Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

mariaogmarcus skriver:

sikke en charmebøf-skøøøn pige

Ihh tak!...moren er helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

mybaby-girl

dorthemus skriver:

Tak  Lige pludselig står du med din baby i armene..hvor blir det dejligt for dig

Tak

Anmeld

27. juli 2010

Ansemusen

Årh nogle fantastisk skønne billeder af din søde pige  Men var jo også så heldig at se hende i går! Tillykke til Runa og Thias

Ja hun er sindssygt god til at holde hovedet, som en anden skriver! Thias kan godt holde sig oppe i kort tid når han ligger på maven, men vist ikke SÅ højt og flot!

Anmeld

27. juli 2010

Vial

Skøn, dejlig, stædig og fremmelig pigebarn  

Det bliver sjovt at følge hende de næste år. Man har jo en fornemmelse af, at det bliver en charmende dame der ved, hvor skabet skal stå

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Årh nogle fantastisk skønne billeder af din søde pige  Men var jo også så heldig at se hende i går! Tillykke til Runa og Thias

Ja hun er sindssygt god til at holde hovedet, som en anden skriver! Thias kan godt holde sig oppe i kort tid når han ligger på maven, men vist ikke SÅ højt og flot!

Tak Anna Og tillykke til Thias

Hun kan ligge sådan i flere minutter før hun lader sig vælte om på siden  

Anmeld

27. juli 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Tak Jamen jeg fatter heller ikke hvor tiden bliver af. På den ene side vil jeg godt have at tiden står stille, men nyder også bare alt det hun nu kan

Uha hvor jeg kender det :-) Man vil gerne have, at tiden står stille og glæder sig vildt til hun kan en masse mere.... Nyd det, fordi det går ALT for hurtigt ;-)

Anmeld

27. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg takker på Runas vegne  Hun gjorde det første gang da hun var tre uger da SP var på besøg...hun var også meget imponeret

Malou kan til gengæld rulle om på siden nu så ikke noget med at ligge alene i sofa osv.

Hvad er det for noget ugle sengetøj... vildt sødt.

og hvor har hun forandret sig...så fiiin altså!

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Skøn, dejlig, stædig og fremmelig pigebarn  

Det bliver sjovt at følge hende de næste år. Man har jo en fornemmelse af, at det bliver en charmende dame der ved, hvor skabet skal stå

Tak for det meget præcise ordvalg Jeg har også på fornemmelsen , at jeg kommer til at kridte skoene for at kunne følge med

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Malou kan til gengæld rulle om på siden nu så ikke noget med at ligge alene i sofa osv.

Hvad er det for noget ugle sengetøj... vildt sødt.

og hvor har hun forandret sig...så fiiin altså!

Wow..fra ryggen og om på siden??  Ja det kan Runa ikke...maven er i vejen  Hun kan rulle fra maven og om på siden, men det er nok også pga maven

Skal nok lige tjekke sengetøjet for dig...lige nu leger jeg Nora Malkeko i sofaen....

Anmeld

27. juli 2010

smokin

Wow..fra ryggen og om på siden??  Ja det kan Runa ikke...maven er i vejen  Hun kan rulle fra maven og om på siden, men det er nok også pga maven

Skal nok lige tjekke sengetøjet for dig...lige nu leger jeg Nora Malkeko i sofaen....

Ja fra ryggen og om på siden og nogle gange om på maven, og så er der skrål for hun kan ikke komme tilbage

okay det er jeg glad for! ja her sover vi i arm... men mælkebaren åbner snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.