Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariaogmarcus skriver: sikke en charmebøf-skøøøn pige
sikke en charmebøf-skøøøn pige
Ihh tak!...moren er helt enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Tak Lige pludselig står du med din baby i armene..hvor blir det dejligt for dig
Tak Lige pludselig står du med din baby i armene..hvor blir det dejligt for dig
Tak
Årh nogle fantastisk skønne billeder af din søde pige Men var jo også så heldig at se hende i går! Tillykke til Runa og Thias
Ja hun er sindssygt god til at holde hovedet, som en anden skriver! Thias kan godt holde sig oppe i kort tid når han ligger på maven, men vist ikke SÅ højt og flot!
Skøn, dejlig, stædig og fremmelig pigebarn
Det bliver sjovt at følge hende de næste år. Man har jo en fornemmelse af, at det bliver en charmende dame der ved, hvor skabet skal stå
Ansemusen skriver: Årh nogle fantastisk skønne billeder af din søde pige Men var jo også så heldig at se hende i går! Tillykke til Runa og Thias Ja hun er sindssygt god til at holde hovedet, som en anden skriver! Thias kan godt holde sig oppe i kort tid når han ligger på maven, men vist ikke SÅ højt og flot!
Tak Anna Og tillykke til Thias
Hun kan ligge sådan i flere minutter før hun lader sig vælte om på siden
dorthemus skriver: Tak Jamen jeg fatter heller ikke hvor tiden bliver af. På den ene side vil jeg godt have at tiden står stille, men nyder også bare alt det hun nu kan
Tak Jamen jeg fatter heller ikke hvor tiden bliver af. På den ene side vil jeg godt have at tiden står stille, men nyder også bare alt det hun nu kan
Uha hvor jeg kender det :-) Man vil gerne have, at tiden står stille og glæder sig vildt til hun kan en masse mere.... Nyd det, fordi det går ALT for hurtigt ;-)
dorthemus skriver: Jeg takker på Runas vegne Hun gjorde det første gang da hun var tre uger da SP var på besøg...hun var også meget imponeret
Jeg takker på Runas vegne Hun gjorde det første gang da hun var tre uger da SP var på besøg...hun var også meget imponeret
Malou kan til gengæld rulle om på siden nu så ikke noget med at ligge alene i sofa osv.
Hvad er det for noget ugle sengetøj... vildt sødt.
og hvor har hun forandret sig...så fiiin altså!
KaMa skriver: Skøn, dejlig, stædig og fremmelig pigebarn Det bliver sjovt at følge hende de næste år. Man har jo en fornemmelse af, at det bliver en charmende dame der ved, hvor skabet skal stå
Tak for det meget præcise ordvalg Jeg har også på fornemmelsen , at jeg kommer til at kridte skoene for at kunne følge med
Zette skriver: Malou kan til gengæld rulle om på siden nu så ikke noget med at ligge alene i sofa osv. Hvad er det for noget ugle sengetøj... vildt sødt. og hvor har hun forandret sig...så fiiin altså!
Wow..fra ryggen og om på siden?? Ja det kan Runa ikke...maven er i vejen Hun kan rulle fra maven og om på siden, men det er nok også pga maven
Skal nok lige tjekke sengetøjet for dig...lige nu leger jeg Nora Malkeko i sofaen....
Wow..fra ryggen og om på siden?? Ja det kan Runa ikke...maven er i vejen Hun kan rulle fra maven og om på siden, men det er nok også pga maven Skal nok lige tjekke sengetøjet for dig...lige nu leger jeg Nora Malkeko i sofaen....
Ja fra ryggen og om på siden og nogle gange om på maven, og så er der skrål for hun kan ikke komme tilbage
okay det er jeg glad for! ja her sover vi i arm... men mælkebaren åbner snart!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128