Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja fra ryggen og om på siden og nogle gange om på maven, og så er der skrål for hun kan ikke komme tilbage

okay det er jeg glad for! ja her sover vi i arm... men mælkebaren åbner snart!

Hold da op hvor er hun dygtig...vi skal vist til at træne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hold da op hvor er hun dygtig...vi skal vist til at træne

ja så øver vi "løft hovedet" og så er der battle i kongens have d.29

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

ja så øver vi "løft hovedet" og så er der battle i kongens have d.29

Fnis..ja

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag

Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu  blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer

Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt

Hun er bare REN lykke

syntes godt nok også de to måneder er gået hurtigt!!!! det er da helt vildt. Men ok her går tiden jo også hurtigt! skal på barsel om to måneder...weeeeeeee tæller slet ikke dage...

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Perl skriver:

syntes godt nok også de to måneder er gået hurtigt!!!! det er da helt vildt. Men ok her går tiden jo også hurtigt! skal på barsel om to måneder...weeeeeeee tæller slet ikke dage...

Åhh glæd dig

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Åhh glæd dig

Det gør jeg også.. vi har købt de sidste ting som vi ikke havde fra Nadia.. så er spændt.. det er bare sjov det er en dreng denne gang... hehe

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Perl skriver:

Det gør jeg også.. vi har købt de sidste ting som vi ikke havde fra Nadia.. så er spændt.. det er bare sjov det er en dreng denne gang... hehe

Ja det er da stort, at I får én af hver

Anmeld

27. juli 2010

A.

åh er helt vild med det billede hvor hun ligger på køkken? bord og kigger på bedstefar?? skønt billede siger så meget

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Ja det er da stort, at I får én af hver

jepz

Anmeld

27. juli 2010

Becks

Hun er da for lækker <3<3<3

Og det billede morfar, fuck det er skønt, kan godt forstå du har hængt det op, det er da også GULD værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.