Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

MaleneG

Znuzke skriver:

Han er flyttet til Frederiksberg.....

nårh for pokker.. hehe har heller ikke boet i skævinge de sidste 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

LotteN

JustAnotherName skriver:

Må jeg spørge, hvor meget koster billetterne, og hvor er de bestilt?

jeg ved faktisk ikke hvor de er købt henne, da det er min veninde der har bestilt dem.

Men de koster vidst 217 kr

Anmeld

5. august 2010

betski

Jeg har mødt Jimmy Jørgensen på Jazzhouse og fik et kram af ham. Han er faktisk ret genert

Ellers har jeg mødt Kim Larsen. Og Stig Rossen har jeg mødt en del gange og fået masser af kram af ham Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om flere.

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Eva. skriver:

Jeg har knaldet et par kendte, men forevigede det ikke lige med fotos...

Ej hvor er du kedelig 

Anmeld

5. august 2010

eirene

Jeg er blevet inviteret til at synge på scenen af James Sampson, men takkede pænt nej. Så godt synger jeg da ikke... Specielt ikke til at skråle "meeeee and mrs. Jones"... hihi

Og så har jeg været kæreste med en der lavede lys for George Michael Jam, hvor Signe Svendsen var korpige. Så har været til flere fester med hende og var også til release party da Rollo og King kom med deres første plade.

Og så for maaaaaange år siden tog jeg en svingom med Peter Mygind til min fasters fødselsdag. Hun havde været i huset hos Jytte Abildstrøm, så de var med til fødselsdag. Mødte ham for nogle år siden på Grogg, hvor min veninde bagte for vildt på ham.

Anmeld

5. august 2010

TbCp

eirene skriver:

Jeg er blevet inviteret til at synge på scenen af James Sampson, men takkede pænt nej. Så godt synger jeg da ikke... Specielt ikke til at skråle "meeeee and mrs. Jones"... hihi

Og så har jeg været kæreste med en der lavede lys for George Michael Jam, hvor Signe Svendsen var korpige. Så har været til flere fester med hende og var også til release party da Rollo og King kom med deres første plade.

Og så for maaaaaange år siden tog jeg en svingom med Peter Mygind til min fasters fødselsdag. Hun havde været i huset hos Jytte Abildstrøm, så de var med til fødselsdag. Mødte ham for nogle år siden på Grogg, hvor min veninde bagte for vildt på ham.

Signe Svendsen... hov ja hende har jeg da også mødt... Hun er veninde med min svigerinde...

Anmeld

5. august 2010

Kaufie

Min veninde er lige blevet gift med Hans Nielsens nevø - så har været til bryllup med .....omkring 7x verdensmester i speedway.....

Derudover mødte manden og jeg Chr. Poulsen (fodboldspiller)hos Georg Jensen i Kbh, hvor manden fik taget et billede sammen med Chr.

Desuden har jeg nægtet Tom McEwan morgenmad på en motorvejsrestaurant, hvor jeg arbejdede - og samlede en serviet op for Mikkel Beck samme sted .

Sad ved siden af Jesper Grønkjær i flyet på vej hjem fra Australien - altså blot fra London til Kbh - og fortalte ham en masse om min rejse - uden at have gennemskuet hvem den pæne fyr var før jeg dagen efter så landskamp....Han er en god lytter

Anmeld

5. august 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Okay. hos os har vi ingen grænser. Kun ved sværd og den slags stunts

Hos os er det forældrene der tager valget. Nogle børn kan jo holde til det, og nogle kan ikke. Jeg havde ikke mulighed for at give min store søn ferie mens det hele stod på, ellers kune han sikkert godt have klaret det. Men ikke når der er børnehave og alt sådan noget dagen efter, så bliver det sgu for hårdt....

Tja... det var helle rikke sådan en super fast grænsen. Mest vist forældrene ikke også var med. Det kræver alligevel at de er ret selvhjulpne, så jeg som forestillingsleder ikke skulle være barnepige og tørre røv osv. Hvis forældrene var med er det jo en anden snak

Anmeld

5. august 2010

JulieE

mariamiss6 skriver:

Jamen han hedder Kenneth Grundtmann.... Kender du ham mon? Hans far er Henrik Grundtmann.....

Ikke lige umiddelbart. Men navnet siger mig et eller andet. Det kan selvfølgelig være fordi din ekssvigerfar er scenograf jeg har hørt navnet der

Men, det er da endnu et bevis på, hvor lille verden er

Anmeld

5. august 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Men smider et billede af ham,  så håber jeg på det ikke sker... Ved nu heller hvem som er tæt på, der skulle google hans navn og finde frem til mig  Meen nogle familiemedlemmer vil nok ikke være glade for at finde frem til mig

Neeej hvor sjovt... hvor langt ude er I i familie så?? Noget fætter-værk? Kan da godt se det, og selvom jeg fulgte med i serien, så har jeg aldrig tænkt over det før, lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.