twiins hvor bla. Michael Falch, Danser med Drenge og Torbjørn Hartvig Hummel var med, snakket en del med Kira Skov, skrevet breve og snakket en del med Søs Fenger, været til intim koncert med Kim Larsen og Kjukken hvor vi snakkede med dem bagefter, festet med DAD, været venner med Richard og Christian fra Flødeskumskliken kendt fra "Baren", været venner med Martin Axelgaard og ellers festet med en masse kendte/semikendte i Løkkens natteliv
Nå jo, og Line fra De unge mødre er min kusine og June er min veninde, samt jeg har været til nogle sammenkomster med et par mere fra programmet.
Men dem som jeg gentagne gange får taget billeder med, det er Danser med Drenge - billederne bliver taget som et minde, og da jeg snakker en del med medlemmerne, så bliver det ikke akavet at spørge.
Billede 1: Rie fra Danser med Drenge (DmD) og min datter til Twiins koncert.
Billede 2: Vi har da også mødt Dora, og Svampe Bob firkant 
Billede 3: Rie fra DmD, June fra D.U.M og jeg.
Billede 4: June min egen kendis
, Klaus Kjellerup fra DmD og jeg.