Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Jeps Anders laver stadig lyden

Jeg har nu ikke set Pierre som pige glad... Bare som totalt hyper eksentrisk uanset hvad han snakker om... Og så bliver han altså nogen gange lidt forvirret....

vi var til Jels vikingespil her for nogle uger siden, og det samme var så Pierre og hans kone. Pierre og kone sad i den modsatte ende af hvad vi gjorde, og vi sad oppe, mens de sad i midten. Da de kom ind til deres pladser, kiggede Pierre lige rundt for at se efter Frederikssund vikinger (det er sådan en fast ting at nogle bestemte tager op og ser det inden for x antal dage efter vores eget stykke er slut så han vidste der måtte være nogen).
Nåh men vi viiiiinker, og han ser os, og stående med en benløs stol i hver hånd, viiiiinker han tilbage og kommer op og hilser og sludrer og sladrer efter han har fundet sin og konens pladser....

Da han skal gå tilbage til sin kone, vader han rundt i en evighed og kan ikke finde sin plads... Vi sidder og gør fagter og griner, og den kære Pierre aner bare ikke hvor hans kone er henne.... Til sidst står han simpelthen lige bag ved hende og kigger hen over hendes hovede og har STADIG ikke set hende LOL..... nåh men han opdager det, og sætter sig ned.... og vi kan se han fortæller sin kone at han var blevet væk hehe...

I pausen gentager seancen sig.... Og gud fri mig, om ikke konen så har taget en grøn regnfrakke på mens han kiggede væk, så nu er han VIRKELIG fortabt og vader op og ned ad rækkerne, og kigger rundt, og op på os for at få et hint, stående ca. 5 meter fra hende hver gang... det ender med, at han kigger på os en sidste gang, og forstår vores håndtegn, hvor på han finder konen, og sin plads, og modtager en 10 mands stående klapsalve, fra aller bagerste række, så hele publikum vender sig og glor hehehehehe....

Åh det var en sjov aften

*LOL* lyder rigtig meget som Pierre!!! Ja, en lille ditsræt eksentriker det er han, men noget så elskelig.

Jo, han er pigeglad, forstået på den måde at han bare synes alle piger er dejlig. det er ikke sådan vammelt eller gammel-gris-agtig. Han kan bare ikke stå for en sød pige.

Jeg kender ham kun gennem Lars, men han husker mig og jeg får altid en hilsen, når han har været forbi Vestvolden . Da Line blev født, var vi nede og vise hende frem 5 de mmel og han gik helt i selvsving

Og Sjovt at Anders stadig er der også... Han er min gamle chef og mester fra min elev tid. det er hans skyld jeg stadig kan huske hvordan man lodder XLR kabler *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Ha nej sidst jeg var fuld i græsted ville jeg gå på den lokale bodega og købe cigaretter ,, På vejen mødte jeg 2 ikke kendisser , men 2 polakker som jeg snakkede med og inviterede med hjem til Rikke ,,, he he he   Lige pludselig kom politiet og hentede dem ,, vist heldigt ,, Rikke syntes vist ikke om at skulle have dem med hjem     Griner ..   Jeg kan ikke lide jazz

Næ næ - men de spiller vist heller ikke så meget jazz - engang måske...men ikke mens jeg har været der....det er heller ikke noget for mig...

Lyder meget festligt med Græsted.....Polakker er sikkert også fint, men de skal altså være lovlydige....

Anmeld

4. august 2010

JulieE

Fines mor skriver:

Ja jeg syntes det er lidt sjovt når mine unger ser filmen, for Mia har jo været på besøg her hos os;-))

Ja, det er sjovt. kan huske, at første gang vi var ovre hos jer, havde Mette lige fortalt at hun ventede sig igen...

Anmeld

4. august 2010

Fines mor

JulieE skriver:

Ja, det er sjovt. kan huske, at første gang vi var ovre hos jer, havde Mette lige fortalt at hun ventede sig igen...

Anden gang de var her kravlede Mia rundt udenfor i regnvejr hihi

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Næ næ - men de spiller vist heller ikke så meget jazz - engang måske...men ikke mens jeg har været der....det er heller ikke noget for mig...

Lyder meget festligt med Græsted.....Polakker er sikkert også fint, men de skal altså være lovlydige....

