JulieE skriver:
*LOL* lyder rigtig meget som Pierre!!! Ja, en lille ditsræt eksentriker det er han, men noget så elskelig.
Jo, han er pigeglad, forstået på den måde at han bare synes alle piger er dejlig. det er ikke sådan vammelt eller gammel-gris-agtig. Han kan bare ikke stå for en sød pige.
Jeg kender ham kun gennem Lars, men han husker mig og jeg får altid en hilsen, når han har været forbi Vestvolden . Da Line blev født, var vi nede og vise hende frem 5 de mmel og han gik helt i selvsving 
Og Sjovt at Anders stadig er der også... Han er min gamle chef og mester fra min elev tid. det er hans skyld jeg stadig kan huske hvordan man lodder XLR kabler *G*
Hehe ja så er jeg enig med dig i at han er pige glad... Han går ikke af vejen for et kindkys, og lidt baby-dikke-dikke...
Min egen eks-svigerfar er da også lidt kendt hehe... Han er scenografen på vikingespillet, og så var han det islandske spøgelse i den danske film 'de fortabte sjæles ø'
Jeg måtte skuffe Pierre i år. Han ville have min ældste med på scenen, men tidspunktet på dagen, 19 dage i træk, på almindelige hverdage, var alt for sent for en hyper 3-årig synes jeg. så vi takkede nej.
Min eks er her nu, og han var helt spændt på om han måske kendte dig... Fordi du havde været elev hos Anders

men jeg sagde at det gjorde han nok ikke, for det var vidst meget længe siden du blev udlært ikke?
Anmeld