Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

twinboys

Mor til David skriver:

Jeg snakkede lige togbane med Thomas Helnmig i BR i Bruuns Galleri i dag

Vildt wauw... skal se ham den 21. august

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

twinboys

Bamme skriver:

Stalker?

For at være HELT ærlig, så kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at gå hen til andre mennesker for at spørge om man må tage et pic, bare fordi de er "kendte".

Synes det er sådan lidt...poppet?

Men fint for dig, gode pics.

Jeg går faktisk ikke hen og kun spørger efter billede... Jeg sidder og snakker med musikkerne og drikker nogle bajer eller drinks med dem og ja så har andre taget billeder af os...

Majbritt

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

MaleneG skriver:

Ellen hillingsøe, skulle give hendes datter en ridetur, da de overvejede om hun skulle begynde at ride, fordi hun kedede sig lidt når de var i sommerhus i tisvilde.

Troels lyby, meen han bor jo også i Skævinge, så ville være mærkeligt ikke at støde på ham, når man boede i samme by.

Og så er der selvfølgelig lund familien, men de er hvis ikke noget at prale af

Han er flyttet til Frederiksberg.....

Anmeld

4. august 2010

Stumpen

...

Anmeld

4. august 2010

Mettemus

FrkT skriver:

Hehe, hvad vil du vide?? Det var bare sådan kort jeg mødte ham, og var så chokeret at alt jeg fik fremstammet var "Hi", lol

Men alligevel - helt perfekt! Kan godt forstå du blev helt befippet

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Mettemus skriver:

Men alligevel - helt perfekt! Kan godt forstå du blev helt befippet

Hehe, ja.... har dog aldrig været vild med ham som Dylan i hvert fald (tror Dylan og Steve nærmest var de eneste fra den serie som jeg ikke havde et mindre crush på, hehe.... hvis du ser bort fra de lidt ældre, hehe)

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Stumpen skriver:

...

Skulle der ikke stå noget?

Anmeld

4. august 2010

..

Tut skriver:

Lige mine ord.

Jeg ville heller ikke stoppe en kendt for at tage et billede.

Ja, det er sådan lidt specielt.. Jeg har da et billede af Sanne Salomonsen og jeg fra da jeg var teenager, kunne aldrig drømme om at spørge en fremmed (selv om vedkommende er kendt) om et billede som voksen!

Anmeld

4. august 2010

Stumpen

FrkT skriver:

Skulle der ikke stå noget?

Jo men dropper det, da vi har samme efternavn og jeg helst ikke vil findes herinde, hvis det kan undgåes

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Jo men dropper det, da vi har samme efternavn og jeg helst ikke vil findes herinde, hvis det kan undgåes

Hehe, det kan jeg da godt forstå, vi er ret lette at finde herinde af en eller anden mystisk grund.... hey, men jeg har fundet dig.... schhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.