Så må vi da til jazz-house,,,  

Anmeld

4. august 2010

mariamiss6

JulieE skriver:

*LOL* lyder rigtig meget som Pierre!!! Ja, en lille ditsræt eksentriker det er han, men noget så elskelig.

Jo, han er pigeglad, forstået på den måde at han bare synes alle piger er dejlig. det er ikke sådan vammelt eller gammel-gris-agtig. Han kan bare ikke stå for en sød pige.

Jeg kender ham kun gennem Lars, men han husker mig og jeg får altid en hilsen, når han har været forbi Vestvolden . Da Line blev født, var vi nede og vise hende frem 5 de mmel og han gik helt i selvsving

Og Sjovt at Anders stadig er der også... Han er min gamle chef og mester fra min elev tid. det er hans skyld jeg stadig kan huske hvordan man lodder XLR kabler *G*

Hehe ja så er jeg enig med dig i at han er pige glad... Han går ikke af vejen for et kindkys, og lidt baby-dikke-dikke...

Min egen eks-svigerfar er da også lidt kendt hehe... Han er scenografen på vikingespillet, og så var han det islandske spøgelse i den danske film 'de fortabte sjæles ø'

Jeg måtte skuffe Pierre i år. Han ville have min ældste med på scenen, men tidspunktet på dagen, 19 dage i træk, på almindelige hverdage, var alt for sent for en hyper 3-årig synes jeg. så vi takkede nej.

Min eks er her nu, og han var helt spændt på om han måske kendte dig... Fordi du havde været elev hos Anders men jeg sagde at det gjorde han nok ikke, for det var vidst meget længe siden du blev udlært ikke?

Anmeld

4. august 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Hehe ja så er jeg enig med dig i at han er pige glad... Han går ikke af vejen for et kindkys, og lidt baby-dikke-dikke...

Min egen eks-svigerfar er da også lidt kendt hehe... Han er scenografen på vikingespillet, og så var han det islandske spøgelse i den danske film 'de fortabte sjæles ø'

Jeg måtte skuffe Pierre i år. Han ville have min ældste med på scenen, men tidspunktet på dagen, 19 dage i træk, på almindelige hverdage, var alt for sent for en hyper 3-årig synes jeg. så vi takkede nej.

Min eks er her nu, og han var helt spændt på om han måske kendte dig... Fordi du havde været elev hos Anders men jeg sagde at det gjorde han nok ikke, for det var vidst meget længe siden du blev udlært ikke?

Jeg blev færdig sidste år, så nej det er ikke længe siden  Jeg var Elev på Gasværket fra 2003 til 2009 (2 gange barsel og en brækket ben, gjorde min udd lidt lang *G*)

Hvem er din eks??

Anmeld

4. august 2010

Fenris

Okay...sjov tråd- jeg har boet 8 år i Usa hvor jeg stylede hår og lavede makeup på en masse kendte og disse er dem jeg kan komme i tanke om at have mødt i Ca:

Linda Evans (dollars), Steve Martin, Britney Spears, Oprah Winfrey(og hendes assistenter), Susanna Arquette, Paris Hilton, Red Hot Chilli Peppars, Janice Dickinson, John Cleese, Dan Akroyd ( ude at spise med ham), Helena Christensen,Gena Rowland,alle fra 90210, hmmm kunne blive ved men har nok fortrængt en masse...Rigtigt sjovt at tænke på at man har mødt så mange kendisser i sit liv

Anmeld

4. august 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Hov glemte lige... ja, kan godt forstå du takkede nej. Så små børn skal ikke på scenen... Også selv om Instruktøren synes det er en viiildt god idé.

Jeg har været regissør på vikinge spillet på Lindhold høje år tilbage og der satte jeg som forestillingsleder grænsen bed 6 år...

Anmeld

4. august 2010

MaleneG

Ellen hillingsøe, skulle give hendes datter en ridetur, da de overvejede om hun skulle begynde at ride, fordi hun kedede sig lidt når de var i sommerhus i tisvilde.

Troels lyby, meen han bor jo også i Skævinge, så ville være mærkeligt ikke at støde på ham, når man boede i samme by.

Og så er der selvfølgelig lund familien, men de er hvis ikke noget at prale af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.